lenze to moze byt tym ze kedysi tam chodili kratke autobusy, tak vodici si zvykli na to ze tam stoji kratky.. treba sa na to pozriet aj z pohladu vodicov..
aha a vo vyhlaske co je?
Buď je priestor zastávky - teda začiatok označený dopravnou značkou a platí zákaz od nej až 5 m za označník (je to na DD všade dodržané?), kde nie je dopravná značka je zákaz zastavenia a státia 30 m. pred označníkom a 5m za nim, alebo ak je priestor zastávky vyznačený vodorovným značením, tak v celom tomto priestore je zákaz zastavenia a státia.
Ja nehovorím, že autá nemôžu parkovať v pravom pruhu.
na Patronku tiez zabudni... vsetci totiz mysleli perspektivne a podjazd v mlynskej doline presne splna standarty podjazdu, preto tu miesto na troleje uz nie je ?
a k tomu Nízkopodlažné vozidlá ani nemôžu väčšinou vojsť celou svojou dĺžkou k obrubníku pre zaparkované autá, v prípade zastávky Matejkova už tradične pre stojace kontjanery v priestore zastávky. Týmpádom sa ani nemôže využiť nízkopodlažnosť vozidiel. Tento stav si ale v pondelok ráno pozreli aj primátor, námestník pre dopravu, starosta K. Vsi, generálny riaditeľ DPB a. s. atď a ostalo to naďalej po starom, tak ja neviem, že či tam má ísť G. W. Bush alebo kto, aby tam tie trolejbusy vchádzali na zastávku bez problémov k obrubníku v celej svojej dĺžke. Teda tie vyhlášku porušujúce autá buď odtiahnuť, alebo podpáliť, príp. zdemolovať aby sa tí vodiči uvedomili alebo čo. Iný problém je v prípade kontajnerov v zastávke. http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17863&idt=u&idg=1845&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Cim dalej nadobudam dojem ,ze tie vozidla na DD bol skutocne len tah pred obcanom aby vedel ,ze koho ma volit ? A je to cim dalej okatejsie...najprv len 6 trolej-busov , potom nezadratovane obratisko Molecova , (pre nejakeho aktivistu) , teraz problem s meniarnou a startovanie motorov (co som niekde zapocul ,ze by sa to vraj nemalo robit..lebo DPB) , teraz zase potreba BUS pruhu ..lebo je zacpa. Je to cele nejake polovicate rychlo riesenie , len aby sa to stihlo do volieb ? ?
či to nie je tým (myslím jazdenie na agregát s brkami dole), čo už sa včera spomínalo, že meniare v K. Vsi nestíha kvoli veľkému odberu shitelisov, možno to aktuálne riešia, zväščujú kapacitu a vypínajú prúd na DD, preto t.Busy chodia na diesel. Medzi Tománkovou a H. Melíčkovej je na trati jediná sekcia. ?
Dnes som šiel vyskúšať Irisbusy. Ten šofér cielil so zberačmi tak presne, že podľa mňa by bol trafil vedenie aj bez pomoci tých striešok. ? Išli sme hore veľmi dobrým tempom. Avšak pred zastávkou Tománkova nám spadli zberače, a preto šofér zapol pomocný motor.
Keď na Kuklovskú prichádzal trolejbus smerujúci dole, ten mal zberače tiež stiahnuté! Je teda výhybka v obratisku Kuklovská nefunkčná, alebo to robil len z lenivosti??? ?
Ináč, nejaké decká, keď nastúpili, povedali, že "Jeee"! ?
Viem, ze je asi este skoro hodnotit trolejbusovu trat na DD, ale co zatial sledujem (aj podla poslednych info na Dispecerskom fore), tak mam z toho pocit, ze tam kludne mohli premavat autobusy so silnejsim motorom. Trat je zatrolejovana len ciastocne, vodici jazdia na motor aj do kopca, natlacene ludmi to chodi stale. Vacsi interval kratkych busov by to ludom riesil. Alebo zatrolejovanie celej trate az po Patronku a mozu tam vo vacsom intervale premavat 14Tr. Toto riesenie neviem co ludom prinieslo, kedze ludia sa hlavne nechceli tlacit. Zbytocne drahe trolejbusy s pomocnym agregatom. A to este nie je zima a kopec snehu !
OK, premava to len 2 dni - skoro hodnotit. Ale ja mam zatial tento dojem z toho.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo
Re #67267 samuliak: Daju. Dnes ich na 6704 vodic rucne nahadzoval, aj ked bol presne pod strieskov.