to by si sa divil. A tvrdím, že nemá. A nebudem sám. Sa choď pozrieť napríklad na to, ako sa chlapci sekajú s vedením niektorých rýchlostných komunikácii.
Planovany je interval 90 sekund a je jedno ci tam bude jedna linka s intervalom 90 sekund, alebo dve linky s intervalom 180 sekund, alebo tri linky s intervalom 270 sekund..
Keď tam bude jazdiť jedna linka každé 2 min., je to prakticky to isté akoby jazdilo 24 liniek v intervale 48 min., z ktoréhých by bol celkový priemerný interval medzi vlakmi opäť 2 min. Od toho sa samozrejme odvíja aj počet vozidiel. ? Problém je v pravidelnosti a prekladoch.
Okrem iného, buď si istý, že jediná linka tam nepôjde.
ako chces do petrzalky tahat viac ako 1 linku??? Kde chces najst dostatok vysokorychlostnych elektriciek??? Je sice pekne, ze perspaktivne sa uvazujeo vedeni elektriciek do vsetkych casti mesta, ale predpokladam, ze najlepsie riesenie by bolo vedenie el. linky bud docentra mesta, kde by boli prestupne body na linkydo inych casti mesta, alebo vedenie linky na hlavnu stanicu, pricom by boli prestupne body na zastavkach v centre....najdolezitejsie je si uvedomit, ze v petrzalke pri dodrzani zavazku rychlodrahy tam nemozu jazdit nase stare srory a zaroven na nase pomery je momentalne takmer nemozne nakupit dostatocne mnozstvo elektriciek, co by sli podla systemu odvsadial vsade....teda z petrzalky vsade...
#73187 S499.1023 - no to prrr... Z PPP diaľnice bude mať tiež niekto zisk. Alebo trebárs na čisto súkromný maglev ba - ke už nemôžem vyvlastnovať? Vyvlastnenie je podľa mňa na všeobecne prospešné veci ktoré sa nedajú postaviť inak.
#73172 qwix - ked naplánujem 300km diaľnicu, tak bez vyvlastnovania budem musiet urobiť obchadzky pozemkov ktoré sa nedajú kúpiť a mám zrazu o 50km viac.
Im asi úplne preplo! Očakávajú, že vozový park sa v najbližších rokoch bude samoregenerovať alebo čo?! Ak ešte aj tých 176M pre tento rok okresali, ako to bude vyzerať v rokoch nasledovných? Budú od DPB požadovať naspäť to, čo dostanú za odovzdané vraky na šrotovisku?!
A na tú integrovanú dopravu je AŽ milión navrhovaný v rozpočte aj na roky 2008 a 2009! Načo vôbec je?! Na to, aby sa mali z čoho vyplácať odmeny členom dozornej rady Bratislavská integrovaná doprava, s.r.o.?!
Ja by som všetky vraky vyradil podľa jednoduchého vzorca. Niečo je o 50% staršie ako technická životnosť a vozidlo už dávno nespĺňa podmienky kultúrneho cestovania! Je to modernizované? Ak áno, podľa stavu vehiklu nechať v premávke, prípade dočasne odstaviť, kým sa neodstránia objektívne prekážky vrakovitosi. Ak nie, zistiť či sa to dá modernizovať a ak hej, tak kedy. Ak by sa nedalo alebo malo by sa modernizovať v neurčitom termíne alebo až o rok, tak okamžite a bezodkladne Vyradiť a fyzicky rozpáliť (odložiť iba pár historičákov). Jednoduché, účinné. Nemôžeme donekonečne fungovať na dávno odpísaných šerbloch!
Je tomuto celkom dobre nechápem:
"Dopravný podnik Bratislavy dostane tento rok od mesta 1,3 miliardy, najviac zo všetkých mestských organizácií. Je to asi o sto miliónov viac ako vlani."
A nižšie sa píše:
"To isté platí aj pre dopravný podnik, ktorý chcel takmer miliardu na obnovu vozového parku, no dostal len 114 miliónov."
Či tými 114 mil. bol myslený rozdiel medzi minulým rok a týmto, čo podľa textu vyššie, dostali o 100 miliónov viac?
Mimochodom - milión na integrovanú dopravu? Sa asi posrali, nie? Za to môžu opäť ďalší rok len rozprávať, ako podporujú integorvanú dopravu, ale nie reálne integrovať.
No tak to bude akurát tak tých šesť pseudoduobusov, pár "nových" električiek a trolejbusov a koniec. Najvyšší čas, aby to skolabovalo, lebo takto si bude mesto myslieť, že sa dá doprava škrtiť do nekonečna. Keby nebol Zachar politický nominant, tak povie riaditeľom závodov "vyraďte vozidlá presne podľa veku, kilometrov a technického stavu" a potom príde oznámiť mestu, že odjazdí tri štvrtiny objednaných kilometrov, bo zvyšok nemá čím.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA