Tie rozdelené dvere by sa dali rozlýšiť na nástup a výstup a ľuďia by s v kĺbe len točili... No neviem či moje uvažovanie je vtomto prípade dobrá vec, ale jeden s variantov to je.
Dnes som videl na Zkusebni jizde voz 7303. Kokos celkom cool to vzyera bez spriahadiel, s tymi plechmi ! To tak bude premavat ? A ako tam funguje spriahanie ?
deti moje, konecne som zistil, o com sa tu cely cas bavite preto pre pripad, ze je tu este niekto taky neuvedomely ako ja, do zahlavia pridavam osvetlujuci link...
a ked uz som si ten link pozrel, musim priznat, ze to rozdelenie tretich dveri na dve casti okolo klbu je dizajnovo velmi podivna, povedal by som priam pochybna vec. okrem toho (ad "#7233") sa mi nechce verit, ze by sa takto ta spominana bublina odstranila. ludia budu podla mna nadalej stat napchati pri dverach, lebo sa nik nebude chciet podat hlbsie do voza a este budu vsetci nadavat, ake su tie dvere uzke...
ferro: Neviem, ci sa za tym skryva aj nejaky technicky problem, ja viem len, ze z dopravnych skusenosti medzi druhymi a tretimi dverami vznika vzdy "vzduchova bublina" (moze byt cely trolejbus plny a prave tam je volno) a preto by toto riesenie malo prispiet k rovnomernejsiemu obsadeniu vozidla. Mozno to ma aj ine prinosy...
to KLF: no aha - takze no tazko ich charakterizovat - jedna potencionalna zmena sa tyka vonkajsku tbusu (dvere to ale nebudu) a druha "vnutornosti" . Ta druha, ale nebude standardna a bude to volitelna vec.
Ale ked to bude iste, tak to poviem
Co sa tyka toho kupenia - to ho bombardujem, ako sa da, ale on skor vie technicke veci, ako obchodne - bohuzial, ale slubil mi zistit, co najviac toho.
Andy008: no dobre, ale ide o to, ze sa omenia povedzme 2. a 3. dvere, tak to je dost zavazna info podla mna. Inak cool a dik vazne, ze davas info o trolejbusoch. Su to moje najoblubenejsie dopravne prostriedky MHD. A VELMI ho bombarduj tym, aby skusil zistit, ako to je s objednavkami pre BA. jedna 22Tr ale aj pripadne 21Tr.
to all: No zle som sa vyjadril asi (to som neplanoval) - nie su to moc tajne info - len nie su este iste (ze vraj sa o tom rozhoduje a nemali by byt dovtedy, kym sa rohodne zverejnene). V oboch zamlcanych info ide len o urcite modifikacie.
No ten zdroj - je kamos, co tam pracuje ako konstrukter (no a smola, ze ako konstrukter, lebo o obchodnych veciach nema az taky prehlad- teda to co by ma najviac zaujimalo - objednavky, a pod.) ale slubil, ze sa popyta (hlavne, co sa tyka BA).
KFL: no skor som tym chcel naznacit(ze s tretim 4 prototypom nieco planuju), ze mozno neskor sa to bude dat zverejnit, resp. ze su nejake veci, co sa pripravuju este (sam som sa divil, ze nie su na zverejnenie). Ale nejde o nejake zavazne info v porovnani s tymi, ktore som napisal. Tie co som nepovedal su iba vo faze uvazovania aj v samotnom podniku - takze aj keby som ich napisal, tak nemusia vobec platit - su to obe dnesne cerstve info.
Nemyslim si, ze su to nejako extra cenne spravy - ved nam moze byt jedno, kolko ich existuje - skor by potesila sprava, ze naozaj si DPB nieco objednal .
Andy008: ano, ja si cenim Tvoje info, ale ked teda vies nieco, co nemozes povedat, tak to ani nespomen teda.. lebo nam slinky potom tecu !
Turbo: sak ja viem... ved som pisal.
KLF>
Z nultej serie sa nam nezachovala ani jedna 14Tr-ka. Vsetky su zlikvidovane. Ale ja nemam tiez nic proti 0. seriam.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J