Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SZKV #66841:
Jo jo, z plánku sítě, o němž ani nevím, zda je platný a definitivní a bez elementární znalosti místních poměrů soudit, toť schopnost přímo dromologická.
Reakcia na: Mikko #66839:
Zmysel pre iróniu ti evidentne nič nehovorí. DPB nohužiaľ nemá peniaze na vozenie vzduchu.
Tiež som linku 86 používal, ale súčasná kombinácia je úspornejšia a plne postačujúca.
Reakcia na: Maurer #66837:
Stojí to milión a ing. Konárik to odmieta dať. On radšej bude vyhadzovať peniaze na také dementné akcie, ako bol downgrade creťazovky v Karlovej Vsi alebo úplne zbytočné výmeny takmer nových, bezchybných podvesných armatúr za ťahové (napr. križovatka Záhradnícka x Svätoplukova).
Reakcia na: Maurer #66831:
Tá výhybka nie je pokazená, tá výhybka nemá elektrický prestavník, pretože ho rezort technickej infraštruktúry odmieta namontovať. Miesto toho montujú elektrické prestavníky v rámci šetrenia na výjazd z vozovne Jurajov Dvor, prípadne na Vazovovu ale na Krížnej môže vodiča kľudne prejsť auto.
Reakcia na: aquila #66835:
Ó, to nie, benzín stál dve koruny, za 0,90 bola nafta ? .
Reakcia na: AAA #66828:
Z racionálneho hľadiska sa, práve naopak, jednalo o mačkopsa. Takéto riešenie nikdy nie je optimálne. Cestovať z Dúbravky na hl. st. cez Šafko je, mierne povedané, úchylné. Pokiaľ chceme, aby nám ľudia z Dúbravky cestovali na hl. st. električkou, musíme ju viesť na Obchodnú cez tunel. V čase, keď bola d-1 trasovaná takto, bola využívaná cestujúcimi až na HLN podstatne častejšie. Ideálna by bola samozrejme existencia trate po Štefánikovej a ešte ideálnejšia po Pražskej...
Reakcia na: KLF #66821:
Kľudne by ju mohli na striedačku robiť prejazdy zo VŠETKÝCH liniek, čo jazdia na stanicu - 2, 3, 8. Netreba sa držať dogiem.
Reakcia na: AAA #66820:
Nápad na zachádzanie d-2 na žst. BA-NM nie je vôbec zvrhlý, ale práve naopak. Vyrieši dostupnosť stanice od ZP i od žst. BA-HLN, nezvýši potrebu vozidiel na d-2, predĺženie cestovnej doby žst. BA-HLN - ZP, poťažmo JD nie je relevantné, nakoľko tranzitná frekvencia v tejto relácii je minimálna.
Vec by však vyžadoval 3 ks elektrických prestavníkov (Zátišie od ZP, Zátišie od NM a konečná (tá by sa v najhoršom prípade zaobišla aj bez toho prestavníka, ale radšej by som tam videl oddelené nástupištia pre jednotlivé smery), čo by asi ing. Konárik nerozchodil ? .
To naozaj linky 1 a 4 budu mat zmenene trasy?? To nemyslia vazne! A to ako naco bolo dobre? Ved to boli tie najlepsie trasy.
Reakcia na: samuliak #66842:
hmm sak linka 32... ?
Reakcia na: Maurer #66825:
Ake spojenie bude mat Karlovka s Hl.st.?
Reakcia na: Peon #66754:
Ta změna tramvajové dopravy je definitivní? Teď jsem si prohlédl ten nový plánek sítě a perfektní- skoro celé město ztratilo přímé spojení s hl.st., na Poštové jen ta jedna okružní linka po centru- fakt super! Proti třináctce bych nic neměl, ale celkově mi ty změny přijdou jednoznačně k horšímu! Hlavně z Rače, Dúbravky nebo Ružinova to teď bude spojení na hl.st. jedna báseň! A mezi Technickou Univerzitou a Vazovovou nic nejezdí proč? Nějaká výluka? Díky
Reakcia na: metrofil #66802:
Hm, pojem inflace ti nic neříká? V tom případě se dá taky tvrdit, že nejlevnější tramvaj v Bratislavě byla ta první- 10 000 K/kus už jste od roku 1895 nikdy nedosáhli ?
Reakcia na: hoppusmark #66801:
ano presne to...linka cislo 86 bola najlepsi autobus...a interval kazdych 15min .ci vikend alebo pracovny den..to bola skoda ten bus zrusit
Inak tá 13 môže slúžit pre turistov, ako vyhliadková linka ? ale keby išla z obchodnej cez tunel a pod Nový most, myslím, že by to bolo lepšie ?
A k tej klíme, načo bude vo vozidlách pre cestujúcich ? na tých pár dní do roka je to zbytočný luxus pre Bratislavu ... stačilo, kedy sa dalo otvoriť každé okno vo vozidlách... A aj keby tam už bola klíma, tak by musela ísť na plný výkon, kedže pri otváraní dverí by sa vo vozidle oteplilo... radšej nech sa zmodernizuje nejaký autobus ?
Reakcia na: Beus #66833:
Ďakujem za informáciu, fakt som si myslel že DPB snáď nikdy tie výhybky neopraví. Na mieste však teda naozaj stojí otázka ich modernizácie. Neviem, v akých cenových reláciach sa takáto modernizácia môže pohybovať, ale snáď by to Dopravný podnik nezabilo. Zvlášť pri pomerne častom využívaní tohto úseku a s ním spojených výhybiek. Jedná sa síce o úsek, ktorý sa často využíva práve pri výlukách, ale za nevyužitý by som ho práve nepovažoval..
Reakcia na: Andy #66832:
Nie, zachádzku nemala. Asi som sa zle vyjadril. Len som mal na mysli, nedostatočne vypracovaný grafikon, resp. zle nastavené semafóry, keďže sa veľakrát stalo, že napr. spoj zo Šafárikovho nám. o 08:20 prišiel až o 08:26. Nebolo to vždy, ale stalo sa to neraz. Myslím, že vyše 40-minútová trasa nesie zo sebou časté riziká meškania. Pri takmer kompletne zrekonštruovanej trase z centra mesta až na Hlavnú stanicu je električka rýchlejšia. Pamätám si na úsek Radlinského, kde boli kolaje v takom stave, že museli tadial spoje jazdiť len 20 km/hod. L 1 tadial samozrejme tiež chodila, ale ten časový sklz už nedohnala...
Reakcia na: metrofil #66802:
ako uz bolo spomenute 2,5 miliardy v cenach rokov 70tych je kusok ine.

vtedy aj benzin stal 90 halierov liter.

v bratislave bude vobec uspech ak sa do roku 2010 zacne, opakujem zacne, nie ze dokonci, aspon ta zbastardena petrzalska radiala s urovnovym krizovanim.

a aj to je optimizmus, lebo fico v ramci vyrovnavania rozdielov regionov neda bratislave moc dychat. vsak ani volicov tam nema, tak preco by tam zo statu nieco posuval, ze ano .....
Reakcia na: metrofil #66785:
ten usek co si menoval, t.j. petrzalka - hlavna stanica by stal cirka 30 miliard korun, bez suprav...
Reakcia na: Maurer #66831:
Upresním, že tie dve výhybky pred Justičákom nie sú pokazené, ale jednoducho sa musia vždy prestavovať ručne, keďže nedisponujú elektrickým prestavníkom, ako ostatné. Tamtá spojka z Odborárskeho nám. na Vazovovu totiž je a vždy bude len manipulačná, takže tie dve výhybky sa bežne neprestavujú, len pri výlukách, ktorých bolo v poslednom čase viac než dosť. To však asi ešte nie je dostatočný dôvod na domontovanie elektrických prestavníkov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.