Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No tak este uvediem a opravim mnou uvedene predbezne informacie o 22tr (samozrejme nezarucene a mozu sa v menit v case).

Takze v sucasnosti su 4 kusy 22Tr. Jeden kus(prvy prototyp) beha momentalne v Usti nad Labem. Nedavno presiel GO + poslednymi upravami, ktore ho priblizuju "seriovej" verzii, ale aj tak sa bude lisit od "serioveho", resp. min. od zvysnych troch. Zatial je to jediny, ktory premava v prevadzke.

Druhy kus stoji v dielni - je skoro hotovy ("Ma kola,je nastrikan, dela se vnitrni elekrika (ale uz sviti vnitrni svetla)....takze co by dup."). Po dokonceni bude z neho dalsi prototyp, ale mozno uz aj 0-ta seria.

No a posledne dva kusy su zatial iba vo faze pozvaraneho ramu a su oplechovane.

Teoreticky by mala seriova vyroba zacat po skonceni tychto 4-ch 22Tr, ale bude to zavisiet od objednavok.

Dva z tych troch, co su v dielni pojdu znovu do Usti nad Labem a kam pojde treti je zatial tajna info, tak isto je tu urcita informacia, ze sa planuje urcita vacsia konstrukcna zmena (resp. urcity variant), alebo ako by som to nazval 😃 (ale slubil som, ze nepoviem 😞 ). Ale ta zmena este nie je ista.

Este mam aj dalsiu info - suvisiacu s 21Tr a 22Tr, ale to som tiez slubil nepovedat.

Takze zatial asi tolko. Keby sa mi podarilo zistit, ci si Ba naozaj nejake objednal, tak hned napisem.
Andy: asi viem, preco nebolo 64.
60-64 kratke
65-69 dlhe
na obidve skupiny po 500 cisel

zeby podobne aj eliny prvych 500 dlhe, druhych 500 kratke?
tr3mp: Vyuzite boli: 60, 61, 62, 63, 65, 66. Len neviem preco nebolo 64..
tr3mp: Vyuzite boli: 60, 61, 62, 63, 65, 66.
22Tr - nechce sa mi verit ...
btw, bola uz niekedy vyuzita ciselna rada evidencnych cisel 64xx?
22Tr??? Ked tu taky trolejbus bude, tak mu rucne namalujem evidencne cislo 🙂
No, docital som sa tu aku mame udrzbu a ake je to komplikovane s tymi 22Tr. O tej udrzbe mozem suhlasit, privatizacia je +. Co sa tyka uz samotnych 22Tr: Este ani jeden tu nie je a uz sa tu vadime, to je sranda 🙂. Ale ci chceme alebo nie, potrebujeme rozsirit vozovy park klbovych trolejbusov a ked Skodovka uz 15Tr/6M nevyraba tak mame smolu. Musime si uvedomit ze prave kvoli Bratislave Skodovka vyrabala 15Tr/6M ako vybehovy model a tym bol brzdeny typ 22Tr. Lebo 22Tr bezi na montaznej linke 15TrM-ky. Tu treba k vyrobe 22Tr prestavat a potom uz 15Tr bude minulostou. Takze aj o tom je to. Ostatne Ceske mesta urcite neboli radi, ze prave kvoli nam nebola v ponuke Skody 22Tr. Ale nech pride cokolvek, hlavne nech to pride. Dalej tu niekto spominal ze ake je to nevyhodne mat vozidla z overovacej serie. Suhlasil by som, ak by islo o take serble ako RT6N1. Ale 22Tr je odvodeny od 21Tr a ten je velmi uspesny, preto sa nebojim o to, ci bude jazdit alebo stat v depe. Vseobecne mame z trolejbusmi Skoda dobre skusenosti (aspon si to myslim). Ked si to vezmeme, tak kazdy novy typ vozidla mal pri zavadzani problemy, ved si spomente ako to vyzeralo s T6A5. Zo 17-tich suprav jazdili dve, ostatne boli na poruche. A dnes su to najspolahlivejsie vozy. To iste ked dosli prve 14Tr-ky. Zmena typu vozidla znamena aj novu udrzbu a to vzdy chvilu trva. Nemozeme donekonecna jazdit na starych typoch, treba vozovy park obnovovat. Technicky aj moralne.
Alien: K2S ak sa nemylim cca. 10 mil. Sk

Bon-Cu: Netusim...

Peto: NZC 🙂
Nechodili mi prispefky, prvy az #7207 ...moja chyba abo vseobecna?
ALIENI NA NETE. Kto ma rad cierny humor na temu ALIENI (dochodcovia) nech neleni a hupsne na stranku www.cossack.cz Su tam bezva historky. Len pre silne zaludky. :-)))))))) 🙂 🙂 🙂 🙂 :o)
Spectre: na nic, ja sa iba pytam...
Darro> 2215/2 je ex! Ma nalomeny ram. Asi bude plynova, alebo pojde uplne do srotu.

hmmm> Naco ti je dieselagregat?
J: s tou transformaciou dielni s tebou uplne suhlasim, vsetko co je sukromne funguje efektivnejsie ako statne ci mestke, sukromnik moze mat kludne aj 60%, pokial bude v zmluve zakotvene ze mesto ma vacsinu v dozornej rade.

Ja suhlasim ze dielne treba modernizovat a taktiez suhlasim ze nemozeme donekonecna jazdit s 14Tr a 15Tr, akurat si myslim ze kym sa nezmeni ten system prerozdelenia dani, tak je dost velky luxus a mozno aj zbytocne kupovat nizkopodlazaky. Totiz aky uzitok bude z troch nizkopodlaznych t-busov? Ked ich bude 20-30 tak to je ine... Ale 2-3 nic nevyriesia, suhlasim ze raz treba zacat, ale ja osobne by som najprv preorganizoval a zlepsil pracu dielni, pockal na zmenu systemu prerozdelovania dani a potom by som rozvijal mhd jedine nizkopodlaznymi vozmi. V sucasnosti sa mi to skutocne zda unahlene. Viem ze je to krasna predstava ze Blava bude jedno z prvych miest kde budu jazdit seriovo vyrabane 22Tr, ale treba zvazit ze ci si to mozme dovolit a co ine okrem prestize nam to prinesie.

Totiz sam pises ze sa maju zvysit najma kapitalove dotacie, ale to nic neriesi. Totiz naco sa maju kupovat nove vozy, ked vdaka nekvalitnej - ba az ziadnej udrzbe tu za par rokov uplne zhniju. Aky to ma vyznam?
chcem sa spytat, kolko stoji 22Tr??? a ci tie co maju prist na konci roku budu s diesel agregatom???
Dik
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KED NIEKTO VIETE CO JE S 2215/2 TAK MI TO POSLITE E-MAILOM. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
tbc: diky. Mam otazku este - preco sa skusa ta nova vyzbroj z dubnice? Cim je lepsia? He - to brzdy suvisia s nastavenim softwaru?

diky

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.