Vidím, že už sú tu nové CP, ale prečo sú zasa u linky 93 uvedené zdvojené odchody? Už pred prázdninami som to zaregistroval, ale neskoro, tak som to sem už nepísal.
To je bežný postup. Musí sa dokázať miera zavinenia. Robí sa to pri každej vážnejšej nehode. Musí sa zistiť, či sa vodič plne venoval riadeniu, či neporušil niektorý predpis a či mohol nehode zabrániť. Ak sa dokáže, že nič neporušil a nemohol nehode nijako zabrániť, tak bude stíhanie zastavené.
Tak ma napadlo kedze bude mat L66 od zajtra novu trasu ci by sa sem nemohol dat novy CP aspon tejto linky. S tou Miletickou to vyzera este na take 2 tyzdne
Co ma celej veci dojima je, ze nehoda sa stala na Drienovej, odkial to ma sanitka tak 1 minutu do nemocnice Ruzinov, ale zraneneho museli viezt az na Kramare...
A ešte niečo. Včera sa stala smrteľná nehoda s chodkyňou a autobusu DPB. Stala sa krátko pred 15:00. Chdkyňa ako som už písal zomrela a v autobuse sa zranili dvaja cestujúci. Jedného ošetrili na mieste a druhého previezli do nemocnice. Nehoda sa stála niekde v Ružinove či kde. Neviem možno sa to tu už písalo. Čítal som to na teletexte. Skúsim pohladať aj na nete. ☠
pochybujem ze sa vylepsi doprava na dlhych dieloch kedze tieto "doubusy" ostanu aj tak trcat v rannej spicke na molecovej ulici, kedze sa zrusia zastavky na janotovej a segnerovej. cize cestujuci vystupia este pri podchode a pojdu pesky... je to nedomyslene...
poprosim ta aby si si do toho vozidla nastupil a skusil ich pootvarat... velmi vela z tych okienok je tam vytvorenych len z designovych dovodov, ale neotvaratelnych
Problém nieje v počte na vozidlách 25Tr ale ,že sú malé. Výklopné okná sú takmer všetky!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF