Takéto ustanovenie môže napríklad zavážiť, ak by niekoho zachytil na tom mieste posunovací diel. Poškodený by potom napr. zrejme neuspel keby žiadal bolestné.
Vstup do koľajiska je všade zakázaný, mimo železničných staníc, kde nie sú peróny. Ale aj tam sa to týka len vrámci toho nástupištia. Každú chvíľu do "dvora", ako to nazývajú, vyvesujú, alebo berú súpravu, takže tam sa jazdí každú chvíľu. A keby tam ľudia chodili každú chvíľu, tak sa niečo môže stať. Nikdy nevieš, ako sa Slovač zachová... ?
Využívate niekto peší prechod medzi Hlavnou stanicou a zastávkou "Sokolská" (okolo Múzea dopravy)? Ja myslím, že je to celkom šikovná cestička, ale pri koľajniciach je zreteľný zákaz prechádzania cez ne. Neviete náhodou prečo?
Sa mi zdá, že to nie sú hlavné, len nejaké vedľajšie - možno len manipulačné. Dnes som tam zbadal príslušníka železničnej polície, kývol mi, že môžem ísť. ?
Kto ma zaujem, moze pozriet http://blog.imhd.sk/ a pripadne sa zaregistrovat. Ak by ste chceli pridavat clanky, plz poslite mi mail, pridelim vam prava. Je to cele akasi beta verzia, tak to plz berte s rezervou
tak aspon je vidno, ze asi sem nepatrim
neviem...vcera som tu bola asi 15 min a citala som si o com pisete, no ak mam byt uprimna na nejakych zazitkoch som sa z chuti zasmiala, no vacsinou....
Iba Ťa trochu poopravím, prečíslovanie liniek začalo prvou fázou 30.6.1997 a Ing Zachar je tu od r. 1998.
Ale generálny riaditeľ DPB je politicky dosadzovaná funkcia - v tomto súhlasím.
Zrejme nevieš odkiaľ dujú vetríky - pripomeniem s príchodom ing. Zachara sa zmenilo cele prečíslovanie L MHD , začala podľa mňa hlúpa plynofikácia busov, netolerantné praktiky vedúcich voči podriadeným, finančné pokuty voči vodičom, ktoré teraz po rokoch museli zrušiť pre diskrimináciu .Je pravda, že medzi ing Zacharom a prevádzkami / zadeleniami /je veľa zamestnancov, ale stačí si prečítať tzv. /Návestné predpisy a neskutočné hlúposti ktoré obsahujú / a každému musí byť jasne z akého rozumu to vyšlo. Ja len podotýkam, že DPB nie je železnica, ako si to predstavuje p. Zachar, bývalý železničiar. Konštatovať môžem len to, že manažment DPB pod vedením ing. Zachara urobil minimum pozitívneho pre zamestnancov a tak isto pre cestujúcu verejnosť - respektíve aj to čo bolo dobre zabehnuté a overené dokázali pokaziť alebo zrušiť. Veď len taká malá pikolínka - doteraz podotýkam je 21 storočie a vodiči na niektorých konečných nemajú soc. zariadenia a s akými vozidlami premávajú je škoda mrhať časom. Keby sa kompetentní tohto mesta zamysleli nad výsledkami ing. Zachara ktoré dosiahol za 8. rokov, tak ho musia okamžite odvolať, tak by sa to stalo v každom DP v EU, ale tu v SVK rozhoduje stranícke triko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony