SDX:
Na Trollina se poptej například v Opavě. Tam tě s nima pošlou maximálně do hlubokých končin. Více stojí než jezdí. V Chomutově nadšení prý také nepanuje.
V prvom rade ide o legislatívnu maximálnu dĺžku súpravy. Keby sa veľmi chcelo, aj tá legislatíva by sa dala zmeniť. Ale som počul teóriu, že keď sa o tom vadili, 2 vysokopostavení ľudia boli za a 2 proti.
Re #73414 marian555: Teoreticky by to šlo. ide o to, že pri tom systéme sa oproti dnešku dajú ušetriť na el. linkách tak po 1 voze na každej. A vodičov by ale muselo byť oproti dnešku možno aj viac, alebo tak isto. Možno aj u autobusov. A dnes chýbajú vozy aj vodiči. Takže ak sa upravuje grafikon v duchu racionalizácie, tak zvyčajne tak, aby sa pritom ušetrili vozy aj vodiči. Pokiaľ sa má ušetriť iba jedna z týchto dvoch menovaných položiek, nie je to až tak ono.
Ale pokiaľ som počul kuloárne info, systém "nepridelených " vozov - teda že vodiči by prestávkovali na konečnej ale vozy by sa točili, sa v pridbehu roka 2006 vraj plánoval ako reakcia na vzniknutú situáciu na dvoch linkách, v oboch prípadoch sa od toho upustilo.
Ja Ti to niekedy v krčme vysvetlím, resp. pokúsim sa vysvetliť, ale nemáš pravdu. A to nie kvôli takému alebo makovému predpisu D 1/1 ale kvôli zákonu o premávke na cestných lomunikáciách. Keby si volal políciu, získal by si jednine to, že by si okrem škody platil ešte aj pokutu.
Podla clanku o T6A tu na iMHD, sa v minulosti testovali supravy 3x T6A5. Tie testy dopadli zle / nedopadli dobre, alebo preco sa to nakoniec nezacalo pouzivat v beznej premavke? Ja by som to (na takej 5-ke) uvital. A co tak to skusit s T3 (2x T3)? Pripadne aj s K2 (ak sa da). Diky za odpovede.
Velmi rad by som bol keby v Ba vznikla dalšia suprava ako je 7301-02 preto by som sa chcel spýtaťči je hypoteticky možne vytvoriť supravu z 7303 a 7304
Mike & all others: Ma zaujala tá téma ohľadom striedania vodičov a neustálom pohybe vozidiel. Myslím, že by to nebolo až tak ťažké. ?
Uznávam, máme priveľa typov a je veľa rozdielov medzi vozidlami. Preto mi napadlo, či by sa dané striedanie nemohlo uskotočňovať len na niektorých, napr. najvyťaženejších linkách, kde by bolo zabezpečnené aby tam jazdili rovnaké typy.
Príklad: Zabezpečilo by sa aby na linke 5 jazdili len T6 bez T3. Po príchode do Rače, či Dúbravky by sa jednoducho vymenili a išlo by sa ďalej.
Ďalšie príklady: na linke 13 by sa mohli neustále točiť 2-3 K2-Sky; na linke 14 tiež by mohla byť polovica atď ...
Autobusi by boli náročnejšie, ale tiež možné: Linky 32 (Ak by chodili len Tambusy, prípadne po dokúpeny duobusov tie), Sory na linkách 28, 29, či dokonca linky ako 83, 93, 94 ak by boli čistoteoreticky len z Ik435. Čo vy na to?? ?
PS len treba zohnať vodičov ?
"Električkový motorový vozeň T3AS #7303 sa opäť po výmene trakčných motorov"...
Takže pokus o zmenu pohlavia TE 022 (či čo tam bolo pôvodne) sa definitívne nevydaril a kúpili sa motory nové? Nie je to, vzhľadom na osobitné kvality výzbroje tohto voza a jeho celkovú obľúbenosť medzi vodičmi, trochu zbytočné? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Re #73414 marian555: Teoreticky by to šlo. ide o to, že pri tom systéme sa oproti dnešku dajú ušetriť na el. linkách tak po 1 voze na každej. A vodičov by ale muselo byť oproti dnešku možno aj viac, alebo tak isto. Možno aj u autobusov. A dnes chýbajú vozy aj vodiči. Takže ak sa upravuje grafikon v duchu racionalizácie, tak zvyčajne tak, aby sa pritom ušetrili vozy aj vodiči. Pokiaľ sa má ušetriť iba jedna z týchto dvoch menovaných položiek, nie je to až tak ono.
Ale pokiaľ som počul kuloárne info, systém "nepridelených " vozov - teda že vodiči by prestávkovali na konečnej ale vozy by sa točili, sa v pridbehu roka 2006 vraj plánoval ako reakcia na vzniknutú situáciu na dvoch linkách, v oboch prípadoch sa od toho upustilo.