Reakcia na: Ámos #74314:
...Kedze vacsina liniek ide rovno a musel by davat prednost osobakom odbacajucim do prava¨...
To podľa akého predpisu???
Inak, ako je to na Šustekovej, neviem, ale na Nám. 1. mája smer Vazovova v starej polohe zastávky to bolo tak, že bus mohol na "gule" priamo prejsť križovatku, pričom dostával na voľno v predstihu pred IGK. Čiže tam ide o niečo iné, ako o dynamickú preferenciu.
fobust
Ajhľa, šotouši nás navštívili. Prosím nebrať ako urážku, ja sám som bol po víkendoch šotoušiť v Linzi.
7732+7731 iste nie je zo šesťdesiatych rokov. Vyrobená bola v roku 1982, sprevádzkovaná 1983, pôvodne pod číslami 731 a 732, neskôr v súprave 7731+7732. Typ T3SU alebo T3SUCS, niektorí šotouši sa stále hádajú, mne je to jedno, ja si ich budem označovať T3SU. Po nehode a následnej oprave je súprava opačne radená. Máme ešte zopár opačne radených, napr. 7812+7811, 7722+7721, šotouši prosím doplniť. Najstaršia T3 donedávna jazdiaca bola 7706, teraz má už novú skriňu VarCB3 z Krnova. Najstaršou jazdiacou tramvajou je K2S 7103, pôvodne K2 z roku 1971. Histrická T3 275 je z roku 1964, momentálne čaká na generálnu opravu. Okrem nej existuje ešte vozeň 7607, pôvodne z roku 1965, v 1980 rekonštruovaná na TV1, dodnes jediná zachovaná T3M v pôvodnom prevedení z roku 1980, ale akosi totálne zhnitá, bez nádeje na záchranu (čo je škoda!!!), posunuje v ústredných dielňach.
T6A5 7957+7958 nemá na koncoch ESW kuplovačky preto, lebo tak bola dodaná. Zato medzi vozmi ich má, ale o niečo dlhšie. Čo som meral, tak medzi vozmi je o 10 cm viac ako u ostatných súprav T6A5.
TAMBUSy sú oveľa živšie ako Karosy...