Ano, cital som ten clanok v Bratislavskych novinach a kedze byvam v DNV, myslim si, ze tento projekt absolutna debilina a neviem ktory debil na magistrate (alebo mestskej casti) navrhuje taku sprostu trasu co ma obist sidlisko. To nema absolutne ziadny vyznam taku elektricku vobec stavat.
A mimochodom ked na tej trase budu premavat tie pomale sroty co jazdia do Dubravky (a pripadne nam zrusia linku 21) tak budeme cestovat do mesta 1 az 1.5 hodiny (myslene aj s prestupom alebo pesim presunom zo sidliska k elektrickovej trati) a nie ako teraz linkou 21 30 minut.
Ja osobne si myslim a som radsej ze nam do DNV jazdia len autobusy lebo ta elektricka nebude ziadna vyhra.
neviem, preto sa pýtam.. v SAD-kach je to tak, za usetrenu naftu dostavaju par korun. V MHD neviem ako to funguje, su tam aj plynaky...
za to by nemali rypat do vodicov, ale postal autobus na prehliadku, aby nastavili motor ?
Kazdy autobus ma normovanu spotrebu nafty, a kazda linka ma cislo napr 1.5 s tym sa to vynasobi, a dostanes normovanu spotrebu linky. funguje to aj v MHD? podla mna urcite hej. Preto sa pytam, ci preplacaju nieco.
Haha. Mám vo svojej tesnej blízkosti Punťa prvej aj druhej generácie, Bravo, Bravu, Cinquecento, Seicento aj Pandu. Zlepšenie tam je ale k nemeckému autu to má stále ďaleko. Ak chceš vidieť skutočné zlepšenie, pozri si Opel - od novej Vectry sa zlepšujú míĺovými krokmi.
? ? Aky mily optimisticky vtip! Dakujem. Daj este nejaky. Temna stranka veci je, ze "kompetentnych" zaujima iba nadspotreba (za ktoru samozrejme sem-tam postihuju), a ta sa da urobit na niektorych vozoch aj celkom lahko, lebo motory su kadejakom stave (opotrebenie, nastavenie). A normy spotreby sa napriek tomu udajne viac krat znizovali, aby bolo za co rypat do vodicov.
Ja som sa s nou predvcerom viezol. S tvojim nazorom vcelku niet preco nesuhlasit. Ked sa to ku mne v noci blizilo, najprv som myslel, ze prichadza trolejbus Tatra T 400.
A moje postrehy: Oproti iným je to super. Ale keďže to vyrába český firma a nie sú tam len mestské busy tak tam nenájdete také veci ako kneeling ,že ho môžete ovládať alebo nemôžete ovládať ani dig. displeje... A pohľad je le z vonku na vodiča nejako zabudli. Ináč oproti iným je na 100% lepší... ?
Ktorý simulátor máš na mysli? Ja som objavil nejaký BS2007, resp. MHDsim2007 a vidím na tom pozitívne len to, že si môžem zvoliť aj 3037 ? , inak to vôbec neviem ovládať. Ak máš link na download a ide to, tak mi ho, prosím, skopíruj. ?
Konečne vyšiel ďalší autobusový simulátor. Ide o platený takže má omnoho lepšiu grafiku než ten polský. Ja mám už stiahnuté 1 hodinové demo. Som zvedavý... ?
Vcera na konecnej zastavke Kuklovska nejaky chalan ukradol hasiaci pristroj z vozidla #3707,som svedok ? .
Ale vodic mal stastie pretoze okolo sli policajti,vodic zastal povedal im ze mu ukradol hasiaci pristroj a polisi ho dobehli, vratili vodicovi hasiaci pristroj a autom ho brali so zapnutimi majakmi na policajnu stanicu.to je luck co ? ? ?
Ad brnenská vlečka na výstavisko: Keď ňou bude treba ísť s tramvajou, tak vzhľadom na absenciu trolejového vedenia ju tam tak či tak bude musieť niečo dotiahnuť. A tým pádom ju bude rovnako treba odtiahnuť nazad. A keď už ťahám tramvaj, tak je, myslím si, úplne jedno, za ktorý koniec ju ťahám Dotiahnem ju za výhybku do električkovej siete, kde nahodí zberač a odíde dopredu po vlastných pod trolejom, a s ťažným HDV sa potom vrátim na vlečku Je na tom niečo zložité?
A pri tom všetkom ešte nespomínam, že väčšina električiek (vrátane brnenských reko K2) je vybavená zadným cúvacím panelom, čiže ani to cúvanie by nebol žiaden problém
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
derik
Ano, cital som ten clanok v Bratislavskych novinach a kedze byvam v DNV, myslim si, ze tento projekt absolutna debilina a neviem ktory debil na magistrate (alebo mestskej casti) navrhuje taku sprostu trasu co ma obist sidlisko. To nema absolutne ziadny vyznam taku elektricku vobec stavat.
A mimochodom ked na tej trase budu premavat tie pomale sroty co jazdia do Dubravky (a pripadne nam zrusia linku 21) tak budeme cestovat do mesta 1 az 1.5 hodiny (myslene aj s prestupom alebo pesim presunom zo sidliska k elektrickovej trati) a nie ako teraz linkou 21 30 minut.
Ja osobne si myslim a som radsej ze nam do DNV jazdia len autobusy lebo ta elektricka nebude ziadna vyhra.