Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ludia zlaty, tento prispevok je asi najidiockejsi a najdlhsi. Viem to, a viem aj ze nie je mozna velka reorganizacia autbusovych liniek. Ja po nej ani netuzim. Prosim Vas, neberte ho moc vazne. Ked budete chciet, tak sa k niecomu vyjadrite, budem len rad. Nechcem zacat nejaku velku debatu, to nema zmysel. Mam bujnu fantaziu, a chcem na nieco uplne ine prist, ved uvidite.
Dakujem.

Nepravdepodobne trasovanie
Autbusovych liniek MHD v Bratislave po sprevadzkovani Petrzalskej elektricky (podla totalneho amatera)

Linka 20: bez zmeny

Expresna L 21: bez zmeny trasy, v spike 5 min. interval, klbove vozidla

L 22: bez zmeny trasy, premavka aj v sedle, kratke vozidla nizkopodlazne

L 23: bez zmeny

L 24: bez zmeny

L 25: bez zmeny

L 26: bez zmeny

L 28: bez zmeny

L 29: bez zmeny

L 30: bez zmeny trasy, hustejsi interval

L 31: Zrusena

L 32: bez zmeny

L 34: bez zmeny trasy, 12 min. interval v spicke

L 37: Zahorska Bystrica - Patronka (bez zmeny) - Kramare - Prazska - Hl. st., 15 min. interval v spicke, Solarisi 15 CNG

L 38: bez zmeny

L 39: trasa ako sucasna L31, klbove vozidla, 6 min. interval v spicke

L 41: bez zmeny

L 43: Lesopark - Vojenska Nemocnica - Tesco Lamac - Lamac - Krematorium, kazdy druhy, ostatne spoje bez zmeny, kratke vozidla, 30 min. interval pocas celeho tyzdna

L 44: bez zmeny

L 49: bez zmeny

L 50: OD Slimak - Safarikovo nam. a spät, po sucasnej trase, klbove vozidla, cez pracovne dni celodenne 12 min. interval

L 51: bez zmeny

L 52: bez zmeny

L 53: bez zmeny

L 54: bez zmeny

L 55: bez zmeny

L 56: bez zmeny

L 57: bez zmeny

L 58: bez zmeny

nova Expresna L 60: Letisko - Ivanska cesta -Trnavska cesta - Bajkalska - Prievozska - Dostojevskeho Rad - Novy most, Solarisi 15 CNG

Expresna L61: Letisko - Ivanska cesta - Trnavska cesta - Sancova - Hl. st., autobusy SOR

Expresna L63: bez zmeny

L 65: bez zmeny

L 66: bez zmeny

L 67: bez zmeny

L 70: bez zmeny

nova L71: Pristav - Pristavna - Landererova - Dostojevskeho rad - Novy most, kratke vozidla, cez pracovne dni 30 min. interval, cez vikendy a sviatky nepremava

L 74: bez zmeny

L 75: bez zmeny

L 77: bez zmeny

L 78: Cilizska - Mala Scena bez zmeny, od Malej Sceny pod Novy most a spät, klbove vozidla cez pracovne dni, kratke vozidla cez vikendy a sviatky, v rannej spicke 8 min. interval a v poobednajsej 10 min. interval, cez vikendy a sviatky 20 min. interval

L 79: bez zmeny

Petrzalske linky:

L 68: bez zmeny

L 80: Novy most - Panonska (Zastavky Aupark a Dvory) - Rusovska cesta - Farkeho - Bosakova - Bulikova - Ovsiste a spät, kratke vozidla

nova L 82: Kup. Matador - Kopcianska - Rusovska cesta- Viedenska cesta - Farskeho - Bosakova - Bulikova - Ekonomicka univerzita - Most Apollo - Landererova - Dostojevskeho rad - AS Mlynske Nivy a spät, kratke vozidla

L 83: Pri krizi - Zochova bez zmeny, Zochva - Einstainova - Rusovska cesta - Nam. Hraniciarov - Lachova - Bulikova - Ovsiste a spät, klbove vozidla

L 84: bez zmeny

L 87: Dostihova draha - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Ekonomicka univerzita - Most Apollo, dalej po sucasnej trase az na Astronomicku a spät, klbove vozidla

L 90: Novy most - Einsteinova - Rusovska cesta - Kopcianska, od
zastavky ZST Petrzalka po trase L99 az na Antolsku a spät, Solarisi Urbino 15,


L 91: Bez zmeny trasy, interval 30 min. v sedle a cez vykendy a 20 min v spicke, vypravovane Solarisi 15 CNG, nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

L 92: Bez zmeny trasy, vypravovane kratke vozidla pocas celeho pracovneho tyzdna v spicke 15 min. interval

L 93: Hlavna st. - Budatinska (bez zmeny) - Lietavska - Vysehradska, klbove vozidla

L 94: Holicska - Vazovova bez zmeny, Vazovova - Racianske myto, dalej po trase L61 az na Letisko a spät, klbove vozidla

L 95: AS Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Most Apollo - Sustekova - Bosakova - Farskeho - Nam. Hraniciarov - Romanova - Technopol - Pajstunska - Smolenicka - Budatinska - Jantarova cesta - Lubovnianska - Zehrianska - Jasovska a spät, klbove vozidla

L 96: bez zmeny trasy, 15 min. interval v spicke, v sedle 30 min. interval, klbove vozidla

L 98: Holicska/Technopol - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Pristavny most - Bajkalska - Trhovisko Mleticova - Jelacicova a spät, klbove vozidla

L 99: Dolnozemska - Panonska - Kopcany a spät, ratke vozidla

L 159 (59): bez zmeny

L 128: bez zmeny, len namiesto Stareho mosta pojde cez Most Apollo

L 191: bez zmeny, len nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

Mosty:
Most Lafranconi - L92

Novy most - L80, L83, L84, L90, L91, L159 (59), L191

Stary most - _________________

Most Apollo - L68, L82, L87, L95, L128

Pristavny most - L96, L98

+ L99, celkom 16 liniek + elektricky, v sucasnosti celkom 17 linek ?
Reakcia na: Beus #74098:
Veď prúd nikdy nemôže "byť", vždy musí tiecť. Inak existujú aj napájacie sústavy, ktoré majú dve koľajnice, v jednej plus, v druhej mínus.
Reakcia na: S499.1023 #74097:
Heh, veď samozrejme že nimi tečie, teda úsekmi od najbližšieho uzemnenia po dvojkolesie 🙂 Narážal som na to, čo písali, že v nich prúd "je", čo samozrejme nie je, len nimi tečie, aj to len občas 😉
Reakcia na: Beus #74096:
Trakčný prúd koľajnicami samozrejme tečie tiež. Hádam si nemyslíš, že mizne v mieste dvojkolesia ? ? Pripomínam 1. Kirchhoffov zákon.
Reakcia na: S499.1023 #74094:
OK, na prúd pre zabezpečovačky som pozabudol, mal som na mysli len trakčný prúd 🙂
Reakcia na: Sommelier #74068:
Otvorene povedané, veľmi idiotský príspevok. Keďže je dlhý a idiocie je tam veľa, nebudem to detailne rozoberať, nemám čas ani chuť. Možno ti to vysvetlia iní.
Reakcia na: Beus #74056:
Je to ešte zložitejšie, lebo koľajnice nemusia byť uzemnené priamo ale cez rôzne oddeľovacie transformátory a tlmivky, pretože koľajnicami prúd tečie. Tento prúd slúži pre činnosť zabezpečovacieho zariadenia - koľajové obvody a prenos informácií na hnacie vozidlo.
Reakcia na: ufo #74092:
Hej, tú trať som si celú prešiel od hranice až do Kopčan obojsmerne. ?
Reakcia na: Mike #74090:
Koridor bude 100% z Petržalskej stanice a niekde pred novým domom nábytku Átrium má vbehnúť do zeme. ŽSR si dalo požiadavku, aby sklon trate bol do 17 promile. Otázne je, či sa to podarí, ak nie, pôjde sa na viac promile.
Trať cez Petržalku bude ako podzemná odbočka z trate z mesta a v Janíkovom dvore by sa mala napojiť na trať z Rusoviec tak, že sa pojde smerom do Petržalskej stanice, i keď aj spojenie z Rusoviec cez stred Petržalky do mesta by mohlo byť v budúcnosti zaujímevé.

Btw. tá trať pri Kaukazskej, to už ani tak nie je pôvodná trať do Wolfstahlu, ale pozostatky výťažnej koľaje vlečky Matadorky, ozajstné pozostatky trate do Wolfsthalu sú až za diaľnicou - kompletný zvršok aj s podvalmi bez koľajníc, kilometrovníky (pekné nemecké) a pri colnici dokonca mechanické návestidlo rakúskeho typu.
Reakcia na: mato62 #74086:
Kúsok za ulicou Kaukazská v smere za petržalským cintorínom. Bližšie k Bratskej a k diaľnici (Most Lafranconi - hr. prechod smer Maďarsko)
Reakcia na: ivanbuto #74083:
No to boli dva názory: jeden tvrdil, že európsky koridor bude od ŽST Petržalka ako dnešná žel. trať a niekde pod Sadom janka Kráľa zahne do tunela pod Dunaj. ale toto narážalo na problémy, vraj bude teba klesnúť dosť hlboko pod Dunaj a či sa to od ŽST Pet. stihne.
Druhý názor chcel EU koridor spojiť s električkou v Petržalke a trasovanie malo byť zhruba: od prekročenia rakúsekj hranice má ísť trať niekde smerom na Kopčany a pootm doprava poza OC Danubia ako železnica smer Rusovce, akurát na úrovni Janíkovho dovra sa má zahnúť doľava a pootm v koridore uprostred Petržalkou.

Ale z toho memoranda mi to vyhcádza v ideálnom prípade na realizáciu bodov 1 a čiastočne 2, možno 3 a koniec. ? ?
Re 74078: Ku Garde zas stale jazdia 7 a 17 😉
Reakcia na: mato62 #74086:
Za Matadorkou smer colnica Berg. Bola to železničná trať z Petržalky do Wolfstahlu - z Wolsfthalu sa po nej fachci do Viedne stale.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19132&idg=427&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=

viete mi niekto povedat kde je toto? Neviete mi niekto povedat co to ta viedenska elektricka vlastne bola zac?
Reakcia na: Peon #74077:
za normalnych okolnosti si to otvara vodic kartou.

Re #74080 Martin Fundárek: podobne veci sa prevadzkuju v NZ. Ci uz postavenie vlakov "PX" (na rozlicne smery), alebo "v suprave", pricom na cele je vlak vedeny elektrickou lokomotivou. 🙂
Reakcia na: ivanbuto #74083:
Preco? Ved elektricky sa zidu aj v meste, nielen v Petrzalke.
Aspon sa vdaka tejto zvrhlosti kupia nove elektricky. A cez Petrzalku pojde normalna streka, pre sotousov to bude zaujimave. Btw. taky Talent je dobry na cestu do mesta. Bude moct chodit striedavo do TT, GA... ? ? ?
Reakcia na: Mike #74072:
Tu je text toho memoranda:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79450

To naozaj hádam nemyslia vážne, že chcú kupovať električky na rozchod 1000mm, a po roku 2015 akože čo, ich odstavia? To sa ide Starý most rekonštruovať na to, aby bol využívaný tak 5 rokov?! Lebo keď chcú prejsť na 1435 mm, a ak tam nebudú dve koľaje súbežné, tak nebudú môcť chodiť aj vlaky aj električky naraz. Alebo by chceli aj vlaky aj električky vedľa seba na povrchu v Petržalke? To tiež asi nie...

Inak nechápem, čo má ten euópsky železničný koridor do činenia z Janíkovým dvorom, ja som myslel, že koridor je od ŽST Petržalka, s odbočením na tunel.
Reakcia na: Papyr #74075:
2,5 km trate na DD plus meniaren stalo 54 mil, 6x 25Tr stalo - 105 mil. V tej miliarde v BB sa rata aj vozovna a zazemie. Ale prave preto som sa pytal kolko chce stavat tej trate. Ak by chcel celu petrzku zatrolejovat - ok 1 mld by bola akurat, plus peniaze na trofle.
A sommelier ratal trofle zvlast, 20ks za 300mil.
Reakcia na: Martin Fundárek #74080:
To museli byt nadherne casy, skoda, ze som uz vtedy nefotil vlaky. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.