Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #72650:
1. "Udajne" som pouzil nakolko to nemozem potvrdit, lebo som to nezistoval. Sucastou zmluvy so Solarisom, bola aj nejaka zmluva o kupe dalsich autobusov, resp. uprednostneni v tendri, ktora bola podpisana na zaklade tendra na 15m busy.

2. Pretoze ma byt sucastou tunela na Filialku, ktory (oprav ma ak sa mylim) stavia ZSR.
Reakcia na: koni8 #72625:
MRŠ je prakticky vnútromestské letisko, asi by nebolo veľmi dobré robiť z neho megaletisko. K ďalšiemu príspevku: Automaty LEN na Eurá nemôžu byť podľa zákona.
Reakcia na: LifeStar #72647:
Inym smerom ako Vajnory a DNV sa ist neda. A medzi DNV a "zvyskom" BA je dost miesta na vybudovanie par bytoviek... Takze ked sa uz nebude dat ist na vychod, bude tu DNV. Kazdopadne trat do DNV nepovazujem za prioritu, omnoho dolezitejsie su Vajnory (staci napojit na Zlate Piesky, na Racu je napojenie (zatial) nepotrebne), letisko, druha a tretia vetva trate v Petrzalke atd.. DNV staci zrealizovat okolo 2025.
Reakcia na: S499.1023 #72650:
A kedy sa konalo výberové konanie na 12M nízkopodlažné trolejbusy? Lebo zatiaľ sa nič nekúpilo a podľa mojich informácií bola víťazom plzenská Škodovka. ?
Reakcia na: Ike #72632:
hupz, sorry akosi som si pomylil Lvov s Copom
Reakcia na: SDX #72624:

1) Opcie nebývajú "údajne". Opcie bývajú zverejnené vo VVO. A DPB žiadne výberové konanie na 18 m autobusy nevypisoval, tak nemôže byť ani opcia.
2) Prečo by sa mal chytať majiteľ a správca železničnej infraštruktúry (ŽSR)? A pokiaľ si myslel ZSSK Slovensko, tak to by bolo len dobre. Nevidím dôvod, prečo tranzitovať cestujúcich z letiska na Fő pályaudvar MHD.
Reakcia na: Ike #72646:
Už budem vedieť ? len žeby potom sem neprišiel nejaký na slovovzatý jazykový expert a nezačal vysvetľovať riadok po riadku prečo nie práve Česko-Slovensko...
Reakcia na: S499.1023 #72644:
OK, porovnajme to napriklad na tomto: kolko mame nizkopodlaznych autobusov? 26? A trolejbusov? Mizernych 7.. A v buducnosti sa bude kupovat viac busov a t-busov. Ani abusy ani tbusy nie su v skvelom stave, ale autobusy su urcite v lepsiom

Ad. elektricka: elektricka nieco aspon vyriesi, t-busy nic..
Reakcia na: SDX #72645:
K bodu 1, môže byť, nie som jazykový znalec, aby som ovládal, ako to je. No len jedno viem, že všade sa píše Československo.

K bodu 2, plne rešpektujem tvoj názor, ale Bratislava sa nebude rozrastať smerom na Devínsku, o tom pochybujem, tie Vajnory sú celkom reálne, ale ja by som aj tak povedal, že najviac by sa mohlo v okolí Jaroviec.
Reakcia na: LifeStar #72643:
Cesko-Slovensko je v pravidlach SJ 🙂
Reakcia na: LifeStar #72643:
1. Oficialny, spisovny nazov je podla slovenskej gramatiky Cesko-Slovensko. HOWG.]

2. Bavili sme sa o elektrickach, nie trolejbusch 😉 Tvoj nazor voci trati do DNV poznam, ale uvedom si ze BA sa musi rozrastat a prirodzene sa bude rozrastat na smer Vajnory a DNV a ta trat BUDE potrebna.
Reakcia na: SDX #72601:
Počúvaj, znalec stavu vozidiel, už raz si sa tu prezentoval vymysleným výplodom a akomsi neexistujúcom nadmernom ničení vozidiel na a-39, teraz zase hlásaš dokonalú momotinu o akomsi lepšom stave autobusov oproti trolejbusom. Neviem, čo si mám o Tebe myslieť. Tvoje príspevky oscilujú medzi inteligentnosťou a slabomyseĺnosťou. Áno, je nezmysel budovať na letisko trolejbusovú trať, ale z úplne iných dôvodov. A je taký istý, ak nie omnoho väčší nezmysel, budovať tam električkovú trať. Vo svete sú rádovo väčšie letiská obsluhované výhradne autobusmi. A o mohutnom rozvoji bratislavského letiska sa zatiaľ akurát tak píše. Až bude odbavovať v priemere 4 lietadlá za hodinu, môžeme o električke začať uvažovať.
Reakcia na: SDX #72640:
Dovolil by som si Ťa poopraviť, Česko-Slovensko je akurát v mysli nejakých ľudí, ono to je Československo, ako aj bolo za socíku, tak aj teraz. Ale s jedinou výnimkou a tou, že teraz sú to dva rozdielne štáty, Česká republika a Slovenská republika 🙂 A ešte ku trolejbusom do DNV. Čítal som veľa tvojich návrhov a mne by sa nechcelo terigať električkou ešte cez Dúbravku do mesta. Aj tak si myslím, že v súčasnej dobe je trolejizácia do Devínskej viac než utópia ?
Reakcia na: m@rtin #72637:
Kupodivu, prvni republika se ve svych vlastnich dokumentech oznacovala zkratkou RCS, Republika Ceskoslovenska.
Ako funguje hlasenie zastavok v nocnych linkach? Po kazdej zastavke to hlasi "Prosim pozor, zastavka je na znamenie.", alebo ako to je? Nocnym spojom som totiz este v zivote nesiel ?
Reakcia na: m@rtin #72637:
Jediny kto sa tu sprava nacionalisticky si ty. Po slovensky sa to dnes oficialne vola Cesko-Slovensko, tak to budem volat Cesko-Slovensko, ci sa ti to paci, alebo nie. Som Slovak a budem pouzivat slovensku gramatiku. HOWG.

Re #72639 S499.1023: S tym slonom som pochopitelne srandoval ?

Re #72638 S499.1023: Do DNV cez Patronku? To radsej nie. Osobne som za to aby sa aspon postavila trat na Patronku ako do obrovskeho prestupneho uzla a neskor predlzila do Lamaca + vybudovala spojka s Dubravkou cez tu ulicu kde su zastavky STK a Lipskeho (neviem ako sa vola).
Reakcia na: SDX #72584:
Počúvajte, samozvaní vykladači tarify, bez schránky smie byť vo vozidle prepravovaný len pes. Za mačku v prepravke zaplatíš (alebo nezaplatíš) podľa ustanovení tarify o preprave batožín, slona neprepravíš:-).
Reakcia na: SDX #72582:
Trať NA Patrónku ROZHODNE budovať netreba. Treba budovať trať CEZ Patrónku do Dúbravky, do DNV alebo do Lamača, ale trať NA Patrónku je NEZMYSEL.
Prosímtě, nezešměšňuj se! Apropo v letech 1919-1938, kdy patřila Podkapratská Rus pod tehdejší federaci, byl oficiální název naší země 1. Československá Republika. Jestli za tvé díry ve vzdělání může nedostatečná docházka do základní školy nebo nacionalistické sklony, které se ještě více prohloubily v pomlčkové vojně, ať každý posoudí sám. Hlavně si v tom udělej pořádek ty.
Reakcia na: koni8 #72634:
Ach, tak.. ked sa zatrolejuje usek Trnavska - Suhvezdna tak potom s tym skratenim suhlasim, akurat ze nahradou by nemala byt 204 ani 205, ale 209. Co sa tyka 61 tak pri nej by som len zrusil zachadzky k Avionu, to uplne postaci a zaviedol novu linku (napr. 60), ktora by vykonavala expres medzi letiskom a mestom, pricom by zastavovala len Letisko - Bajkalska - Trnavske Myto - (mozno Krizna) - Mlynske Nivy - Safarikovo namestie - Novy Most (s moznym predlzenim na zastavky Zochova a Hrad). Dalej by bolo potrebne naviazat odchody 61-ky na prilety lietadiel, tak ze by mala vlozene odchody medzi tie bezne, odchadzalo by sa na pokyn dispecera v priletovej hale, ktory by sledoval ci uz su vsetci odbaveny. Podla moznosti aj nieco podobne urobit aj so 60-kou, pricom by odchadzala napr. 2 minuty po 61. Tieto vlozene spoje postavit priamo pred priletovu halu (najidealnejsie na ukor TAXI miest, co vsak asi nehrozi) za seba (61, za nu 60) a oznacit VELKYMI napismi "This bus is going to main railway station", resp. "This bus is going to city center, and Bratislava castle".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.