Prídeš na konečnú, prelezieš na druhú stranu vozidla, zmeníš smer, v prípade dvojkoľajnej trate prejdeš na druhú koľaj a ideš späť. Hovorí sa tomu spraviť úvrať.
Na diskusných fórach o "BRN. mhd" diskutujú pitchoidní šotouši, ktorí hodnotia iné parametre, ako Canis Brunensis, pre ktorého je vozidlo primárne určené.
1) Po meste sa môžu preháňat VarioLF3 s nízkou podlahou pri 3 z 5 dverí a 12 schodmi v interiéri. Netrba byť spanštelý a vyskakovať len tak vysoko, na koľko máme ? .
2) Spínacie frekvencie sú posadené do pásma, kde sú subjektívne menej vnímané.
3) Zvuk vydávajú samotné odporníky a káble, tyristory ani tranzisotry sami o sebe nič nehovoria ? .
Napadlo ma ci by sa 68-ka nemohla tocit cez Vazovovu. Ze by z Trnavskeho pokracovala na Legionarsku (kde by stat nemusela), Vazovovu (kde by bud nestala, alebo by stala na Radlinskeho ako 3,5,7,11 a 17) a odtial na Racko odkial by isla na Trnavske a do Petrzalky... malo by to zmysel?
Vidíš, keď už Ťa tu máme - skús si pozrieť #73336, #73339, #73340, #73342, #73343, a prípadne epsilonové okolie, že čo vravíš na naše navrhované menšie úpravy Tvojej dogmy
Ad brzda na T6: To ziapanie máš úplnú pravdu že ide od strechy, a jeho zdrojom nie sú spínacie tyristory, ale práve brzdové odporníky, ktoré na tej streche sú (meniče sú pod podlahou). Totiž práve v nich sa elektrina spaľuje na teplo, a pri tom intenzívnom spínaní toľkých ampérov cez odporníky to také zvuky vydáva, najpravdepodobnejšie kvôli tepelnej rozťažnosti, ale to už je len môj dohad
Inak ďalšia vec, ktorú si môžeš všimnúť pri pulzných reguláciách je to, že pri rozjazde sa ten bzučivý/pískavý zvuk tiež neozýva z meničov (ktoré bývajú v strede voza), ale práve z podvozkov, presnejšie z motorov, kde sa ten spínaný prúd mení na magnetické pole.
Záver: zdrojom hluku je vždy miesto, kde sa jedna forma energie mení na inú
OK, za chybu sa ospravedlňujem, vedel som len o trolejbusovej linke. V tom prípade navrhujem vrámci nepletenia vlkov linku Dx pre ľubovoľné x, ktoré ešte nebolo použité na žiadnu električkovú linku, aby to bolo dostatočne orientáciu cestujúcich stimulujúce. ?
Aký 10minútový interval? 5 odchodov medzi ôsmou a deviatou večer je pre Teba linka s 10minútovým intervalom?! (Chýba mi tu smajlík ťukajúci si na čelo.)
Nechcel by si zaviesť aj novú linku na tie dve deviatky, čo ráno pokračujú z Karlovej Vsi až do Dúbravky? Veď čo keď cestujúci uvidia v Dúbravke deviatku a nabudúce sa budú sťažovať, že ich vodič vyhadzoval už v Karlovej Vsi? Cieľ oni predsa čítať nebudú, stále je to deviatka! Navrhoval by som linku D15. (15 preto, lebo takú linku sme tu ešte, pokiaľ viem, v električkách nemali, tak aby si to nespojili so žiadnou inou jestvujúcou linkou.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus