Reakcia na: Mike #67822:
ale to je 10 smradľavých rokov ! Ako niekto môže takéto situácie porovnávať ? A za sociku bolo čo ? A za prvej republiky sa zastával kto koho ?!?A mrsknúť to na hlavu jednej osobe je skutočne populisticky krátkozraké a chudácke. A najmä kontraproduktívne. Prstom ukazujú chudáci a ľudia, ktorí sú nesamostatní, neschopní prijať vlastnú zodpovednosť.
eripmav
- elektronicke vyberanie myta sa uz pripravuje dokonca aj na slovensku (pre mesto bude asi idealne mikrovlnne - s branami na ceste a vysielacmi a kazdom vozidle) - v mestach ako Londym uz davno myto v centrach funguje - dokonca na principe vizualneho elektronickeho rozpoznania evidencneho cisla vozidla... V dialnicnej znamke je zahrnute akurat tak zlomok nakladov - vyber z dialnicnych znamok pokryva mozno 1% nakladov na udrzbu a stavbu dialnic!
- nechcem tvorit "NASCHVAL" kolony IAD, chcem len aby boli verejne priestranstva adekvatne spravodlivo vyuzivane - ked cestuje MHD 60% ludi, tak asi si zasluzi urcitu cast ulice.
- ze nikto bus pruh nebude dodrziavat je len slovenska specialita, a myslim, ze jedna kamera alebo jeden policajt by to razom zmenili na kazdom useku a este by vyzbierali peniaze, za ktore by sa mozno neskor dalo rozsirit cesty...
- BLOKOVANIE KRIZOVATIE je dalsia specialita SLovenska a Bratislavy - vsade inde vo svete plati a vodici to vedia - a ono to plati aj na slovensku - ze vodic nema vstupovat do krizovatky, ked nevidi ze moze plynulo prejst! - tiez pokutovat a dosledne dbat na dodrziavanie zakona a zapchy IAD nijak neobmedzia MHD v krizovatkach.
- New York je podla mna vzorom ako moze fungovat MHD - a teda ja neporovnavam, ja hovorim, ze by sme si mali brat priklad - v NY nestavaju ziadne megalomanske stavby pre IAD a su tam zapchy a neda sa tam parkovat - a nikto to neriesi! radsej daju do MHD. Takze nech nikto neriesi zapchy a necha ich tak - a radsej vyhradi bus pruhy aj trebars z dvojprudovej Sancovej nech je jeden bus pruh!
- MHD v Bratislave podla mna nie je na prd, moze byt aj lepsia, ale je na celkom dobrej urovni. A keby sa namiesto tunela Sitiny a mostu Apollo pre IAD dalo 10 miliard do MHD, tak tu mohlo jazdit 1000 novych autobusov, alebo kilometre novych elektrickovych trati aj s elektrickami... To ze MHD je na prd je prave dosledok politiky, ktoru kritizujem - jednostranne dotovanie IAD prostrednictvom stavieb pre IAD - most apollo, tunel sitiny, dialnica einsteinova, severna tangenta... vsetko stavby pre IAD - same nepriame dotovanie IAD na ukor MHD!