Obsaditeľnosť IK 435 je 165 osôb (na Bratislavské pomery aj 180 ;-)) ) a takého TMK 2200 okolo 200 (možno aj viac). Nechcem sa hádať a ani nikomu brať jeho názor, no ja si myslím, že dve linky do Petržalky s intervalom 10 minút je tak AKURÁT.
Inak kde bude stáť vozovňa Petržalka pre električky, ak taká bude?
Netvrdím, žeby to tak malo byť. No ak by som počítal s zrušením niektorých liniek (ak by bolo 11/16 10+10), napríklad č. 3, všetko by bolo v pohode. Len neviem, načo ešte niekto chce pchať linky do Ružinova, Dúbravky... prosím Ťa, povedz mi, kto bude cestovať každé 2 - 3 minúty v špičke? Čo to bude voziť? Úplne dľa môjho mienenia stačí 10 + 10 (pri prekrývaní 5 minút)... ?
Tak ešte aj každá linka iný, vzájomne nepreložiteľný interval? Pán je šotúš par excellence? Na celkový interval 5,5 minúty by som v živote nedovolil použiť z mojich peňazí na rýchlodráhu ani korunu.
len aby to nakoniec nebola pravda! ☠
L95 ma teraz interval v spicka 3 min. Povedia, ze nejaka ta nova velkokapacitna elektricka prevezie 2 krat tolko ludi nez klbovy autobus - teda interval 6 min... Teda napriklad dve linky po 12 min... samozrejme len v spicke. A nazvu to nosny system ?
Ved sa ide podla predvolebnych slubov. ? Ved Durkovsky slubil, ze bude pokracovat v razantnej obnove vozidloveho parku ako pocas minuleho volebneho obdobia (6 citelisov, 22 solarisov).
Ad. rychlodraha, T6A5-ky by postacili. Tie dokazu ist 100kmph (neviem ci aj tie nase, kazdopadne oficialne dokazu ist az do 100kmph, pricom v beznej premavke volade chodia 80kmph)... takze T6A5 by mohli byt na spojoch na ktorych by Koncar/06T a spol. nezvladali.
Zo začiatku budú na linkách do Petržalky samozrejme aj T6 a T3 (P). Podľa mňa sa zakúpi okolo 10 - 15 tých rýchlodrážnych električiek a bude pokoj. Potom sa môže prikupovať. Len sa dosť obávam, že peniaze na 15 DV sa ozaj nenájde... ?
Inak aký povrch bude mať rýchlodráha? Bude to otvorený zvršok, alebo umelý trávnik? Ja osobne by som bol radšej za otvorený zvršok, no nechám sa prekvapiť
Re #73222 SDX: Nestraš! Taký interval nebude, ani keby si sa na hlavu postavil. Ja by som si vedel predstaviť do Petržalky 2 linky s intervalom jedna 10 minút a druhá 12, jedna by mala číslo 16 a chodila by na Hlavnú stanicu a druhá č. 11 a chodila by do Rače. ?
to by si sa divil. A tvrdím, že nemá. A nebudem sám. Sa choď pozrieť napríklad na to, ako sa chlapci sekajú s vedením niektorých rýchlostných komunikácii.
Planovany je interval 90 sekund a je jedno ci tam bude jedna linka s intervalom 90 sekund, alebo dve linky s intervalom 180 sekund, alebo tri linky s intervalom 270 sekund..
Keď tam bude jazdiť jedna linka každé 2 min., je to prakticky to isté akoby jazdilo 24 liniek v intervale 48 min., z ktoréhých by bol celkový priemerný interval medzi vlakmi opäť 2 min. Od toho sa samozrejme odvíja aj počet vozidiel. ? Problém je v pravidelnosti a prekladoch.
Okrem iného, buď si istý, že jediná linka tam nepôjde.
ako chces do petrzalky tahat viac ako 1 linku??? Kde chces najst dostatok vysokorychlostnych elektriciek??? Je sice pekne, ze perspaktivne sa uvazujeo vedeni elektriciek do vsetkych casti mesta, ale predpokladam, ze najlepsie riesenie by bolo vedenie el. linky bud docentra mesta, kde by boli prestupne body na linkydo inych casti mesta, alebo vedenie linky na hlavnu stanicu, pricom by boli prestupne body na zastavkach v centre....najdolezitejsie je si uvedomit, ze v petrzalke pri dodrzani zavazku rychlodrahy tam nemozu jazdit nase stare srory a zaroven na nase pomery je momentalne takmer nemozne nakupit dostatocne mnozstvo elektriciek, co by sli podla systemu odvsadial vsade....teda z petrzalky vsade...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier