Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Preco vlastne nechodia do Mlynskej doliny nocne spoje, ked si myslim, ze tam je ich vyuzitie a opodstatnenie najvacsie?
Reakcia na: SDX #72007:
Po tom, co som sa viezol v OV Trollinom, nepacia sa uz ani mne ?
neviete, ci mozem dostat studentsky trojmesacnik na mhd v BA aj ked som studentom zilinskej univerzity?
nemam ISIC kartu, iba kartu studenta Zilinskej Univerzity,.. vdaka za odpoved
Reakcia na: Ike #72008:
podla toho, aku velku seriu si objednas....
No a teraz sa zamyslime nad tymi cvakacmi... 🙂 myslite ze by bolo tazke sppravit kovovy s velkym casovym displayom? 😛
Reakcia na: Puki #72002:
Ja som napisal svoj nazor, nikomu ho nevnucujem, proste mne sa tie trolaky nepacia, nerad nimi jazdim.. nic viac, nic menej.
Reakcia na: m@rtin #71987:
Trosku to upresnim a doplnim.

To, ze sme kupovali T3, nebolo tak celkom vecou RVHP. Koncom 70. a v 80. rokoch sme vyrabali uz pre socialisticke zahranicie vselijake hranate tvary typu KT4 a T5, len cs. mesta dostavali az do neskorych 80. rokov zasadne Kardausovske skrine typu T3 a K2. Za to si mozeme sami, nie?

Ikarusy sme dostavali vymenou za skodovky stodvadsiatky, kedze Madarsko nemalo automobilku a Ceskoslovensko nebolo schopne vyrobit klb. Vymennym kurzom bolo jedno miesto, cize za pat miest v Ikaruse isla do Madarska jedna skodovka. Ale tiez sme si, na rozdiel od inych socialistickych statov, nemuseli vybrat tu najlacnejsiu variantu Ikarusov 280. Mohli sme chciet aj lepsie sedadla, ako NDR, aj lepsie motory, ako PLR, aj automaticke prevodovky, ako MLR. Takze, poznajuc dobre narod cesky aj slovensky, napada ma otazka: Kto takuto ubohu vybavu za cs. stranu s madarskymi sudruhmi dohodol? A este jedna: Aj to, co sme my vyviezli do MLR, bolo rovnako mizernej kvality? 🙂
Reakcia na: m@rtin #71990:
Nechcel som sa zapajat do tejto debaty, ale co ma sklamalo, bola obrovska podpora komunistov v Česku vo volbach 1946...u nas mali znacny naskok demokrati...nechcem vas vinit...nedajboze...ale mate istu zasluhu na vyvoji po roku 1946 😞

Ale...kaslime uz na to...to bolo posledne,co som ja osobne k tomu povedal
Reakcia na: Puki #72002:
A kde sa na tu 26Tr da pozriet? lebo zatial som nasiel len pokec o nej, pripadne odkaz na Wiki, ale inak nic.
Reakcia na: S499.1023 #72000:
Keby si mu napisal, že je faluz, tak by to hľadal v slovníku ? . Netreba ho riešiť, je mi iba divne, že kritizuje Škoda 21Tr a vyššie a neuviedol žiadny argument. Rovnako tiež neviem čo ma proti 22Tr. Možnu ju videl iba na obrázku... Ja tiež síce nie som nadšeny napr. z 25Tr prave kvôli náhonu iba na zadnej naprave, rozloženiu niektorých komponentov na streche, malo vetracích otvorov, úbohý interier, prípadne vyššej spotrebe el. energie... Ale to je holt už kvôli niečomu inému. A rozhodnie nie som ani Škodofil! Ale dávam tomu rok, dva a bude aj 25Tr o poznanie lepšia ? Stači sa pozrieť na 26Tr.
Reakcia na: m@rtin #71981:
Co se pronájmu Solarisů týče, si asi pleteš Bratislavu s Plzní, ne ? ?
Reakcia na: SDX #71970:
Ty si penis. A keby sme sa s Čechmi nespojili, tak dnes hovoríš po maďarsky a vozíš sa v UV alebo KSCG, ty truĺo.
Reakcia na: m@rtin #71974:
No pôvodne som nechcel, ale nedá mi sa nezapojiť. M@rtin, čo sa týka tých nacionalistov, ty si úplne rovnaký ako SDX, ak nie nacionalista ešte väčší, aspoň podľa tvojich príspevkov na tomto fóre.
Čo sa týka tých kôz, áno aj sme pásli kozy, ale mali aj železiarne a bane. Za 1. republiky sa do nemalej miery aj zásluhou českých politikov v čase hospodárskej krízy presúvala výroba zo Slovenska do Čiech.
Re #71976 m@rtin: No môžem ťa ubezpečiť, že bez vás by sme na tom boli ekonomicky porovnateľne ako sme na tom teraz. A čo sa týka toho koľko českých osobností má ulice na Slovensko a koľko slovenských v Čechách, môžem uspokojiť tvoje nacionalistické ego, že u nás je tých českých názvov viac ako u vás slovenských. ?
Re #71984 m@rtin: A Česko by bez prvej ČSR bolo súčasťou Nemecka, len tak na okraj. Lebo ako sa aj vyjadrili politici v 92. a historici, v roku 1918 bolo Slovensko potrebné, lebo bez neho by Česi nikdy štát nemali.
Reakcia na: miso1234 #71995:
Nato, aby si sa kukal na hodinky mas bud svoje na ruke, na mobile, a co ja viem kde este, alebo mas casovy transparent. Pri zeleznom je jedna velka vyhoda a to, ze ho tak lahko neodrtrhnes ako plastovy.. Co je dost podstatna vyhoda.. Nie? ?
Reakcia na: miso1234 #71995:
Lebo je odolný proti vandalom..
Aj keď má aj nevýhody... To čo si napísal ty + zle sa tam "strká" lístok..
Vsetkym beusakom prajem vsetko dobre v novom roku 2007 a vela stastnych km bez nehody.Marek Veseli 4808.
inak prečo väčšina ludí hlasuje v ankete za kovový označovač, keď plastový má tú výhodu, že aj ked nestojíte pri ňom, vidíte na čas, čo sa o tom druhom nedá povedať
Reakcia na: Osky #71993:
...balím ?
Reakcia na: eMDi #71992:
Však práve ? Blím to tu. Majte sa

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.