Hmmmm: aj v Presove byva vydavany brozurovy CP. Spravidla v septembrovom cisle Kulturneho mesacnika ako priloha (byva tak isto hruby, ako kulturny mesacnik). Predtym vychadzal aj samostatne. Vyhodis na to asi 10-15 Sk, neviem z hlavy. Je tam vsetkych 40 dennych + 3 nocne linky, odchod je uvedeny iba z oboch konecnych a pri nazvoch zastavok su uvedene jazdne doby (chronometraze su v Presove rovnake).
Inac webovy CP DPMP existuje na stranke www.dpmp.sk, dokonca som uz videl aj programik pre Windows, ale ten nebol z dielne DPMP...
Inac webovy CP DPMP existuje na stranke www.dpmp.sk, dokonca som uz videl aj programik pre Windows, ale ten nebol z dielne DPMP...
Turbo
doplnenie:
Pokial si dobre pamatam, tak tatranske elektricky maju sirku 2.8 metra. My mame v BA profil pre 2.5 metra. A vzdialenost otocnych capov je na tych TEZkarskych elinach 9.5 metra! To je podstatne viac ako u najvacsich vozoch u nas, T6A5 (6.7 m). Aj keby sa KT8D5 vyrobila ma 1000 mm rozchod, tak pochybujem, ze by sa v oblukoch nepozrazala nie iba s protiiducimi elektrickami, ale aj ostatnymi vecami ako plotmi, budovami, znackami, parkujucimi autami a pod. Dovodom nie je iba profil cela (zuzenie na krajoch), ale aj vacsia vzdialenost otocnych capov. Takze asi jedine, co by sa mohlo "vyrobit" j eKT8A5, resp. KT8C5. Ale tieto elektricky boli iba na papieri, ale videl som to - CKD vsak uz neexistuje, resp. existuje daco, z coho sa Siemens pokusa rozbehnut vyrobu dacoho, co je tiez realizovane iba na paprieri. Takze nechajme sa prekvapit co nakoniec v CKD vymyslia, ale s najvascou pravdepodobnostou nic.