Reakcia na: Mike #71015:
Ja by som bol radšej, keby sa najprv riešili iné úseky (Patrónka, Pražská, Drotárska, letisko), nie také, kde by sa duplovala električková doprava, ktorá by MALA byť rýchlejšia.Počul som, len neviem, prečo napríklad dávajú do médií, ako "ťažko" sa im budujú a rozširujú cesty kvôli pozemkom, ale o probémoch s pozemkami pri zatrolejovaní obratiska Molecova vôbec v médiách nehovorili, a namiesto toho klamú s "duobusmi", a ešte aj politicky využívajú trať na Dlhých Dieloch ako nejaký úspech, čo je podľa mňa veľmi pochybné...
No, dosť už, idem spať.
Mike
"Každopádne dúfam, že nás čaká aký-taký rozvoj plnohodnotnej trolejbusovej dopravy, nie duobusových liniek." To dúfam aj ja. Aj keď súčasný námestník pre dopravu končí, uvidíme čo povie nový.
"Na Dlhých Dieloch pri zrušení 133 a zriadení preferovaného pruhu tých súčasných 6 ks. na linke 33 určite postačí."
Áno, keby sa mala robiť IBA linka 33 Kuklovská - Molecova s buspruhom, tam tých 6 vozov bohate stačí - šak konieckoncov to bol variant pre 6 vozov - iba L33.
Ale jednak sú to sľuby MČ a Primátora, že bude aj 133 a tiež je to predsalen, nech je akýkoľvek, krok smerom k motivovaniu ľudí, aby používali viac MHD, keď už z tých DD majú priamy spoj pod N. Most. Je to zlepšenie pre ľudí - budú vnímať MHD viac pozitívne.
L32: ja som počul že na dráty v Ml. Doline treba zabudnúť, súčasné vedenie nadjazdu z Ml. Doliny do tunela Shitiny, či skôr podjazdu v smere z Patrónky na Botanickú vraj trolejové vedenie neumožňuje. Iba ak by sa veľmi frézovala vozovka ? A ani nemám INFO, že by mestno s tým plánovalo niečo robiť, a naopak, mám INFO, že keby náhodou horzilo vybudovanie toho t-bus vedenia, je pripravných plno aktivistov (ochranári? zelení? niečo na ten štýl), ktorí z trucu, že v Mlynskej Doline neboli vybudované dostatočné hlukové bariéry, aké oni žiadali, budú bolkovať akékoľvek ďalšie aktivity v tejto lokalite. Minmálne teda že by to žiadali posudzovať o vplyvoch na ŽP, čo môže trvať viemekoľko...