Reakcia na: pepo #68301:
normálne som zneistel, ale našťastie mám externú RAMku, voľne citujem z časopisu Horizonty dopravy 4/1999: v oblasti rozraďovania a zriaďovania nákladných vlakov je žst. BA-Východ na Slovensku bez konkurencie, jej výkonnosť je 4000 až 4500 vozňov za 24 hod., to je 90 až 100 vlakov denne, jej max. kapacita nebola zatiaľ dosiahnutá (tiež jedna megalostavba); čo sa týka tovaru, tak v BA sa ročne preloží asi 6 až 6,5 mil. ton tovaru (na rôznych vlečkách), čo predstavuje výkon najväčšej železničnej prekládkovej stanice ČNT... to sa písalo v roku 1999;
aquila
tak ci tak by sa nedala realizovat urovnove krizovanie, kedze sa tam pocita so severnou tangentou povyse hlavnu stanicu.
na tejto linke najdes vsetky dostupne dokumenty
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=1011
je tam dokonca aj video ako by to malo vyzerat a kde sa planuju zastavky (mimo filialky aj zastavky nivy, karadzicova, dostojevskeho a einsteinova)
cize by to kludne mohlo plnit aj ciastocnu funkciu NDS pri trocha vole od mesta a rozumnom takte od ZSSK a samozrejme vhodnych garnitur