Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #72400:
No čo sa mne dostalo na tento rok sa plánuje Miletičova, (čo by som osobne dal v hitparáde na 1. miesto), potom ten úsek okolo vozovne Krasňany a snáď v lete tradične zase nejakých pár sto metrov v Dúbravke.
Tunel je veľký balík problémov, čo vyžaduje ešet väčší balík peňazí a zatiaľ to všetci iba odkladajú (KLF: tam je okrem trate veľký problém aj samotná konštrukcia tunela, ktorý sa bude musieť celý zrekonštruovať)
O Starohorskej sa vie, ale rekonštruovať sa bude až keď bude celá trať v havarijnom stave (názor môj)
Ostatné, ako rekonštrukcia Trnavského Mýta, Americké Nám. (zast. L7, 11, 17), alebo nebodaj trať ku Koloseu by som zatiaľ videl v polohe sci-fi. ?
a problém bude aj s časovou dĺžkou plánovaných rekonštrukcii tratí.
Reakcia na: LifeStar #72403:
ja viem, ze sa tunel rekonstruovat ma, len som tym chcel dat najavo, ze su podla mna useky horsie ako je tunel. V tuneli je NEZMYSELNA 30tka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A to JE !
Ospravedlňujem sa za to, že som to napísal do troch príspevkov, aj keď to šlo aj do jedného.
Re #72400 KLF: Neviem, ale čo som počul, tunel sa rekonštruovať má. Na úsek Americké námestie - Špitálska a Technická univerzita - zast. Kooperativa (resp. až Hlavná stanica) som zabudol. Tento rok sa toho tak veľa určite neporobí, ako poznám DPB. ?
Reakcia na: Beus #72399:
Ty ako vodič máš určite o tom lepší prehľad. A ja ako cestujúci som bol v tom, že asfaltový prechod je lepší ako gumový a hlavne lacnejší ? Aspoň som sa dozvedel pravdu 🙂
Reakcia na: KLF #72400:
Je môj názor. Kažopádne či sa to zhoduje s plánami DPB, netuším. ?
Reakcia na: LifeStar #72397:
Ta hitparada, to je Tvoj nazor, ci tak sa to ma robit?

Tunel preco? Tunel znesie 50kmh v pohode a na 2 usekoch pribrzdis na 30. A nebudem sa tu s nikym bavit viac o tom, pretoze ZNESIE.

Moja hitparada by bola:

1. Dubravka... kua ale ne zas 100m, ale komplet secko po obratisko, vratane!
2. Mileticova (to ratam ze sa spravi spolu s usekom Jegeho - Don Bosco pri rozsirovani Zahradnickej) - dufam, ze tento rok!
3. Trnavske myto cele ako je.
4. Triangel a jeho okolie pri vozovni Krasnany. (vozovnu Krasnany by som asi chcel moc...)
5. Starohorska (Imricha Karvasa) od Radlinskeho az po Hlavnu stanicu - vratane).
6. Obluk zo Spitalskej na Americke nam. smerom z mesta.

Vajnorsku radialu nepoznam.
Reakcia na: LifeStar #72397:
Nad tými otázkami som nerozmýšľal, ale zaujíma ma, prečo uprednostňuješ asfaltované priecestia pred gumovými? Gumové jednak výrazne menej trpia opotrebovaním, a navyše je pri ich použití nepomerne jednoduchšia údržba trate v miestach priecestia... tak prečo asfalt, ktorý treba pravidelne rozrýpavať, a keď sa to pravidelne nerobí, tak to vyzerá tak ako dnes - na každom priecestí to hodí 2-3x zo strany na stranu, a prípadne sa tam vyvesí "pomalá jazda" 😉
Náhodou nejaký zainteresovaný by mi nevedel povedať, či modernizované trolejbusy č. 6222, 6226 a 6271 dostanú klimatizáciu pre vodiča?
Pri prezeraní obrázkov záhradnej železnice ma pri pohľade na koľajnice, ktoré sú zarastené machom, napadla otázka. Povedze váš rebríček, aké trate by sa v roku 2007 mali rekonštruovať a zaujímal by ma aj jej harmonogram (priebeh, odkedy-dokedy) ? rád sa pozriem na vaše názory 🙂

Tak u mňa je to nasledovne:
Tunel (koniec marca - koniec júna, môže skončiť aj skôr)
Trnavské mýto - zastávka Záhradnícka, rekonštrukcia na otvorený zvršok a prejazdy budú asfaltované, nie gumové (júl)
Trnavské mýto, zastávka (jún-júl)
Trnavské mýto - zast. Odbojárov (jún-júl)
Hanulova - Alexyho, Dúbravka, pri kostole (august)

mohlo by sa začať s budovaním trate ku obytnému súboru "KOLOSEO" s tým, že konečná ŽST Nové Mesto zanikne, z konečnej sa stane zastávka a nová konečná vznikne medzi obytným súborom a starou budovou OC IKEA.
Reakcia na: igi151 #72395:

Heh, dva rozchody. To je ako Liberec? Alebo Karslruhe, keď je tam aj ten voz? ?
pre webmajstreov:
http://bratislava.sme.sk/c/3100367/Vozickari-Barier-je-stale-vela.html
nedalo by aspon tu na stranke vyznacit v cestakoch ktore linky jazdia s NP vozami s poznamkov ze sa moze stat ze bude z roznych dovodov moze byt vypravene VP vozidlo a vtom pripade si treba pockat na dalsie...
Reakcia na: Peon #72383:
Presne tak, ako napísal LifeStar, do dvora sa často posunuje a práve posun je obzvlášť nebezpečný...
Reakcia na: Peon #72379:
Prechod cez koľaje je zakázaný v celom obvode hlavnej stanice. Pokuta je tuším v rozsahu 100-1000,- Sk. Urobil si dobre, že si sa spýtal, pretože príslušníci ŽP velice radi pokutujú... ?
Reakcia na: Mike #72370:
Súhlas, že prečíslovanie liniek začalo skôr ale nemalo byť také ako sa to stalo po príchode ing Zachara. Predovšetkým sa mali zachovať čísla liniek, ktoré boli dlhodobo v povedomí cetujúcich a vlastne dá sa povedať, že v podstate celé slovensko vedelo odkiaľ kam tá ktorá linka vedie. Písem tu o L 32,35,36, 38, 39,110, 121, 34, 20, 22, 15,17 atď a prežila to možno iba 39.
Mám v pamäti, že som ako vodič nemal problém cestujúcemu poradiť ktorúkoľvek L , lebo som ich poznal všetky, tým že sa celé desaťročia nemenilo ich označenie, dokonca aj odchody i keď sem tam sa mierne zmenila trasa. Nie len vodiči ale ani cestujúci sa dodnes nestotožnili s novým označením liniek a pointa terajšieho označovania sa úplne minula účinku. Ak by sa urobila anketa aká je hlavná myšlienka terajšieho označovania liniek a ako má zjednodušiť orientáciu cestujúcich verím, že zo 100 opýtaných to bude vedieť možno 5 - 6 a to neviem či nepreháňam.
Reakcia na: Peon #72383:
No až Ťa tam prejde nejaký posunovaný vagón, tak pochopíš. Na železnici sa nejazdí na rozhľad.
Reakcia na: Peon #72383:
Takéto ustanovenie môže napríklad zavážiť, ak by niekoho zachytil na tom mieste posunovací diel. Poškodený by potom napr. zrejme neuspel keby žiadal bolestné.
Reakcia na: d3k0 #72377:
skvelé ?
Reakcia na: d3k0 #72377:
Celkom dobré. Škoda, že tie pozadia sa stiahnúť až celkom dole, lebo takto vidieť napr. len strechu električky apod.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.