...ale v tom zozname, čo treba a čo sa robiť nemá by si mohol pokračovať do nekonečna. Začnime u seba a hneď na to u malých, škôlkarov a školopovinných detí.
sa stále musíš niekým a niečím oháňať ?
Kvalitné predstavy. Tento tvoj názor, že jeden človek je schopný zmeniť celú spoločnosť je momotinou číslo 2 (a začínam Ti ich počítať).
Kde zoberieš za stávajúcich platobných podmienok a súčasnej imigračnej politiky SR kvalitnejších ľudí ? Pri dlhodobo klesajúcej nezamestnanosti ? Koľko ľudí z východného bloku dostalo v DPB robotu ?
Ak zoženie peniaze, kde zoženie ľudí ? Kapacity, vzdelaných, skúsených, ľudí čo chcú ?
Budú pršať ?
Premena je dlhodobý proces, plný súvislostí a nikto neverí na zázraky a niekto nevie čarovať.
A o tom to je, že sa ty dokážeš osoptiť na 2 osoby.
Zase pozor s tým ospevovaním New Yorku. Autobusová doprava ja tam katastrofálna, síce hustá sieť, ale hrozne sa to vlečie, zastávky sú niekedy na každom bloku, vyhradené pruhy sú len občas (pričom mohli by byť všade, ulice sú široké), a hlavne nastupuje sa len cez predné dvere, a každý si musí pri vodičovi buď skontrolovať alebo kúpiť lístok!! To posledné je ale problém skoro všade v USA... Môžem dosvedčiť na základe osobnej skúsenosti, že jazda autobusom v New Yorku je niečo dosť frustrujúce.
Zobrazovanie mailu si vypol preto, lebo je to MLAMODYJ, ktorý sa hanbí, že je MLAMODYJ. Stačí si prehnať slovo "samuliak" Googlom a vylezú veľmo zaujímavé výstupy. Najviac sa mi páčila na DF "fony.sk" táto reakcia: hehpán samuliak má asi nejaké skryté poslanie.. lebo ak nie, tak potom jeho príspevkom či tu alebo na fóre vôbec nerozumiem:).
Inak má ešte hodnotnejš blog tu: http://samuliak.blog.sk/
? ? ? .
To je jasné. Ale v okamihu, keď tam pridáš jazdný pruh na úkor stredového pásu, už v živote tam električku nedostaneš. Na Trnavskej je dosť miesta na rozšírenie o tretí pruh z vonkajšej strany, okrem toho to IMHO po otvorení diaľnice nie je potrebné.
- elektronicke vyberanie myta sa uz pripravuje dokonca aj na slovensku (pre mesto bude asi idealne mikrovlnne - s branami na ceste a vysielacmi a kazdom vozidle) - v mestach ako Londym uz davno myto v centrach funguje - dokonca na principe vizualneho elektronickeho rozpoznania evidencneho cisla vozidla... V dialnicnej znamke je zahrnute akurat tak zlomok nakladov - vyber z dialnicnych znamok pokryva mozno 1% nakladov na udrzbu a stavbu dialnic!
- nechcem tvorit "NASCHVAL" kolony IAD, chcem len aby boli verejne priestranstva adekvatne spravodlivo vyuzivane - ked cestuje MHD 60% ludi, tak asi si zasluzi urcitu cast ulice.
- ze nikto bus pruh nebude dodrziavat je len slovenska specialita, a myslim, ze jedna kamera alebo jeden policajt by to razom zmenili na kazdom useku a este by vyzbierali peniaze, za ktore by sa mozno neskor dalo rozsirit cesty...
- BLOKOVANIE KRIZOVATIE je dalsia specialita SLovenska a Bratislavy - vsade inde vo svete plati a vodici to vedia - a ono to plati aj na slovensku - ze vodic nema vstupovat do krizovatky, ked nevidi ze moze plynulo prejst! - tiez pokutovat a dosledne dbat na dodrziavanie zakona a zapchy IAD nijak neobmedzia MHD v krizovatkach.
- New York je podla mna vzorom ako moze fungovat MHD - a teda ja neporovnavam, ja hovorim, ze by sme si mali brat priklad - v NY nestavaju ziadne megalomanske stavby pre IAD a su tam zapchy a neda sa tam parkovat - a nikto to neriesi! radsej daju do MHD. Takze nech nikto neriesi zapchy a necha ich tak - a radsej vyhradi bus pruhy aj trebars z dvojprudovej Sancovej nech je jeden bus pruh!
- MHD v Bratislave podla mna nie je na prd, moze byt aj lepsia, ale je na celkom dobrej urovni. A keby sa namiesto tunela Sitiny a mostu Apollo pre IAD dalo 10 miliard do MHD, tak tu mohlo jazdit 1000 novych autobusov, alebo kilometre novych elektrickovych trati aj s elektrickami... To ze MHD je na prd je prave dosledok politiky, ktoru kritizujem - jednostranne dotovanie IAD prostrednictvom stavieb pre IAD - most apollo, tunel sitiny, dialnica einsteinova, severna tangenta... vsetko stavby pre IAD - same nepriame dotovanie IAD na ukor MHD!
"Pokiaľ si myslíš, že to nie je tvoj blog,..."
Mňa by zaujímalo prečo si tak rýchlo vypol zobrazovanie majlíka, keď sa o tom začalo hovoriť... chaaa, chaaa..... ? ? ?
Pri súčasnom počte cestujúcich týmto smerom by som tam električku neťahal. Možno v budúcnosti ale teraz isto nie. Ak by tam jazdili súpravy 2xT, boli by využité asi tak ako na Vajnorskej za Zátiším. To radšej potiahnuť a trochu zahustiť trolejbusy z Trnávky.
Byť vami, starám sa o to, aby bol (aspoň) električkový pás na predĺžení Tomášikovej.
To som netvrdil. Som za nerozlišovanie čísel liniek podľa obdobia premávky, pokiaľ nemožno všetky linky rozdeliť na max. tri kategórie. Keby som sa totiž mal riadiť tým, že linka 94 nie je expres, z toho by vyplynulo, že cez víkend premáva. Ale asi by som bol prekvapený, keby som potom zistil, že nepremáva.
Aj tak sa mi zdá trochu nezvyčajné nastupovať do vozidla s tým, že viem že akou ide trasou a nevedieť, či na mojej zastávke stojí. Buď neviem ani jednu z tých informácií, alebo viem obidve.
Ano. Konecne niekto, kto to sopmenul. To aj mna napadlo Igor. Ale pri tempe akym sa v tomto meste zavadzaju elektricky si myslim, ze tam moze prist rozsirenie cesty, nasledne o par rokov vystava bizniscentra, nasledne park a potom pride elektricka....
hadam nechces aby sa spickove linky onzacovali -S?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
Mňa by zaujímalo prečo si tak rýchlo vypol zobrazovanie majlíka, keď sa o tom začalo hovoriť... chaaa, chaaa..... ? ? ?