Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Od začiatku prázdnin bude predĺžená trasa linky 41. Zmenu dosiahli obyvatelia Kalvárie, ktorí petíciou žiadali o spojenie Kalvárie s mestom. Spoj číslo 41 jazdil doteraz z hlavnej stanice okolo amfiteátra cez Drotársku po Šafranovú ulicu. Od 1. júla bude trasa dlhšia. Midibus 41 pôjde z hlavnej stanice po Pražskej, Prokopa Veľkého, Hroboňovej, Matúšovej, Drotárskej a pokračovať bude po Starej vinárskej, po ulici Na Slavíne, Havlíčkovej, Mišíkovej, Timravinej až po Šulekovu a späť. Obyvatelia Kalvárie však nie sú spokojní. Linka úplne obchádza Kalváriu, ktorej obyvatelia jej vznik iniciovali." - citat z clanku SME.
Pozn. Andy: Je tu aj ferro!! :-)))))))))))))))))
kokos to si robite srandu, ne ? ;)))))) SORy tam budu chodit ??? Kokos cooool linka !!! 😉 Ale znie mi to ako parodia. OD KEDY ???
Bola to požiadavka ludí z Kalvárie, aby do ich štvrte konečne chodila nejaká MHD, ale nakoniec DPB schválila trasu tak, že Kalváriu bude aj tak obchádzať. Pôjde po Hroboňovej, Matúšovej a Drotárskej ako doteraz a bude pokračovať na Starú vinársku, Na Slavíne, Havlíčkovu, Mišíkovu, Timravina až na Šulekovu. Tiež neviem ako sa tam budú autobusy otáčať, ale uvidíme.
LEBO! Proste bude 41 predlzena.
Aka linka 41 bude chodit na Sulekovu a preco ???
Ku linke 41: Mne sa to nezda, pretoze linka 41 bude chodit na Sulekovu... To bude ta linka sa otacat na konecnej 207, 208? to ako sa tam zmesti?

Andrej: Neboj sa, uz to niektori vodici strhavaju...
RECAR - DPB: Recar je firma dohodena Zacharom do DPB - sa netreba cudovat ze ma take vymozenosti. Je to Zacharova firmicka vo firme.
Hee - no naviazem na clanok o Zline. Nedavno som bol v Breclavi, bol som si pozriet zamocek Lednice. No a iba com cumel. Kazdulikny autobus MHD, ale aj primetsky bol cistulinky a vacsina bola bude zrekonstruovana, alebo uplne nova. No fakt som cumel. Ked to porovnam napr. s michalovcami a okolim (humenne, sirava, snina atd.), tak sa to ani neda.

Niekedy rozmyslam, ze preco to ludom nedochadza, co tu ziju - ved je to nimi iba - nikym inym.
Andy: presne tak, to iste toci aj mna. Pritom tie reklamy stoja absolutne za ..... Z dialky clovek ani netusi na co to je, mnoho informaciii na malom priestore, nevyrazne. Sa cudujem ze za tie roky sa RECAR nenaucil uz nejake zakladne pravidla reklamy a DPB mu to stale toleruje.
Tie modre jednotky su trojvoznove jednotky OBB radu 4020, do Wolfstahlu jazdia aj starsie 4030. Pouzitie vramci BA je nemozne - jazdi to na 15kV, 16,7Hz. Ale je pravda ze taketo nieco ZS,a.s. rozhodne chyba. Stare pantaky 560 maju 30rokov, su 5voznove a je ich hlavne malo.
hee -no dnes som sa nastval - ako mozu nalepit reklamu na zadne sklo takym sposobom, ze uplne prekryju cislo linky? dnes 4209 na 88. Pritom ta reklama bola sice siroka ako cele okno ale vyska dosahovala tak max. polovicu vysky zadneho okna - takze neviem, preco to neposunuli vyssie aby bolo vidiet cislo.

To fakt u nas vsade pracuju ludia, co na vsetko kaslu a nerozmyslaju?
Citali ste si tie avion reklamy? Je tam taka sranda.. Mozete pouzit linky 61, 67 a nocne spoje 511 a 517... Kto a preco by tam cestoval nocakom,ked v noci je to zavrete 🙂
Ozaj... na TVR davajjuu kazdu hodinu nieco o rekonstrukciach plynakov... pozrite si ktori mozete 🙂 Je tam aj nejaky clovek z dpb, ale neznamy...
Nechapem preco dpb prelepilo cele tabule 85, 96 atd... ked stacilo odtrhnut nalepku 2x5cm...
tbc: Poznas zast. Mokrad? Tam je tabula ze Dopravny zaavod spojov... Alebo Opletalova, tam je BAZ - stara vratnica... A napr. na Povodi dunaja ziadna tabula neni a asi ani nebola,,,
Turbo: Ohladne spotrieb jednotlivych vozov, velmi vytrhavas z kontextu to co bolo povedane na poslednej klubovej akcii, ked si uz povedal A, skus povedat aj B a doplnit chybajuce usaje (tie tyristory nemaju len same negativa:-))
PS: keby boli take nevyhodne, asi by sa na dany typ regulacie neprechadzalo vsade kde si len spomenies...
#6968 Hroch: Ta modro-biele rakuska suprava sa da zahliadnut na petrzalskej stanici aj teraz, skoro kazde rano okolo 7:15 tam jedna stava na prvom nastupisti.
Turbo: tak to miesto toho kupovania "ojetin" radsej nech davaju robit rekonstrukcie na K2S a T3S - je to pohladne a da sa na tom celkom fajn jazdit. Mozno trosku znizit poruchovost, ale inak je to OK podla mna. Kedze nemame na nove vozy - toto je asi najlepsie a aj najlacnejsie riesenie.
Pre ilustraciu pre tych, co nevedia ake su ceny:
Nova T6 stoji 15 milionov a rekonstrukcia K2S 2 miliony......
KLF:
Nove elektirky? Nehrozi, ved pokial bude na magistrate ten curak Lunacek & spol., tak to mozeme zabudnut. Ale nove vozy existuju - Siemens, Bombardier, udajne aj CKD daco vymysla ale to aj tak uz nieje CKD, ale Siemens. Astra tez este nie je na uzkom rozchode, ale mozno bude. SGP ULF, co beha vo viedni, sa zevraj da vyrobit aj na 1000 mm rozchod, ale este taky nepostavili. A aj tak pochybujem, ze by sme kupili tie najdrahsie elektricky na svete, aj ked su najmodernejsie, s nastupnou hranou iba 18 cm nad temenom kolajnice!!! (KT8D5N ma cca. 36 cm, co je dvojnasobok - a to je podla CKD nizkopodlazne.... ts, ts, ts). Skor si myslim, ze sa budu kupovat ojazdene T3 z kadejakych miest, mozno z Nemecka. Nove elektricky su hudba buducnosti. Bohuzial....... Je to tragedia.
O 21:11 som na zastavke Alexyho nastupil do T3SUCS 7803+7804 na linke 12/5. Nic zvlastne, pomyslite si, ale co sa nestalo. Ako naschval som si sadol do 7803 ihned oproti druhym dveram, presne nad motorgenerator. Pocuvam, pocuvam ale akosi nic nepocujem. Iba ked voz stal, tak bolo pocut ze sa podo mnou daco toci. Taky tichy motorgenerator som este nepocul. Celu cestu az na Kapucinsku, kde som vystupil bolo MGcko takmer uplne tiche. Pri vystupovani som este vodicovi povedal, ze motorgenerator je podozrivo ticho a ze ci funguje spravne. Ale ked nam nezhorel zrychlovac pri jazde dolu karlovkou, tak asi MGcko daco fukalo. Potom som prestupil do T6A5 7937+7938. Nastupil som do 7938 a okrem toho, ze interier bol hnusne pocmarany (podla mna aj viac, ako v 7804, aj ked som ho nevidel) to strasne hucalo. Stresny vetrak pri druhych dverach bol otvoreny a pru brzdeni bolo pocut riskot odpornikov. Hrozny zvuk, neznasam ho!!! Co ma ale zarazilo bolo "hlucne" chladenie trakcnych motorov a vseobecne som mal z jazdy menej dobry pocit, ako pri starej T3 so zrychlovacom. To, ze staticky menic je tichsi je relativne, nakolko trakcne motory maju vlastne chladenie a aj to huci. Okrem hucania chladenia trakcakov aj priserne vrzgali mechy na podvozkoch. Aj pri najmensom pohybe (po celej Obchodnej ulici same vrrrzg - vrrrzg - skriip - etc...). No hroza. 7803 je ale ojedinely pripad, na niektorych vozoch aj MG huci riadne. Ale to je ine...

Neveim, naco sa pustame do vymen odporovych vyzbroji za kadejake drahe polovodicove gebuziny (iba staticky menic stoji okolo 400 000 Sk!). Navyse tieto vyzbroje su citlive na kolisanie napatia v troleji a pod 440 Voltov voz streli a zasekne sa. Tak isto nad 800 V. Stara T3 pojde aj pri napati 200 V v sieti, aj keby som mal linkovy stykac dvihnut nejakym drotikom, ale islo by to. Navyse najnovsie merania dokazali, ze uspory s polovodicovou vyzbrojou niesu az take velke. Zaujimavy je iba rozjazd, lebo vo faze dobehu a brzdenia je to rovnake (rekuperacia nie je u vsetkych polovodicovych vozoch, tam kde je sa aj tak rekuperuje aj do odpornikov, pokial nie je v sieti odber). Napriklad za Racianskym mytom smer Raca su rozdiely naozaj zanedbatelne. Takze sa pytam: Naco su nam moderne, drahe a "citlive" vyzbroje, ked sa aj so starym zrychlovacovim vozom da pri pri patricnej technike jazdy jazdit usporne?? Ked sa niekedy veziem s najakym Krabustom s T6A5 a sledujem techniku jazdy, tak dobry vodic povedzme s duplakom T3 (so zrychlovacom) by mal rovnaku spotrebu (mozno aj nizsiu!). Vsetko je to o technike jazdy. Navyse v zime sa odpadove teplo vyuzije na vykurenie vozidla, co je super. V Brne je uz strasne vela vyzbroji TV8 v kadecom a ked som tam v zime bol, tak nic co malo tyristory nebolo vykurene. Horza, tak som si prial, aby mi isiel dajaky voz so zrychlovacom, ale nic. Mozno som trochu starodavny, ale ked si vezmem kolko penazi sa vraza do roznych vyzbroji, suciastok, do udrzby a podobne, tak nechapem naco nam to vsetko je. To by sme skor usetrili keby sme mali povedzme trochu vyssiu spotrtebu, ale podstatne lacnejsiu udrzbu.
Papyr: No co uz, je to na urovni. Keby mi DP dobre zaplatil, tak som schopny urobit aj program s CP, ale myslim, ze teraz zadarmo toho robim akurat tak dost, takze robit zadarmo este cosi naviac nemam zaujem...
A este jedna zaujimavost z pristupu DPMP k zakaznikom: ked sa 1.9.2001 menili linky (4 boli zrusene, 2 zavedene a nejakym sa pozmenovala trasa), tak DP vydal reklamny putac, tuto znemu oznamujuci, pekny, farebny, A4, ktory nielen visel vo vsetkych vozidlach, ale bol aj kazdemu Presovcanovi doruceny do schranky :))))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.