Sranda aky iny pohlad moze mat cudzi clovek.
Tak napr. taxikari: Posuvanie auta vlastnou silou je v BA dost naposmech. Volaju ich lyzickari, lebo usetria jednu cajovu lyzicku benzinu Aj ked urcite je to ekologicke.
Ta signalizacia na zastavke Sustekova, tam ani nejde o priamo dynamicku preferenciu.To v BA robit zatial nevieme. Ide sko oto, ze ak by aj bus aj osobaky dostali zelenu naraz, bus by sa zrejme nikdy nedostal cez krizovatku. Kedze vacsina liniek ide rovno a musel by davat prednost osobakom odbacajucim do prava.
Co sa buspruhom na Novom moste tyka, nie je to taka pravda, co pises. Prave v rannych zapchach bus pruhy vyrazne zrychluju dopravu v pravom jazdnom pruhu. Autobus tak dokaze predbehnut mnozstvo vozidiel. Na druhej strane je bus pruh vhodny tym, ze kedysi sa museli busy smerujuce do Petrzalky preradovat, kedze tam boy sikme pruhy a nesmelo sa tade jazdit. Dnes sa preradovat nemusia - nevznikaju tym kolizne situacie.
Přímo pod Bratislavským hradem se nachází tento neznámý objekt. Airsoftové hřiště?? - ? ? Su to ruiny vodnej veze, ktora kedysi chranila brod cez Dunaj. Je postavena na Rimskych základoch.
Všechny K2 byly dodány s kulatými blinkry a první dodávka T3SU z roku 1982 (7717-7736) taky. Unikátem pak je K2G, která má staré blinkry i zadní sdružené svítilny, ač je po kompletní modernizaci.
T6A5 mají spřáhla přesně tak, jak byly dodány. Uvažuje se nad tím, všem vozům (všechno jezdí v trvale spřažených dvojicích) odebrat ESW na vnějších koncích soupravy. Akorát je obava, že by Drážní úřad kolem toho dělal uchýlné procedury.
Prečo majú staré svetlá? Lebo boli tak dodané! To iba doma ste si ich v rámci inifikácie povymieňali za hranaté - typický príklad Brno. Neviem či aj v Prahe, ale mám pocit že aj tam, aj v Ostrave. Na K2 sa, pokiaľ viam, nikdy od výroby neobjavili hranaté smerovky. V BA máme dokonca oválne smerovky aj na vozoch, ktoré boli dodané s hranatými. Napr. taká 7841 - neviem či nedostala náhodou kačicové čelo po nehode, ktoré má inak vyvedené smerovky (alebo to bola 7732?). Nechcem tárať, každopádne vpredu má oválne smerovky, po bokoch aj vzadu už hranaté. Mali sme aj jednu kachnu s hranatými vzadu, tuším 7073 či čo to bolo, tiež po nejakej nehode.
Áno, všetky ostatné T6A5 majú "vícefunkční" ESW kupolovačky na oboch koncoch.
So zásuvkami je to podobne ako so smerovkami. Menené/rušené pri opravách po nehodách a pod.
Za mystifikaci s Vajnorami sa ospravedlňujem. Už se na mě sesypalo reakcí s nadávkama, co to plácám, asi 15 ?
FOBUST:
A proč mají Bratislavské T3 a K2 teda stará světla (boční blinky a zadní sdružené), které v jiných městech nejsou. Vždyť od začátku 80-tých let se podle mě T3 a K2 vyráběly již s hranatými světly. Nebo zase kecám? ?
Všechny ostatní T6A5 teda mají "vícefunkční" kuplovačky na obou stranách vozů?
A kolik procent T3 nemá vpředu a vzadu soupravy zásuvku řízení?
Ajhľa, šotouši nás navštívili. Prosím nebrať ako urážku, ja sám som bol po víkendoch šotoušiť v Linzi.
7732+7731 iste nie je zo šesťdesiatych rokov. Vyrobená bola v roku 1982, sprevádzkovaná 1983, pôvodne pod číslami 731 a 732, neskôr v súprave 7731+7732. Typ T3SU alebo T3SUCS, niektorí šotouši sa stále hádajú, mne je to jedno, ja si ich budem označovať T3SU. Po nehode a následnej oprave je súprava opačne radená. Máme ešte zopár opačne radených, napr. 7812+7811, 7722+7721, šotouši prosím doplniť. Najstaršia T3 donedávna jazdiaca bola 7706, teraz má už novú skriňu VarCB3 z Krnova. Najstaršou jazdiacou tramvajou je K2S 7103, pôvodne K2 z roku 1971. Histrická T3 275 je z roku 1964, momentálne čaká na generálnu opravu. Okrem nej existuje ešte vozeň 7607, pôvodne z roku 1965, v 1980 rekonštruovaná na TV1, dodnes jediná zachovaná T3M v pôvodnom prevedení z roku 1980, ale akosi totálne zhnitá, bez nádeje na záchranu (čo je škoda!!!), posunuje v ústredných dielňach.
T6A5 7957+7958 nemá na koncoch ESW kuplovačky preto, lebo tak bola dodaná. Zato medzi vozmi ich má, ale o niečo dlhšie. Čo som meral, tak medzi vozmi je o 10 cm viac ako u ostatných súprav T6A5.
Len tak zbežne k stránke pripomienky:
- sólo verzia ikarusu 435 sa volá ikarus 415
- existuje pravidlo ktoré 14Tr a s trasnparentom aj hlásia. tie, ktoré sú po VP (Veľká prehliadka) - majú aj zrenovovaný interiér, nehlásia tie, ktoré boli v pôvodnom stave a iba im doplnili transparenty
- U električkek na transparentoch - optický informačný systém BUSE - sa konečná Zlaté Piesky zobrazuje ako Zlaté Piesky, tie Vajnory sú blbosť, neviem odkiaľ to máte.
- Tie MČ ako cieľ, či skôr smer má viacero pozitív a navyše na transparentoch sa to o. i. zobrazuje aby to bolo jednotné s plastovými tabuľkami (ak ste v Blave videli T3 alebo K2 s klasickými plastovými tabuľami, v predu bolo tiež napísané iba Ružinov, Rača, alebo Dúbravka.
- celkom dobré známky sme dostali ?
Mojou obľúbernou zábavou bolo zastavovať na zastávkach tak (proti predpisu ? ), že sa kuplovačky s predchádzajúcim vozom spojili. Myslím, že pohľad z kuplovačky na blížiacu sa inú kuplovačku by ho z jeho športu spoľahlivo vyliečil ? . V Odesse by to ale nešlo, tam ťahajú kuplovačky takmer po zemi ? .
myslis ze je to Sarajevo? lebo co som pozeral na nete fotky, v sarajeve maju eliny zberac v predu ( http://hampage.hu/trams/szarajevo/szarajevo6.jpg ) hoci svetla sedia....
nemoze to byt nejaka Priśtina, alebo Tirana?
? Dál mám otázky k vytváření vlastní stránky o postřezích z dopravní infrastruktury. http://blava.ic.cz/stranka1.php?source=12infrastrukt
Neznal by někdo roky (aspoň přibližně +-1), kdy bylo to které opatření postaveno? Jestli jo, dost by mi pomohl.
? Zároveň, pokud najdete jakékoliv chyby, kraviny, mylné iinterpretace atd.; těším se na jakékoliv vaše nadávky ? na mrfelix@seznam.cz.
V Odesse si takíto občania vozili aj špeciálny vankúšik, aby sa od kuplovačky neznečistili a aby si neotlačili riťku ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
T6A5 mají spřáhla přesně tak, jak byly dodány. Uvažuje se nad tím, všem vozům (všechno jezdí v trvale spřažených dvojicích) odebrat ESW na vnějších koncích soupravy. Akorát je obava, že by Drážní úřad kolem toho dělal uchýlné procedury.