Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #72872:
Keby mali rozum, tak takú vyslovene blbosť by nezopakovali. Teraz by sa ZSSK určite rýchliková laminátka zišla 🙂
Reakcia na: S499.1023 #72872:
140 ešte stále je na obidvoch koľajách Devínske Jazero - Kúty. Len v staniciach Zohor a Malacky je 120. Na maďarských rovinách je 140 medzi Sencom a Sládkovičovom.
Reakcia na: LifeStar #72867:
Keby len rekonštrukcii prevodov, bola im odobraná aj rýchliková brzda podľa obľúbenej teórie ČSD že brzdiť stačí súpravou, bo by sa mohli obruče pootočiť ? . Rýchlosť by bolo kde využiť, v jednej koľaji Kúty-Malacky už 140 bolo a kdesi na Maďaroch smerom na východ okolo Széncza tiež.
"Svoju" 240.141 som naposledy videl v Leopoldove, ale to už je pekných pár rokov.
Reakcia na: Martin Fundárek #72870:
To je odvodené od rumunských CFR - Calatori (cestujúci) osobná doprava a Marfa nákladná ? .
Reakcia na: S499.1023 #72851:
Calatori - ???
Reakcia na: jandro #72834:
Zabezpečovačku tam vôbec fasa spravili. Raz som videl, ako pri jazde osobáku cez zhlavie smerom na odbočku Vinohrady semafor trikrát zmenil návesť (A-stoj-A-stoj, za A si dosaďte príslušnú návesť dovoľujúcu jazdu).
Reakcia na: LifeStar #72867:
Píšem ako ugrofín...
"A hlavným dôvodom prestavby rýchlikových laminátok na obyčajné bol fakt, že ich maximálnu rýchlosť t.č. nebolo kde využiť..." ?

Ospravedlňujem sa.
Reakcia na: S499.1023 #72865:
S499.1 boli všetky tieto zachovalé mašiny na nariadenie boľševikov podstúpené rekonštrukcii prevodov na vmax = 120 km/h. Tá tvoja teraz jazdí ako 240.141 stavom Bratislava - Východ 🙂

A hlavným dôvodom prestavby rýchlikových laminátok na obyčajné bol fakt, že ich maximálna rýchlosť t.č. nebolo kde využiť...
Reakcia na: Beus #72846:
Ój, ďakujem 😉 pomýlil som si čísla. ?
Reakcia na: Sommelier #72856:
Samozrejme, lenže Rýchliková, s vmax.=140 km/h. Bohužiaľ už žiadna taká neexistuje, všetky boli downgradované na S499.0 ? .
Reakcia na: Papyr #72861:
L70 sa vtedy NEZRUŠILA, ale stala sa z nej špičková linka. Zrušila sa až 1. 4. 2005.

Re #72862 Dopravák: Pominul sa velikán národa a budovateľ socializmu komulík Schuster do zabudnutia na smetisko dejín, pominuli sa s ním aj trolíky...
Reakcia na: KLF #72859:
ja som to tiez len asi pred 3 mesiacmi zistil, ked som sa nudil a pozeral som mapy MHD v inych mestach slovenska....a odrazu cumim, ze v kosiciach troflaky:Dheh....
Reakcia na: KLF #72859:


27.09.1993 slávnostné zahájenie trolejbusov v Ke... /Lingov - Mlynská Bašta/

05:12.1995 predĺženie trate o cca 2km po Námestie osloboditeľov - Bottova/...

18.12.1998 - predlženie trate až na sídlisko KVP - Kláštor...

máj 1999 - predĺženie trete o cca 900m /KVP - Myslava/... //začali premávať 15TrMky//...

august 1999 začali premávať 14TrMky, ktoré aby boli využité začali premávať iba cez víkend na trase Lingov - Myslava...

? ?
Reakcia na: KLF #72859:
Od roku 1993. Teda rok pred Zilinou. V Kosiciach sa najprv postavila trat c. 70 z Lingova na kruhovy objazd pred byvalym DK VSZ (zastavka Mlynska Basta), neskor boli pretiahnute na Namestie Osloboditelov (linka 71), neskor okolo Magistratu na sidlisko KVP, kde sa trat deli na dve vetvy, 71 na Klastor a 72 do Myslavy. Po otvoreni useku nam. Osloboditelov - KVP sa zrusila linka 70. Donedavna jazdila linka 71 aj v noci.

Moznosti otocenia na trati okrem 3 konecnych:
Mlynska Basta
Namestie Osloboditelov
vozovna Hornadska (pri Hypermarkete Tesco, Trolejbusova ulica)

MHD zabezpecuje 20 trolejbusov 15Tr/TrM a 7 trolejbusov 14TrM, napatie v sieti je 750 V.
Reakcia na: S499.1023 #72821:
Elektrina se nevyrabi, elektrina se neprenasi, elektrina proste je 🙂
Reakcia na: Papyr #72857:
Prisamfakt som to nevedel! 😉 A to sa trosku o MHD zaujimam (nie je to moje hlavne hobby, ale okrajovo sa zaujimam). Ja som bol DODNES v tom, ze trolejbusy maju len BA, ZA, BB a PO ! A v KE od ktoreho roku premavaju ??? Inak ani tu na fore sa o nich nic nepisalo... o ZA bola rec, o BB sa dost pisalo... o PO tiez... ale o KE som tu necital zatial. 😉
Reakcia na: SDX #72838:
ohladom scifi linky 156 by som navrhoval zastavovanie na ZST Zelezna studnicka aj cez týzden aspon ráno, neuveril by si ako to skráti cestu z DNV a v podstate aj z Lamaca... no budme realisti vsak aj súcasná BID je taká aká je (utajené vsetko, aj CP, tusím aj tu na IMHD je po poslednej zmen uz cest. poriadok neplatný (na stránke bratislava.sk ani nevravím), a ked som do BID-ky písal, tak napriek urgenciám neprisla ziadna odpoved ?
Reakcia na: Sommelier #72856:
Ano, s499 je bud rychlikova laminatka, alebo Igorko 🙂

KLF: Vazne si nevedel, ze v Kosiciach su trolejbusy? Oni nie su moc vidiet, lebo v podstate tvoria len jednu trat s dvoma vetvami, ale su tam! A aj v KE tvoria asi najlepsiu trakciu, co sa tyka technickeho stavu.
Reakcia na: S499.1023 #72851:
Takže ty si vlastne laminatka ☺
Reakcia na: S499.1023 #72852:
Koxo, no priznam sa, ze som s ateraz riadne strapnil. 🙂 Som fakt nevedel, ze v KE jazdia trolejbusy. Nesrandujem. OK, trapas...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.