Reakcia na: aNTI #73384:
No dnes je každý vodič na niečo iné zvyknutý, tak to má nastavené na svojom voze. Keby fungovala dielňa ideálne (ako v našich predstavách) dajme tomu, že by to na všetkých vozoch nastavovali cca rovnako. Avšak u električiek špecificky K2S je rozdiel vo výzbroji (obrazne čo voz to prototyp, ak by si čítal dispečera tam píšu aj vodiči el. z Krasňan ktoré vozy sú najmenej obľúbené a snažia sa ich odstať čo najskôr na poruchu ? ) - a to je iba otázka ručného radiča, za predpokladu že vylúčime "šlapátkové" kachny. Ale busy: ak by sa zabezpečili na jednej linke jeden typ vozidla - v tom prípade by to možno aj šlo. Ale opäť nespočetné skúsenosti, ako je to keď vodič zo IK 415, alebo nebodaj 435, ide raz za čas na B732 NG ? Už kvoli tomu vyšli aj nové predpisy, dodatok k D1/3 tušim či aké to má číslo - že ako jazdiť a údržba karos na CNG, lebo aj u kĺbaku plyn to je niečo iné ako u nafťáku. A ďalej máme tu aj 2 kĺbové karosy Cng (jednú má pridelenú aj diskutér odtiaľto ?) čo majú iný motor, ktorý sa musí špeciálne štartovať a vypínať a vždy keď s tým ide niekto iný, tak to pokazí - doslova tak, že to je potom odstavené, kým to plynári neopravia. To sú vozy 1615 a 2605. Dajme tomu, že tieto by boli "súkromné" . Ale ak tieto áno, potom sa budú hľadať ďalšie výnimky atď...
Ale keď sa vymení vedenie DP asi po 4 krát, 99% vodičov (my budeme vtedy o palici staré rakoviny) tak to už by mohlo ísť vtedy bez problémov. ?
fobust
A ešte linka O s premenlivou trasou, na ktorej by premávali výlučne vozidlá OLO. ?