A moje postrehy: Oproti iným je to super. Ale keďže to vyrába český firma a nie sú tam len mestské busy tak tam nenájdete také veci ako kneeling ,že ho môžete ovládať alebo nemôžete ovládať ani dig. displeje... A pohľad je le z vonku na vodiča nejako zabudli. Ináč oproti iným je na 100% lepší... ?
Ktorý simulátor máš na mysli? Ja som objavil nejaký BS2007, resp. MHDsim2007 a vidím na tom pozitívne len to, že si môžem zvoliť aj 3037 ? , inak to vôbec neviem ovládať. Ak máš link na download a ide to, tak mi ho, prosím, skopíruj. ?
Konečne vyšiel ďalší autobusový simulátor. Ide o platený takže má omnoho lepšiu grafiku než ten polský. Ja mám už stiahnuté 1 hodinové demo. Som zvedavý... ?
Vcera na konecnej zastavke Kuklovska nejaky chalan ukradol hasiaci pristroj z vozidla #3707,som svedok ? .
Ale vodic mal stastie pretoze okolo sli policajti,vodic zastal povedal im ze mu ukradol hasiaci pristroj a polisi ho dobehli, vratili vodicovi hasiaci pristroj a autom ho brali so zapnutimi majakmi na policajnu stanicu.to je luck co ? ? ?
Ad brnenská vlečka na výstavisko: Keď ňou bude treba ísť s tramvajou, tak vzhľadom na absenciu trolejového vedenia ju tam tak či tak bude musieť niečo dotiahnuť. A tým pádom ju bude rovnako treba odtiahnuť nazad. A keď už ťahám tramvaj, tak je, myslím si, úplne jedno, za ktorý koniec ju ťahám Dotiahnem ju za výhybku do električkovej siete, kde nahodí zberač a odíde dopredu po vlastných pod trolejom, a s ťažným HDV sa potom vrátim na vlečku Je na tom niečo zložité?
A pri tom všetkom ešte nespomínam, že väčšina električiek (vrátane brnenských reko K2) je vybavená zadným cúvacím panelom, čiže ani to cúvanie by nebol žiaden problém
Ako vies ze voz nemal z dverami problem? Staci ti nedostatocny tlak vzduchu v dverach a dvere sa sice zatvoria z vlcieho pohladu ale neodblokuju. Autobus zvoni a dvere su zatrvorene. Dalej mohol byt problem ako kolega spominal aj v zastavkovej brzde. Cas a kilometre hraju velku rolu pri busoch a to vies a plati to aj "pre nove Ikarusi". Zastavkova brzda sa sem tam zasekne a po zatvoreni dveri ti neodblokuje jazdu. Dalsi problem mohol byt to, ze sa mu prehrial motor a tym padom aj prevodovka (urcite si si budiky nevsimal). To mohol byt dovov dlhsieho prestoja v zastavke a naslednej pomalej jazdy. Ale mohlo to byt aj vodicom, v BEUSe jazdia rozne individua a to poznas aj ty. Niekedy nie je dobre hladat za vsetkym vodica, vodic ma za ulohu odviest a za technicky stav zodpovedaju dielne a mozem povedat, ze vodic si to niekedy za dielenskych vypije a pri tom za to nemoze. Ale tym nechcem povedat, ze vodic za niektore problemy nezodpoveda
No to som si aj myslel, len mi nejde do hlavy, prečo len zo smeru od mesta k výstavisku. Od výstaviska do mesta nie je koľaj žiadna, čiže čo tá potenciálna električka? Bude cúvať z výstaviska až po prípojku a potom sa pôjde otočiť dakde na periférne sídlisko? Alebo nebodaj docúva až niekdam do mesta? Protismerne by snáď nešla. Čiže cúvať by tak či tak musela aspoň ten úsek od výstaviska k Poříčí. Úplná dilema... ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valis