Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #74909:
Hej, som.
Reakcia na: KLF #74903:
A si si istý, že v zápätí po tom hlásení nevolali políciu?
Ja by som skôr za prednosť nočákov robených v elektrickej trakcii považoval relatívne lacný nočný prúd.
Reakcia na: Palo1987 #74900:
O ekológii pri jednom spoji za hodinu nemá zmysel sa baviť, tichšie rozhodne nie sú ale inak som za.
Reakcia na: ufo #74899:
Nedá sa to paušalizovať. Neviem si predstaviť v Prahe tie davy autobusov, keď tu je dopyt taký, že sa uvažuje o skrátení intervalu nočných spojov na 20 minút, na druhej strane v Brne nočné autobusy fungujú výborne.
Reakcia na: d3k0 #74848:
Až mi srdce poskočilo. 🙂 Zmena číslovania na Nx, pokiaľ x má byť číslo dennej linky, by však asi implikovala aj zmenu trás a z toho vyplývajúce zvýšenie výpravy. Súčasné nočné linky s trasami tých denných veľmi nekorešpondujú. Neviem si dosť dobre predstaviť pokrytie celého mesta pri približnom zachovaní počtu nočných liniek trasami liniek denných. Rád by som sa mýlil. 🙂

Napríklad v Petržalke by sa to možno okrem N91 dalo s použitím N84 (pokiaľ by premávala okolo Incheby a prípadne po Šustekovej), N93 a N95 (jedna z nich predĺžená/presmerovaná na Jasovskú). To sú však už tri linky. V ostatných smeroch je to, až na vzácne výnimky, podobne...

Každopádne, ja by som ako prvý krok ocenil aj zahrnutie predsunutých nočákov do CP s poznámkou "premáva len v piatok a sobotu". Paniku vídam na zastávkach v piatok a sobotu pravidelne.

Keď už sme pri tom, prečo nie sú v papierových cestovných poriadkoch zaznačené petržalské dojazdy? Aby sa to neskôr mohlo pre nevyužívanosť cestujúcou verejnosťou zrušiť? ?
Reakcia na: Palo1987 #74900:
No na mnou pouzivany nocak je aj SORka vela. O ekologii sa mozme bavit pri IAD. MHD je uz aj pri naftovom buse ekologickejsia ako IAD. A ako poznamenal patrik, elektricky v BA robia hluk, byvam pri trati, staci mi, ze vzdy v lete musim nedobrovolne rano o pol piatej zatvarat okno, aby sa dalo pokracovat v spanku. ?
Poprosim ak toto cita niekto z dispecingu DP - prosim vas, pani, ak su v tuneli tupci, co tam robia bordel, naznacuju hadzanie sa pod elektricku, hulakaju a vonku ich cakaju baby... navyse sa to udeje viac krat za den - NEHLASTE nam flegmaticky, ze tam su ludia, ze treba na nich davat pozor s intonaciou doslova takou, ze ti ludia tam MAJU co hladat a my s elektrickami tam NEMAME co hladat ! Prosim miesto tychto hlaseni OKAMZITE poslat policiu na oba konce tunela ! Hliadky su rychle, vedia tam byt rychlo ! Bo to hlasenie dnes a sposob prevedenia ma dojalo. 😞 ?
Reakcia na: patrik #74901:
ja viem ze su tam aj nejake tie negativa ale trolejbusy a elektricky su urcite ekologickejsie ako busy
Reakcia na: Palo1987 #74900:
hmmm a hlavne tichsie..napr.7105 niektory vedia o com hovorim..
Reakcia na: ufo #74899:
a elektricky maju väcsiu kapacitu a su ekologickesie nemyslis?
Nocne elektricky? Bus je v noci najrychlejsi, naco elektricky.
Pevne verím, že na tú transpetržalskú ohavnosť nedá EU ani euro. /// Tá reforma nočákov sa plánuje k 1.1.2008 alebo skôr?
Reakcia na: Mikimaus #74872:
Dnes som nejaku súpravu s Hornbachovou nálepkou na jednom voze videl na L 4. Takže ak ich nie je viac, potom to bola ona.
Reakcia na: Mike #74895:
Zaujímavé, že v takej Prahe (samozrejme aj inde) sa to dá. Veď aj PO má viac trolejbusových liniek ako BA. A čo sa týka celkového systému. Bude to ako dnes, teda systém radiálnych liniek s prestupom na stanici alebo sa vytvoria diagonálne linky, ktoré budú mať obe konečné v okrajových častiach a centrom budú iba prechádzať?
Reakcia na: wizard112 #74894:
To sa nedá. Nikdy sa to tak nerobilo, všetci sú na obede....
Lebo nočná údržba tratí, lebo nočná kváziúdržba mienarní (vypnutie a zapnutie vypínača, niekedy iba papierovo)
Ale v princípe sa o tom v návrhu uvažuje aj viac nočných t-busov (keby dačo máme "duobusy" ) a v štádiu hypotézy sú údajne aj nočné električky v noci pred voľným dňom. Ale toto ešte ide na schválenie na magistrát a predstavenstvo DPB a je dosť možné, že tam sa budú hľadať argumenty, ako a prečo to nejde. ?
Už som sa tu raz túto otázku pýtal, ale teraz je aktuálnejšia. Keď sa už chystajú zmeny v nočnej doprave, plánuje DPB prevádzkovať aj nočné električkové linky, prípadne viac trolejbusových nočných liniek, alebo drvivá väčšina výkonov ostane autobusom (ako teraz) a jediná zmena bude úprava trás a prečíslovanie. To sa v BA nedá urobiť systém, že električky/trolejbusy by tvorili kostru nočnej dopravy (s výnimkou Petržalky) a autobusy by tento systém rozumne dopĺňali? Alebo je to pre DPB neekonomické?
Reakcia na: Vladimír #74892:
Jasne, to je najlepsie. Ja som len myslel ze namiesto 5xx je lepsie Nxx
Reakcia na: SDX #74890:
Mne jednoznačne viac N21, N61, N93 a pod. Ak to takto bude, tak to má moju plnú podporu.
Reakcia na: Technopol #74888:
EU & ZSR zaplati len usek Bosakova-Janikov dvor (ak to vyjde). Safarikovo namestie - Bosakova plati mesto. Ten uver podla mna nepokryje ani nakup novych vozidiel co tam bude treba.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.