Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: El Sergio #73995:
Ano, isla od Filialky po Dostojevskeho rade, potom zabocila ku gymnaziu Metodova (tam je pas vidno dodnes), pokracovala poza plavaren Central, presla cez Trnavsku ulicu na druhu stranu a pokracovala popri barakoch a stadione tusim do Dimitrovky.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3427&idg=419&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Viete niekto niečo o tejto trati? Odkiaľ a kam viedla, na čo slúžila a kedy ju zrušili? Dosť prekvapko, že tam niekedy dačo aké bolo... ?
Reakcia na: KLF #73989:
uz asi viem 🙂 takze ta stara cesta vlastne tesne kopirovala Druzbu a de facto isla cez dnesnu OMV a Botanicku...
Reakcia na: TeBeCe #73990:
Hej, je to mozne... tu mam. Ale nekukal som do nej, len tak popamati som to Ikemu vysvetlil.
Reakcia na: Papyr #73982:
Ked ides po nabrezi smerom do Karlovej Vsi a prejdes popod Most Lafranconi, tak dalej pokracuje (teraz zre***tisty) chodnik a kusok od neho po pravej strane su naukladane tieto panely a vedu smerom k Botanickej zahrade.
Reakcia na: Pantograf1 #73960:
Ťažko povedať. ?

1. Už mali, podľa mojich výpočtov už meškajú cez 10 rokov. ?

2. Keď sa rozpadnú. ? Aj to je však len hypotetické, pretože "kriesiace zvary" a nitáž nič o nič dokážu udržať v chode aj to, čo sa kedysi hrdilo názvom autobus.... ?

3. Keď sa nakúpi dostatočný počet nových vozidiel pre potreby mesta. ❤ Aj tu už mecenáši, prispievatelia, zahraniční akcionári, otcovia mesta i Mikuláš meškajú neúmerne dlho. ?

4. Keď sa raz naplní neodvratne sa blížiaci katastrofický scenár...že sa znitovaná hrdza a hniloba prepadne pod balíkom ľudí v plnej rýchlosti...zastaviť to môže bod 3. Držím tomu palce.
Reakcia na: KLF #73989:
fotky starej trate okolo botanickej zahrady (uz v case vystavby prelozky) a prelozky pri lafranconi su v knihe 100 rokov elektriciek.
Reakcia na: Ike #73988:
No v podstate ano. Povodna trat sla tesne pri STAROM plote Botanickej zahrady (pokracoval po tej ceste kde je OMV a dalej, ale tam uz je novy areal Botanickej, ktory tam nebol predtym), presla ponad mostik a napojila sa niekde kde konci teraz sportovy areal FTVS. Pri prekladke sla tiez pri Botanickej, ale nakolko stavali stlpy k mostu Lafranconi a aj mostne teleso letmou betonazou, tak ju prelozili kusok este dalej k Dunaju (hrube prirovnanie) a sla popri mure sportoveho arealu FTVS, miesto cesty pre auta. Stavali zaroven aj novy elektrickovy pas pri Lafranconi s odkrytym zvrskom). No a medzitym sa samozrejme stavala uz aj nova trat s nadchodom pri Druzbe. Potom sa cela trat presunula tam. Tam ako je nadchod a cela ta trat s krizovatkou, tam nebolo nic, bol tam svah od PriFUK-u, ktory zrusili potom. Zvysok cesty este mozno najst dole pod Matfyzom.
No... snad si to nejak pochopil, bo neviem to lepsie popisat. 😉

Re #73987 S499.1023: No neviem ci to boli BKV, ale nejake panely na tej prekladke boli. Aspon tam pri tom mure FTVS si ich pamatam.
Reakcia na: KLF #73984:
takze ta trat sa prekladala 2x? fuuha... to by ma inak zaujimalo ako to robili. Najprv postavili nahradnu trat a potom behom noci staru odpojili a napojili nahradnu? alebo tam na par dni zrusili premavku kym to prelozili...
Reakcia na: KLF #73984:
Pokiaľ mi pamäť slúži, tak v týchto miestach nikdy nebola trať na paneloch BKV ani ako provizórna preložka, takže to tam muselo doputovať nejako inak. Inak aj v tesnej blízkosti našej firmy, 12 km od konca Prahy, sa povaĺuje kopa BKV panelov, ktoré tu slúžia ako zastávkové "peróny" pre autobusy PID.
Reakcia na: aquila #73980:
Je mi z nášho skvelého magorstrátu na zvracanie... ten článok by chcelo minimálne vo veľkom medializovať...
Ten pozostatok BKV tam bol podla mna len odlozeny. Takisto je cela cesta z BKV aj od univerzity do Liscieho udolia ako chodnik.
Reakcia na: Papyr #73982:
No kde to presne je Ti napise d3k0. Ale ja osobne si VELMI dobre pamatam kadial viedla byvala trat do KV, ked este nestal most Lafranconi, nakolko som tadial casto cestoval k babke. Smerom z KV pri druzbe pokracovala presne popri plote k Botanickej zahrade. Tam kde je dnes pumpa OMV viedla kedysi 4-prudovka smerom do mesta. Cesta pri pumpe je priamym pozostatkom tej cesty ! A v strede viedla elektrickova trat. Pocas stavby mosta Lafranconi bola velmi zaujimava prekladka trate cez potok Vydrica po takom mostiku a trat viedla tesne popri mure sportovisk FTVS a napajala sa na stred v miestach zastavky Lafranconi (to bolo pocas prekladky). Takze ten panel na obrazku je asi nejaky zabudnuty z prelozky trate. Mozno k tomu bude blizsie vediet povedat S499...
Kazdopadne zaujimavy nalez o ktorom som nevedel.
Reakcia na: Papyr #73982:
podla mna je to niekde v tom bordeli (chap kvazilesik) medzi cestou k fakultam a karloveskou... kedysi tam totiz viedla trat
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3619&idg=421&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=20082&idt=u&idg=2196&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Mili Bratislavcania, vysvetlite mne neznalemu, kde je toto. To je nejaky pozostatok po starej trati, ktora existovala pred stavbou mosta Lafranconi?
Reakcia na: Majo #73961:
9-11 rokov nie je nic stareho 🙂 Stary je nad 15 rokov 🙂
pre vsetkych zastancov durkovskeho & co 🙂

http://petras.blog.sme.sk/clanok-83249.html

fakt pekne zhodnotene, zrazzu to bude len na vymenu 🙂 hihi 🙂
Reakcia na: KLF #73976:

Má to náhodou veľmi jasný súvis s MHD. Všetky tieto stavby sú hlavne pre ľudí. A tí ľudia sa tam musia nejako dostať. Vezmi si o koľko stúpnu dopravné nároky. Máš pocit že by MHD s rastúcim dopytom adekvátne k poskytovala rastúce služby? Ja určite nie. Všetko to bude obslúžené autami. Tých pár ľudí čo pôjde MHD sa do nej v špičke zmestí iba preto, lebo niekde inde zasa viacerí presadnú na IAD atď. Napr. také tri veže. Koľko tam bude bytov? Koľko áut to v špičkovej polhodine "vypľuje" na priľahlé komunikácie? A koľko ľudí to "vypľuje" na zastávky MHD? OK, cesty nerozšírime len tak, na veľa miestach proste nie je na to priestor. Ale posilniť MHD sa rozhodne dá. Nákupom nových vozov, navýšeným vozokilometrov. Ležne to by muselo mesto objednať a zaplatiť...
Reakcia na: El Sergio #73969:
Mne to pride ako blbost. Navyse (ako bolo niekolko krat spomenute) je to nerealizovatelne. Takze iba zvasty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.