Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #73400:
No, tak mozno ked sa budu vyrabat nejake 30Tr a u nas stale jazdit 21Tr tak niekoho aj u nas trkne a obnovi ten t-busovy vozovy park ?
Reakcia na: S499.1023 #73399:

OK.
Reakcia na: Ámos #73383:
v istom zmysle, je dobre mat dva druhy. pricom maju tu vyhodu, ze mozu robit bububu na jedneho aj druheho dodavatela.

a vyriesili to docela elegantne, kratke skoda, dlhe trolina, cize vlastne je to docela pekne poriesene.

inak aby sme ich nechvalili, tak este par rokov dozadu tam jazdili 9Tr ....

a preco by to mali rozpocitavat ? urobili dobre, je lepsie zobrat naraz X, lebo sa budu minimalne lisit ...
Reakcia na: fobust #73398:
Šlo o všeobecnú úvahu. O ničom neviem a okrem toho, pokiaľ viem, neboli pridelené žiadne peniaze okrem tých na 6 pseudoduobusov a nebolo vypísané ani žiadne výberové konanie.
Reakcia na: S499.1023 #73395:

Napr. od akého výrobcu a čo konkrétne? Hrozí niečo? Teda za sci-fi predpokladu že sa bude kupovať v desiatkach kusov...
Reakcia na: galiyosha #73396:
Alebo môžu byť aj z Košíc.
Reakcia na: fobust #73394:
A propos, tie zelené časti na niektorých Ikarusoch 4x5 (napadajú ma napríklad dvere na 4115) sú pôvodom z Budapešti? ?
Reakcia na: fobust #73394:
Obávam sa, že DP by bol schopný nakúpiť vozidlá bez záruky od krachujúceho dodávateľa ešte aj dnes.
Reakcia na: S499.1023 #73391:

Samozrejme pokiaľ mesto a príslušný DP takú zmluvu majú v ruke, však... Pamätám si na časy, kedy polovica petržalských Ikarusov 435 bola odstavená s poruchami a neviem či a aké sankcie boli...
Ámos:
Dodávka 150 trolejbusů je rozložená do pěti let
Reakcia na: Ámos #73383:
Keď dostali výhodnejšiu ponuku na 24Tr, tak kúpia 24Tr. Prečo by nemali mať dva typy? Čo by tým získali, keby mali jeden? Dnes už nie je socík, že treba zužovať paletu ND, ND dodá dodávateľ obratom, inak dostane tučné sankcie podľa zmluvy.
A tie trolejbusy nedostanú naraz a prakticky celý vozový park až na niekoľko málo kusov je dožitý, tak čo chceš rozpočítavať na životnosť "trofla"?
Reakcia na: fobust #73389:

Som sa preklepol, myslel som že keď tam budem s niekym, kto tam niečo má a ponúkne ma sčasti, to si dám, ale len tak niečo cudzie, to by som iste nejedol.
Reakcia na: Mike #73387:

No ja by som z pricnípu nejedol nič čo by som našiel v chladničke na sociálke. Teda nie ak by mi to niekto vyslovene dal, s tým že zje časť z toho. ? U nás v chladničke také nepoznáme. Tam sa nikto nedotkne ničoho, čo nie je jeho. Ani v DELLi to tak nebolo. Tam to bolo dokonca tak, že som nevládal zjesť šunku a syr, tak som dal na to papierik že to môžu zjesť, že už nevládzem. Potom sme sa presťahovali o poschodie vyššie a ja som to neriešil, mali sme tam druhú chladničku. Po troch mesiacoch sme sa presťahovali zasa nižšie a v chladničke bola plesnivá šunka so syrom. Aj s tým papierikom. ?
Reakcia na: Papyr #73385:

Nie! Linka Š je šotolinka, denne bude meniť svoju trase a budú na nej vypravené všetky možné vozidlá všetkých trakcií. ?
Reakcia na: aNTI #73384:
A ešte k tmu nechať veci na konečnej: iste, takto z nezainteresovaného pohľadu by to šlo. Ale asi Ti nemusím vysvetľovať, že aj na konečných sa kradne. Odcudzená mikrovlnka zo sociálok sa riešila neraz. Alebo aj taká chladnička (nie nebojte sa, tú pokiaľ viem ešte nikto neukradol) ? Je to vymoženosť, alebo štandart, ako chcete. Vodiči si tam aj cez noc nechávajú, niekedy aj cez víkend trvanlivé potraviny. Keby sa každý k tomu správal, že to nie je moje, tak sa toho nedotýkam, tak O .k. Ale u nás nie. Jeden vodič rozprával, jazdil po-pi vždy si so sebou nosil v poháriku od výživy nastrúhané jablko + mrkva (dobrota). Keď nezjedol všetko, cez víkend si to nechal v tej búde v chladničke. Ale v pondelok to bolo celé zjedené! A toto nebolo raz, ale viacero víkendov. Tak sa vodič naštval, a na víkend dal do toho aj preháňadlo, vraj celkom dosť ho tam dal. Účinok sa dostavil ? Ten dotyčný postihnutý potom v sobotu alebo nedeľu ako jazdil, teda viac sedel na záchode ako jazdil.
Reakcia na: aNTI #73384:
No dnes je každý vodič na niečo iné zvyknutý, tak to má nastavené na svojom voze. Keby fungovala dielňa ideálne (ako v našich predstavách) dajme tomu, že by to na všetkých vozoch nastavovali cca rovnako. Avšak u električiek špecificky K2S je rozdiel vo výzbroji (obrazne čo voz to prototyp, ak by si čítal dispečera tam píšu aj vodiči el. z Krasňan ktoré vozy sú najmenej obľúbené a snažia sa ich odstať čo najskôr na poruchu ? ) - a to je iba otázka ručného radiča, za predpokladu že vylúčime "šlapátkové" kachny.
Ale busy: ak by sa zabezpečili na jednej linke jeden typ vozidla - v tom prípade by to možno aj šlo. Ale opäť nespočetné skúsenosti, ako je to keď vodič zo IK 415, alebo nebodaj 435, ide raz za čas na B732 NG ? Už kvoli tomu vyšli aj nové predpisy, dodatok k D1/3 tušim či aké to má číslo - že ako jazdiť a údržba karos na CNG, lebo aj u kĺbaku plyn to je niečo iné ako u nafťáku. A ďalej máme tu aj 2 kĺbové karosy Cng (jednú má pridelenú aj diskutér odtiaľto ?) čo majú iný motor, ktorý sa musí špeciálne štartovať a vypínať a vždy keď s tým ide niekto iný, tak to pokazí - doslova tak, že to je potom odstavené, kým to plynári neopravia. To sú vozy 1615 a 2605. Dajme tomu, že tieto by boli "súkromné" . Ale ak tieto áno, potom sa budú hľadať ďalšie výnimky atď...

Ale keď sa vymení vedenie DP asi po 4 krát, 99% vodičov (my budeme vtedy o palici staré rakoviny) tak to už by mohlo ísť vtedy bez problémov. ?
Reakcia na: Beus #73366:
A v primestskej integrovanej doprave linka Ä do Gänserndorfu, Š do Samorina a Ő do Győru 🙂
Reakcia na: Mike #73380:
Vo vozidle nepotebuje nič, ani handry metly mopy. Ak to všetko bude na konečnej, nebodaj aj s pracovníkmi firmy... Rádio by hádam mohli dostať všetky vozy. Pohár si vezme so sebou z konečnej.
A s tými rozdielmi v správaní vozidiel je to až také zlé? Dajú sa rozdiely zmenšiť?
Reakcia na: aquila #73376:
Tak to uz mohli zobrat subeh s trollina 12. Teraz budu mat dva typy?
Aj ked vymenit vsetky troljbusy v priebehu 5 rokov nie je to prave orechove.Obmenu treba rozvrhnut presne na zivotnost troflu. Ak je 15 rokov, tak treba vymienat vozy podla toho.

Re #73382 Ike: ? to nie, ale mozno keby sme do vozov instalovali taketo hydraulicke zariadenie ako maju smetiarske vozy tiez by sme toho povozili viac ? Hlavne z DNV ?
Zato OLO by mohlo castejsie vynasat nadoby na sklo ? lebo to nerobia. Ani OLO nefunguje tak ako by malo. Ale to uz sem nepatri...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.