Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: samuliak #67782:

1. dane nie su na to, aby kto plati vacsie dane, potom aj viac "vyuzival" - potom to nemusia byt predsa dane, ale moze tam pokojne fungovat trhovy princip... dane su jednoducho vybrate na to, aby sa prerozdelili - aj detom, aj studentom, aj dochodcom, aj nezamestnanym... jednoducho vsetkym - v nejakom verejnom zaujme a v ramci aspon akej-takej spravodlivosti. Je preto nespravny argument, ze ked niekto plati viac dani, tak moze vyuzivat viac cesty, praveze nie - ak ma peniaze, nech si postavi sukromnu cestu, dane nie su urcene len na jeho potreby...
2. "bohati" castokrat neplatia vacsie dane, az takmer ziadne, plno ludi s vyssim prijmom vie "optimalizovat" svoje danove povinnosti - zalozia s.r.o. a robia cez nu - a hned nemusia platit zdravotne a socialne odvody, tie auta ktorymi jazdia su urcite napisane na firmu a kupu auta aj naklady na benzin a prevdazku si urcite odratavaju z dani - akoze na firemne ucely...
Reakcia na: Mike #67822:
Na tom 1998mom nieco bude.... pokial sa mi dobre zda, odvtedy zacali nezmyselne vyhovorky "takto sa to nerobilo, to nepojde" a pod.... zrusilo sa oznacovanie expresnych liniek a zacalo precislovanie ktore degradovalo cely system...
Preco ta zastavka 68 nemohla zostat tam, kde bola od zaciatku vyluky??? Dali ju pred Transpetrol a teraz este dalej...
Reakcia na: Sommelier #67803:
A už som to tu x krát písal ,a nielen ja, celé je to o charaktere ľudí. O pracovnom nasadení, motivácií, záujme a o chcení. Aj dnes je milion napadov, od drobnosti po velke rozhodnutia, na ktore netreba ani halier, ale treba chciet a pohnut castokrat ani nie rozumom, ale rukou. Zase naopak, mozu byt aj bilionove dotacie (univerzalny argument malo penazi:-), ale ked nebude ochota, cele je to zbytocne.
Na základe týchto kriteérií mám častokrát pocit, že je teba prepustiť, resp. vymeniť celé vedenie DPB nielen Olejkársku ale aj divízie a vedenie prevádzok ale väčšinu vodičov ponechať. Totižto u nich nachádzam väčšie percento milých a ochotných ľudí, ako u ľudí na vedúcich a riadiacich pozíciach. Zatiaľ čo na riadiacich pozíciach sa dozviem iba "vodiči sú tí najväčší k...ti", čo kradnú naftu, nemajú ani ZŠ vzdelanie ukončené, chcú podnik čo najviac okradnúť a pod, odmietajú sa prispôsobovať pravidlám podniku as pod... ?
Reakcia na: Sommelier #67803:
Tak ja ti poviem tie momotiny:
Už si počul o vzťahoch na pracovisku? Všeobecne. Už si počul o tom, že zamestnanci majú motiváciu, keď ju majú ich nadriadení? Keď je nejaká vízia podniku, plán, zámer, ciele.. Poznáš veľa firiem, akcioviek a neviemčoho, kde sa radoví zamestanaci snažia o zlepšenia, napriek tomu, že z vedenia im robia prekážky a vôbec ich k ničomu nemotivujú?

Tak konkrétne, ja som počul nielen vodičov ale aj na olejkárskej zamestanacov hovoriť, "že za bývalého riaditeľa (Klučka, do r. 1998) to bolo iné, to sa aj do roboty s radoťou chodilo, on sa aj vodičov vedel zastať, nie ako tento"... a pod.
Reakcia na: Andy #67820:
chodkyna skutristu? ten dnesny svet... ?
Reakcia na: Ike #67819:
Len taká poznámka, spolužiak čo jazdí na skútri sa včera tiež nechcel stretávať s dôchodcami, ale nejaká chodkyňa - dôchodkyňa mu skočila na Miletičke do cesty a zrazila ho 🙂
Reakcia na: Sommelier #67801:
ok mas pravdu, zle som to pochopil... ale to je jedno chcem ti povedat nasledovne...

Neviem, preco by sme mali upadok MHD vyriesit znevyhodnenim IAD... prave naopak, mali by sme ho (teda nie my, ale kompetentni) vyriesit zatraktivnenim MHD na uroven, kedy bude IAD konkurovat...

ja osobne ti poviem toto... platit si 1000 sk za to, aby som sa rano pchal do hrdzaveho smradlaveho plynaku je vacsie zlo ako platit 1500sk za benzin (aj za cenu ze by som rano mal zohnat dalsich 3-4 ludi na plne obsadenie auta), navyse je to neporovnatelny komfort (za predpokladu ze sa nevozis 133kou hore dole 🙂 ), odpada ti stres, nestretavas dochodcov v spicke, atd...

Treba zatraktivnit MHD a spravit u nas, aspon v BA (neviem akom su na tom ine mesta) reformu mestskej dopravy... (preskolenie vodicov, dojazdy vyjazdy, spolocne dopravne uzly viacerych druhov dopravy)
Reakcia na: Andy #67817:
Ved to, ze on by s tym aspon pohol (citelne). Takeho tu treba.
Reakcia na: KLF #67815:
Tak skoro by sa to nevyriešilo. Keby si chcel tých nevhodných vyhodiť, musel by si nájsť za každého náhradu. A toľko náhrad (vhodných, nie hocikoho s dobrých úmyslom) koľko je v DPB nevhodných ľudí, nezoženieš len tak, taká zmena bude trvať veľa rokov, či už s PePom alebo s niekym iným, ale je pravda, že on by to možno vedel trochu urýchliť.. 🙂
Reakcia na: samuliak #67812:
Haha. Hanbíš sa za seba? K tomuto sa nehlásiš:http://samuliak.blogy.atlas.sk/? Však to si EVIDNETNE ty napísal tie bludy.
Reakcia na: KLF #67811:
O tom veľmi pochybujem.
Reakcia na: samuliak #67780:
Čo to trepeš? Máš nejakú trochu súdnosti alebo proste kydneš čo to slina na klávesnicu prinesie?
Reakcia na: S499.1023 #67808:
Moj blog?? O nijakom neviem...
Reakcia na: Sommelier #67803:
na momotiny si tu ty a to nielen podla mna.
Ak by sa na celo DPB dostal moj vysnivany hrdina (ako si ho ty nazval), tak by to bol Peter Pankrac (a som presvedceny, ze nim raz aj bude), tak by sa aj na tych nizsich postoch udrzali len ludia, co pracuju poriadne! Cize ma to svoju logiku.
Reakcia na: samuliak #67773:
Zaujímavé, že v tvojom blogu píšeš, ako ti hrozne vadí aj preferencia električiek a operuješ tam úplne bludnými vymysleninami.
Reakcia na: samuliak #67778:
No, pozrel som tvoj blog... Mám dosť... MLAMODYJ typický a ešte sa k tomu priznáva. Koľko máš rokov?
Reakcia na: samuliak #67776:
A prečo by o tom nemohli písať? Máme predsa slobodu a demokraciu. Mne zase vadí, keď niekom vadí vyhradený pruh pre busy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.