Nejaká linka pôjde určite na Vinohrady, nejaká sa otočí na Vazovovej a nejaká pôjde možno do Ružinova ale je času o tom rozprávať, ako to vidno a písal Mike, Miletičova a pri Krasňanoch je number one ?
Je pravda, že mladomanželia radšej pôjdu do dvojgarsónky v paneláku v Petržalke, ako do skoro trojmiliónového bytu v novostavbe. Aj tak skoro všetci z nich budú mať autá.
No skor spravne odvodnit. Tie kolaje uz teraz asi nie, suhlasim, pred nejakym casom par rokov dozadu to mohli spravit.
Re #72421 SDX: To hej, ved preto by som si tam byt nikdy nekupil.
Som zvedavy ako bude pri vyluke na Vajnorskej vyriesena doprava.. tipujem ze 2-ka premavat nebude, nahradne linky budu X2 a X6 (alebo ju nazvu inak?).. otazka je ako bude jazdit 1 a 4. 4-ka minule jazdila na Vazovovu a spat.. ale netusim co spravia s 1...
Socialne byty? Mne tie ceny moc socialne nepripadaju..
Re #72418 LifeStar: Ja viem ze tam bola automobilova doprava a suhlasim s tym ze si zasluzi rekonstrukciu, nikdy som nepovedal ze nie. Dokonca si myslim ze je uplne nevyhnutna!
Re #72419 Martin Fundárek: no, moze sa to naplanovat na jul-august a aj tak to bude predlzene na september, lebo robotnici sa budu opierat a fajcit.
Ak sa dobre pamätám, tunel bol zrekonštruovaný na električkový v roku 1984. Takže tento rok bude tá trať mať 23 rokov. A na niektorých miestach je celodenne a celoročne zavlažovaná kvapkajúcou vodou, čo je na nej aj vidieť... Tam je viac problémov, Mike ich už spomínal...
ufo: Položením nových pásov by si pramálo vyriešil - odstránil by si síce následok, no nie príčinu, a za pár rokov by si bol tam kde teraz (keďže to zatekanie sa stále zintenzívňuje). Tam to chce hlavne zatesniť vnútorné obloženie, aby tam nezatekalo, potom môžeme debatovať o trati...
Trnavské mýto + Vajnorská jedine júl-august, vtedy výrazne klesá výprava. Inak by bol asi problém s naprataním dostatočného množstva vozidiel do Krasňan.
Moje srdcové záležitosti: Gaštanový hájik-Nový záhon a oprava koľaje do Rače tesne pred Černockého. Už ju síce zvarili, ale akosi zabudli, že by to bolo načim aj podbiť, takže trieska to veselo ďalej.
Neviem, koľko rokov je v tuneli električková doprava, ale predtým tam bola ešte automobilová. Ale každopádne si tunel zaslúži rekonštrukciu. Nielen na už nevyhovujúci stav koľajiska, ale aj na už zastaralú stavbu tunela. Ak sa mýlim, prosím, opravte ma. ?
Koloseo je pre novozbohatlikov? Mne to pripada ako socialne byty. V Petrzalke su 12 poschodove odporne bytovky, ale aspon rozumne rozmiestnene. Tu si bud pozeraju z okna do okna, alebo na BNM Bahnhof. V lepsom pripade na Kuchajdu.
All: Tunel - geometricka poloha kolaje je tam vcelku v pohode, najviac ma tam irituje ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ kolaji. Co tak prebrusit, alebo polozit nove pasy kolaji??? Nema DPB nejake v zasobe, alebo pouzit aj to, co je na Ruzinovskej ako tretia kolaj (aj ked je to len kusok, ale takych kuskov by DPB mozno naslo vo svojich zasobach).
Nemôžem, lebo žiadne nemám... ja som videl len to, čo zverejnilo IPR, a na čo tu kedysi dávno ktosi dával link... a keďže to bolo už fakt dávno, tak link tiež nemám... skús nájsť...
Ako som ti uz niekolko krat hovoril trat ku Koloseu je SPROSTOST. Neviem kto z majitelov tych novozbohatlickych bytov bude vyuzivat MHD. Ano, bude tam moznost prestupu na dalsie linky ale ta na tie iste linky existuje navaznost na Trnavskom, resp. na ZST Nove Mesto. Keby bola Bratislava Viednou tak ano, ale v sucasnej situacii NIE.
S rebrickom v podstate suhlasim az na to ze by som nerekonstruoval len TM - Odbojarov, ale celu trat az po Novu Dobu...
Asfaltom sa nemusí len zalievať, asfalt sa dá robiť tak isto, ako gumokov. Inak, na takéto priecestia "na parkovisko" by som dal zádlažbové panely. Jednoznačne najlacnejšie a najtrabalíkfriendly.
Aha...no, to je trošku iná situácia, než frekventované priecestia... ale aj pod takými treba trať udržiavať, len tam už je to diskutabilnejšie... osobne by som takéto priecestia riešil položením betónových panelov medzi koľajnice, rovnako ako niektoré železničné priecestia...autá si trošku zadrncajú, a keď je treba niečo s traťou, zodvihne sa panel, položí na noc nabok a ráno je aj trať opravená, aj priecestie celé
Nóóó...o tuneli by som po dôkladom prizretí sa zblízka na stav trate v niektorých miestach radšej pomlčal...;-)
1. Súhlas, ale obratisko v princípe nehorí... a ak ho otvárať, tak jedine spolu s dorobením slepej koľaje pre ZV...
3. Trnavské keď tak až po križovatku s Legionárskou, vrátane
4. Znova rozšírim - od priecestia s Račianskou na Vinohradoch až po priecestie medzi vozovňou a Novým záhonom, okrem obratiska Vinohrady, to netreba
5. Toto bude spolu s rekonštrukciou Predstaničného, teda DÚFAM (ale aj tak, za to naprojektované nové električkové obratisko na HlSt by si niekto riadne zaslúžil...)
6. Tam by to chcelo skôr upraviť geometriu celej tej šikany, rovnako ako to chcelo hore pri Blumentáli, ale keďže na to treba aj nové stavebné povolenie, tak sa to neurobilo... a tiež by som rekonštrukciu rozšíril na úsek od Amerického až hore po Blumentál, kde je už nová trať
7. Vajnorská - tam horí hlavne úsek od triangla pred JD asi do pol úseku k zastávke Vajnorská (tam, kde je ešte stará trať, nie BKV), a tiež od Rožňavskej (tresko) po konečnú ZP, ono je to tuším úplne prvý otvorený zvršok v BA, a tie roky sa už na ňom podpísali
Lifestar: Máš pravdu v tom, že asfalt je lacnejší (vykydneš, uvalcuješ, a máš), ale tým jeho výhody končia Vibráciami od prejazdov električiek sa totiž drolí, časté prechádzanie áut mu tiež neprospieva, starne, a znemožňuje údržbu trate, resp. ho treba pravidelne rozrýpavať a potom liať nový. Takže v konečnom dôsledku je guma síce na začiatku drahšia, ale pri údržbe sa tie náklady vrátia
No neviem, nechodím tunelom často, ale vždy čo tam chodím tak si na niektorých miestach pripadám ako v úseku "Miletičova", t.j. zo strany na stranu. Ale máš pravdu. Taká istá jazda je aj od Hlavnej stanice ku Technickej univerzity...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
1. Súhlas, ale obratisko v princípe nehorí... a ak ho otvárať, tak jedine spolu s dorobením slepej koľaje pre ZV...
3. Trnavské keď tak až po križovatku s Legionárskou, vrátane
4. Znova rozšírim - od priecestia s Račianskou na Vinohradoch až po priecestie medzi vozovňou a Novým záhonom, okrem obratiska Vinohrady, to netreba
5. Toto bude spolu s rekonštrukciou Predstaničného, teda DÚFAM (ale aj tak, za to naprojektované nové električkové obratisko na HlSt by si niekto riadne zaslúžil...)
6. Tam by to chcelo skôr upraviť geometriu celej tej šikany, rovnako ako to chcelo hore pri Blumentáli, ale keďže na to treba aj nové stavebné povolenie, tak sa to neurobilo... a tiež by som rekonštrukciu rozšíril na úsek od Amerického až hore po Blumentál, kde je už nová trať
7. Vajnorská - tam horí hlavne úsek od triangla pred JD asi do pol úseku k zastávke Vajnorská (tam, kde je ešte stará trať, nie BKV), a tiež od Rožňavskej (tresko) po konečnú ZP, ono je to tuším úplne prvý otvorený zvršok v BA, a tie roky sa už na ňom podpísali
Lifestar: Máš pravdu v tom, že asfalt je lacnejší (vykydneš, uvalcuješ, a máš), ale tým jeho výhody končia Vibráciami od prejazdov električiek sa totiž drolí, časté prechádzanie áut mu tiež neprospieva, starne, a znemožňuje údržbu trate, resp. ho treba pravidelne rozrýpavať a potom liať nový. Takže v konečnom dôsledku je guma síce na začiatku drahšia, ale pri údržbe sa tie náklady vrátia