OK, tak sorry, ak som sa Ta dotkol. To s tou operou viem, že nie je až taká pravda. Súhlasím s tým, že k všetkým významným inštitúciam by mala ísť MHD. Nie som odborník na všetky veci ako mnohí odtiaľto, ale vyjadril som len svoj pohľad a názor na to. Ved sa nemusíš hneď rozčuľovať...
ono vsetko so vsetkym suvisi. aj mesto keby chcelo ako ucastnik konania, tak si moze presadit svoje.
ale niekedy je to proste tak. vid usek mierova - senecka. vlada resp MDPaT ju rychlo rychlo schvalili podla stareho plus minus 30rocneho projektu, lebo by sa to nestihlo otvorit do volieb 2002, keby sa cakalo na EIA a rozhodnutia a pozemky na 3+3...
No, takto riesene veci sa mi sice nepacia, ale co,aspon mam radost z toho, co sa stalo, aby si trulkovia "kvaziekologovia" mozno niekedy raz uvedomili, ze to co je kvaziekologicke je vlastne antiekologicke a ze ich cinnost je kontraproduktivna. Oni mi presne sedia do definicie, radsej nesprav nic ako daco pokaslat...
Je to síce nezmysel, ale je to skutočnosť. To OZ neprotestovalo konkrétne proti trolejbusom. Oni protestovali proti výstavbe diaľnice ako takej, požadovali zastrešenie diaľnice a vybudovanie biokoridoru. Nakoniec to však dopadlo tak, že nedosiahli zhola nič ani oni, ani mesto. Diaľnica sa vybudovala len v nevyhnutnom rozsahu a stojí tam bez toho, aby z nej malo mesto -- alebo aj daní občania -- akýkoľvek "profit"...
V Karlovke bol dôvod iný, ale fakticky sa obratisko nepostavilo tiež kvôli tomu, že MŽP na základe stažnosti občanov požadovalo vykonanie štúdie o vplyve na ŽP, čo by celú stavbu časovo posunulo až za horizont po komunálnych voľbách... ?
Pockaj, to sa mi dako nezda, aby dake OZ protestovalo proti ekologickej doprave...to mi dako nesedi...nepoviem proti dakej vyskovej budove alebo danej dialnici,ale proti ekologickej doprave?Nezmysel, dovod bude asi dakde inde...
Mesto robí veľa chýb, ale z toho, čo som počul, o výstavbu trolejbusovej trate v Mlynskej doline, ako aj prestavbu križovatky Patrónka, malo _eminentný_ záujem. Zhatili to vraj protesty OZ Za zdravú Patrónku, ktoré spôsobili, že nič okrem najnevyhnutnejších stavieb úseku Lamačská cesta - Staré Grunty sa nerealizovalo. Ostatne, pre podobne produktívne protesty iných občanov sa budú trolejbusy otáčať v Karlovke na naftu, že...
1.Chces povedat, ze je v silach bratislavskych elektriciek vyvinut take prepravne rychlosti ako metro?
2.Dakujem za cenu demagogie,cenim si to, ale co potom tebe dat za cenu?
3.U teba existuje iba elektricka, rychloelektricka, tazke metro a VAL? Je vela typov metra, a napriklad taky Turín...je to gumokolove?S tymi prepravnymi kapacitami, zalezi konkretne od situacie a od typu, širky vozov, poctu vagonov...
Neviem kto tu daco odtrhava o kontextu, ale preco pises zrovna v Prahe tuto relaciu?Preco tam zrovna spominas najhlbsiu stanicu v strednej Europe?A dobre vies aj ty, ze vzdy cez centrum prejde metro daleko rychlejsie ako elektricka, aj keby bola segregovana, proste nema tie parametre, teda aspon tie vozy, co sa v nasom regione nachadzaju. Isiel by si 80km/h po Obchodnej?Chodi na tych tvojich super segregovanych radialach popretinanych semaformy, prejazdmy a neviem este cim elektricka tak rychlo a bezproblemovo ako metro?Si len kukni, 52 minut...to je zufale v pripade L5, to by metro daleko rychlejsie preslo, ale to len na margo tvojich radial
Re #66998 aquila: no neviem, ci zrovna teraz nutne riesit podzemku v smere na Zlate Piesky...ale asi si mal na mysli Janíkov Dvor, ale to je sakra rozdiel chlapce...
dva postrehy suvisiace s trolejbusmi na DD:
1: vcera som mal moznost cestovat mlynskou dolinou a to aj inkriminovanym "nizkym" podjazdom; moj dojem z neho vsak je taky, ze podjazd pod zeleznicou na kramaroch ma nizsi prejazdny profil ako ten pod dialnicou v mlynskej doline (obdobne podjazdy popod zeleznicu pri cintorine ruzinov alebo na trnavskej)
2: v clanocku "Klady a zápory trate na Dlhé diely" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3780) mi formulacia "Zvýšená poruchovosť vozidiel v dôsledku neustálych štartov a využívania pomocného pohonu na dlhé jazdy s cestujúcimi." neznie prilis rozumne, skor by som to formuloval ako zvysenu pravdepodobnost poruchovosti...
Pretože:
1) Oprava Sanosu by bola podstatne drahšia a náročnejšia.
2) Keby sa opravoval Sanos, tak by si sa pýtal, prečo sa miesto neho neopravuje 9Tr.
Pri intervale 15 minút je stredná doba čakania 7,5 minúty, okrem toho MHD tu nie je len pre mladých, zdravých a zdatných, ale aj pre tých dôchodcov, ktorí si, mimochodom, do 70 rokov platia polovicu, rovnako ako študenti.
Ad Praha: To je daň z neznalosti miestnych pomerov ? a mimovoľne si tak dokázal aj zmysel existencie d-13 - každý iný zdravý človek by šiel pešo buď cez Františkánsku záhradu alebo cez Palackého a Jungmannku či Charvátovu (podľa toho kam na Národní ideš), zatiaľ čo ty si podnikal ešte aj pokusy s metrom ?.
Pri súčasnom prevádzkovom režime L 5 a 9, je to, čo sa stalo celkom rozumné. No ak by tieto linky premávali celú dobu prevádzky dennej dopravy, 1 by som vrátil cez Šafko a 4 dal cez Jesenského.
Re #66961 S499.1023: A poznáš niekoho okrem dôchodcov, co sa vozia zadarmo, aby čakal na Poštovej 15 minút, lebo sa chce dostať na Ľ. Štúra?
Re #66990 fobust: A druhý zatiaľ hrdzavie na pred Hroboňkou. ?
Re #66994 S499.1023: K tomuto len jedna príhoda: Raz keď som bol v Prahe chcel ísť z Václaváku na Národní třídu, ušla mi L 9, tak som skúsil Bčko. Ako som vystupoval z metra, došla na Národní ďaľšia devina.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
V Karlovke bol dôvod iný, ale fakticky sa obratisko nepostavilo tiež kvôli tomu, že MŽP na základe stažnosti občanov požadovalo vykonanie štúdie o vplyve na ŽP, čo by celú stavbu časovo posunulo až za horizont po komunálnych voľbách... ?