Keby len rekonštrukcii prevodov, bola im odobraná aj rýchliková brzda podľa obľúbenej teórie ČSD že brzdiť stačí súpravou, bo by sa mohli obruče pootočiť ? . Rýchlosť by bolo kde využiť, v jednej koľaji Kúty-Malacky už 140 bolo a kdesi na Maďaroch smerom na východ okolo Széncza tiež.
"Svoju" 240.141 som naposledy videl v Leopoldove, ale to už je pekných pár rokov.
Zabezpečovačku tam vôbec fasa spravili. Raz som videl, ako pri jazde osobáku cez zhlavie smerom na odbočku Vinohrady semafor trikrát zmenil návesť (A-stoj-A-stoj, za A si dosaďte príslušnú návesť dovoľujúcu jazdu).
S499.1 boli všetky tieto zachovalé mašiny na nariadenie boľševikov podstúpené rekonštrukcii prevodov na vmax = 120 km/h. Tá tvoja teraz jazdí ako 240.141 stavom Bratislava - Východ
A hlavným dôvodom prestavby rýchlikových laminátok na obyčajné bol fakt, že ich maximálna rýchlosť t.č. nebolo kde využiť...
ja som to tiez len asi pred 3 mesiacmi zistil, ked som sa nudil a pozeral som mapy MHD v inych mestach slovenska....a odrazu cumim, ze v kosiciach troflaky:Dheh....
Od roku 1993. Teda rok pred Zilinou. V Kosiciach sa najprv postavila trat c. 70 z Lingova na kruhovy objazd pred byvalym DK VSZ (zastavka Mlynska Basta), neskor boli pretiahnute na Namestie Osloboditelov (linka 71), neskor okolo Magistratu na sidlisko KVP, kde sa trat deli na dve vetvy, 71 na Klastor a 72 do Myslavy. Po otvoreni useku nam. Osloboditelov - KVP sa zrusila linka 70. Donedavna jazdila linka 71 aj v noci.
Moznosti otocenia na trati okrem 3 konecnych:
Mlynska Basta
Namestie Osloboditelov
vozovna Hornadska (pri Hypermarkete Tesco, Trolejbusova ulica)
MHD zabezpecuje 20 trolejbusov 15Tr/TrM a 7 trolejbusov 14TrM, napatie v sieti je 750 V.
Prisamfakt som to nevedel! A to sa trosku o MHD zaujimam (nie je to moje hlavne hobby, ale okrajovo sa zaujimam). Ja som bol DODNES v tom, ze trolejbusy maju len BA, ZA, BB a PO ! A v KE od ktoreho roku premavaju ??? Inak ani tu na fore sa o nich nic nepisalo... o ZA bola rec, o BB sa dost pisalo... o PO tiez... ale o KE som tu necital zatial.
ohladom scifi linky 156 by som navrhoval zastavovanie na ZST Zelezna studnicka aj cez týzden aspon ráno, neuveril by si ako to skráti cestu z DNV a v podstate aj z Lamaca... no budme realisti vsak aj súcasná BID je taká aká je (utajené vsetko, aj CP, tusím aj tu na IMHD je po poslednej zmen uz cest. poriadok neplatný (na stránke bratislava.sk ani nevravím), a ked som do BID-ky písal, tak napriek urgenciám neprisla ziadna odpoved ?
Ano, s499 je bud rychlikova laminatka, alebo Igorko
KLF: Vazne si nevedel, ze v Kosiciach su trolejbusy? Oni nie su moc vidiet, lebo v podstate tvoria len jednu trat s dvoma vetvami, ale su tam! A aj v KE tvoria asi najlepsiu trakciu, co sa tyka technickeho stavu.
Aké testy? Pochopte už konečne, že 06T v Bratislave nebola na žiadnych testoch pre Bratislavu ale na najazdení km bez vlkä pre výrobcu? BA si ju pritom akurát tak obzrela.
Hlučnosť výzbroje sa dá znížiť na rovnakú úroveň, ako trebárs ULF, ale bude drahšia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
"Svoju" 240.141 som naposledy videl v Leopoldove, ale to už je pekných pár rokov.