prvá vec - nové stanice. Presne ako hovoríš - pokiaľ pri nich momentálne nebývaš - hajde na mhd. A okrem toho, priame spojenie zatiaĽ neexist...
Pokiaľ pamätám, Nivy a Karadžičova nie sú najpriepustnejšie (je možné že situácia sa po spustení Košickej zmenila, no sorry nevidím to denne... ?) nehovoriac o Pražskej,...
Lenže aj tak je to moc veľká doprava, ktorá má prioritu smetného koša, resp. vzhľado na prípadné pokračovanie takýchto vláčikov do okolitých dedín by v tom bolo až príliš okresov - úradníkov a nominantov, ktorí by sa nedohodli ani na charaktere obložených chlebíčkov.
No že proste ak to budeme brať ako dopravu vrámci jedného mesta a nie v rámci jednotlivých mestských častí. Ten kto ide trasu PB - DNV, prechádza samozrejme aj cez iné mestské časti - možeme povedať, že cez ne tranzituje. Ale ak mestské časti nerozlišujeme a berieme Bratislavu ako jedno mesto, tak sa nedá o tranzite hovoriť.
Áno, niekto, kto bude býva pri stanici v PB a bude mať robotu pri stanici v DNV, ten môžno tou železnicou pôjde. A kde si videl na Nivách zápchy? Chodím cez ne každý deň a v rôznom čase a nikdy tam zápchy nezaznamenávam.
ako to myslíš - Bratislavu ako celok ?
Ešte k tej PB - DNV - tam nie je rozdiel v tom, či ideš DPB, ŽSR alebo SAD. A vo všetkých prípadochg sa stretneš s ľuďmi, ktorí budú zároveň cestovať s Tebou niekam inam.
A ja stále tvrdím, že vo chvíli, keď prebehne hlavami pomazanými nápad, aby sa do MHD trochu zaintegrovali aj železnice a niekto to zoberie vážne (nie systémom BID) a bude existovať nejaká tá dobre dostupná, rýchla a zaujímavá železnica - z vysoka sa každý v relácii PB - DNV vykašle na totálne zazácpované nivy.
Dobre, v tom prípade sa dá aj spomínaná doprava PB - DNV chápať ako tranzitná - lebo tranzituje cez centrum. Ale ak berieme Bratislavu ako celok, tak sa už o tranzite nedá hovoriť.
Presne tak. K zastavovaniu sa už nevyjadrujem - tranzituješ - čiže len daným miestom prechádzaš. Či si dáš kávu na OMV - to neriešim.
A komunikácie rozlišujem z iných dôvodov. Rozhodne ich pri tranzite používať nemusíš.
Ale, akonáhle v centre vystúpiš pozrieť si úrad vlády, či prespíš v hoteli mimo diaľnice - používaš mestské komunikácie a stávaš sa niekým iným - len už nie tranzitujúcim elementom.
Tomu celkom nerozumiem. Chceš povedať, že tranzitná doprava nesmie zastavovať v mieste, ktoré považujeme za tranzitné a musí pužívať len komunikácie ako Petržalská diaľnica či Sitiny?
Tak v tom prípade si zadrel pekne vedľa. Takže, tvrdiť, že PB - DNV tranzit nie je a PK - Stupava už áno je blbosť. Aby som bol stručný, tranzitná doprava má možno určité znaky, ale zo svojej logiky spomeniem nasledovné:
- nezastavuješ v mieste, ktoré chceš považovať za tranzitné (že ?)
- používaš napr. samostatné komunikácie, ako napríklad tunel Sitiny či Petržalskú diaľnicu.
a prečo MČ nevytvárajú náklad a čakajú aké H im DP znesie ?
A mne je to úplne jedno, čo sa k BA pripojí. Je to asi tak zaujímavá téma, ako sa dívať na dojnicu 24 hodín. Dnes nikto nevie, koľko tu žije ľudí, tak by som veľmi nestresoval. ?
Ale dóbre, len ako vyzerá tá relácia PB - NM - HLST - DNV ? A čo na nej premáva a v akých intervaloch ? A ako vhodne sú pôvodné stanice umiestnené ?
Hlbšie zarytý a ješitný už byť nemôžeš.
preferencia, služby, vozidlá - vzhľadom na absenciu mnohých dopravných stavieb v širšom okolí BA, oproti nim je centrum dokonale obslúžené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Pokiaľ pamätám, Nivy a Karadžičova nie sú najpriepustnejšie (je možné že situácia sa po spustení Košickej zmenila, no sorry nevidím to denne... ?) nehovoriac o Pražskej,...
Lenže aj tak je to moc veľká doprava, ktorá má prioritu smetného koša, resp. vzhľado na prípadné pokračovanie takýchto vláčikov do okolitých dedín by v tom bolo až príliš okresov - úradníkov a nominantov, ktorí by sa nedohodli ani na charaktere obložených chlebíčkov.