Andy008: no dobre, ale ide o to, ze sa omenia povedzme 2. a 3. dvere, tak to je dost zavazna info podla mna. Inak cool a dik vazne, ze davas info o trolejbusoch. Su to moje najoblubenejsie dopravne prostriedky MHD. A VELMI ho bombarduj tym, aby skusil zistit, ako to je s objednavkami pre BA. jedna 22Tr ale aj pripadne 21Tr.
to all: No zle som sa vyjadril asi (to som neplanoval) - nie su to moc tajne info - len nie su este iste (ze vraj sa o tom rozhoduje a nemali by byt dovtedy, kym sa rohodne zverejnene). V oboch zamlcanych info ide len o urcite modifikacie.
No ten zdroj - je kamos, co tam pracuje ako konstrukter (no a smola, ze ako konstrukter, lebo o obchodnych veciach nema az taky prehlad- teda to co by ma najviac zaujimalo - objednavky, a pod.) ale slubil, ze sa popyta (hlavne, co sa tyka BA).
KFL: no skor som tym chcel naznacit(ze s tretim 4 prototypom nieco planuju), ze mozno neskor sa to bude dat zverejnit, resp. ze su nejake veci, co sa pripravuju este (sam som sa divil, ze nie su na zverejnenie). Ale nejde o nejake zavazne info v porovnani s tymi, ktore som napisal. Tie co som nepovedal su iba vo faze uvazovania aj v samotnom podniku - takze aj keby som ich napisal, tak nemusia vobec platit - su to obe dnesne cerstve info.
Nemyslim si, ze su to nejako extra cenne spravy - ved nam moze byt jedno, kolko ich existuje - skor by potesila sprava, ze naozaj si DPB nieco objednal .
Andy008: ano, ja si cenim Tvoje info, ale ked teda vies nieco, co nemozes povedat, tak to ani nespomen teda.. lebo nam slinky potom tecu !
Turbo: sak ja viem... ved som pisal.
Andy008 - naco tu pises, ze mas info, ked nepovies ? Je to sproste chvalenie sa a natahovanie druhych. Nemas nahodou 12 rokov ? Bo s tym "viem, ale nepoviem" mi tak pripadas.
All: Co mate proti 0-tej serii ?? ;)) Co ja by som vsetko dal za to, keby sa v BA zachoval aspon jeden z troch 14Tr0 co tu premavali !!! Najlepsie voz 63.
No tak este uvediem a opravim mnou uvedene predbezne informacie o 22tr (samozrejme nezarucene a mozu sa v menit v case).
Takze v sucasnosti su 4 kusy 22Tr. Jeden kus(prvy prototyp) beha momentalne v Usti nad Labem. Nedavno presiel GO + poslednymi upravami, ktore ho priblizuju "seriovej" verzii, ale aj tak sa bude lisit od "serioveho", resp. min. od zvysnych troch. Zatial je to jediny, ktory premava v prevadzke.
Druhy kus stoji v dielni - je skoro hotovy ("Ma kola,je nastrikan, dela se vnitrni elekrika (ale uz sviti vnitrni svetla)....takze co by dup."). Po dokonceni bude z neho dalsi prototyp, ale mozno uz aj 0-ta seria.
No a posledne dva kusy su zatial iba vo faze pozvaraneho ramu a su oplechovane.
Teoreticky by mala seriova vyroba zacat po skonceni tychto 4-ch 22Tr, ale bude to zavisiet od objednavok.
Dva z tych troch, co su v dielni pojdu znovu do Usti nad Labem a kam pojde treti je zatial tajna info, tak isto je tu urcita informacia, ze sa planuje urcita vacsia konstrukcna zmena (resp. urcity variant), alebo ako by som to nazval (ale slubil som, ze nepoviem ). Ale ta zmena este nie je ista.
Este mam aj dalsiu info - suvisiacu s 21Tr a 22Tr, ale to som tiez slubil nepovedat.
Takze zatial asi tolko. Keby sa mi podarilo zistit, ci si Ba naozaj nejake objednal, tak hned napisem.
No, docital som sa tu aku mame udrzbu a ake je to komplikovane s tymi 22Tr. O tej udrzbe mozem suhlasit, privatizacia je +. Co sa tyka uz samotnych 22Tr: Este ani jeden tu nie je a uz sa tu vadime, to je sranda . Ale ci chceme alebo nie, potrebujeme rozsirit vozovy park klbovych trolejbusov a ked Skodovka uz 15Tr/6M nevyraba tak mame smolu. Musime si uvedomit ze prave kvoli Bratislave Skodovka vyrabala 15Tr/6M ako vybehovy model a tym bol brzdeny typ 22Tr. Lebo 22Tr bezi na montaznej linke 15TrM-ky. Tu treba k vyrobe 22Tr prestavat a potom uz 15Tr bude minulostou. Takze aj o tom je to. Ostatne Ceske mesta urcite neboli radi, ze prave kvoli nam nebola v ponuke Skody 22Tr. Ale nech pride cokolvek, hlavne nech to pride. Dalej tu niekto spominal ze ake je to nevyhodne mat vozidla z overovacej serie. Suhlasil by som, ak by islo o take serble ako RT6N1. Ale 22Tr je odvodeny od 21Tr a ten je velmi uspesny, preto sa nebojim o to, ci bude jazdit alebo stat v depe. Vseobecne mame z trolejbusmi Skoda dobre skusenosti (aspon si to myslim). Ked si to vezmeme, tak kazdy novy typ vozidla mal pri zavadzani problemy, ved si spomente ako to vyzeralo s T6A5. Zo 17-tich suprav jazdili dve, ostatne boli na poruche. A dnes su to najspolahlivejsie vozy. To iste ked dosli prve 14Tr-ky. Zmena typu vozidla znamena aj novu udrzbu a to vzdy chvilu trva. Nemozeme donekonecna jazdit na starych typoch, treba vozovy park obnovovat. Technicky aj moralne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
Z nultej serie sa nam nezachovala ani jedna 14Tr-ka. Vsetky su zlikvidovane. Ale ja nemam tiez nic proti 0. seriam.