Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peťo1 #67021:
Ale mna si sa nedotkol, ide predsa v prvom rade o diskusiu, takze si sem samozrejme mozes napisat co chces, ale taku momotinu som tu uz dlho nevidel a som alergicky na to, ked dakto preferuje IAD pred MHD v takom meste ao Bratislava, kde uz IAD sposobuje v dopravnom systeme mesta kolapsove situacie, nebyt debilkov, co zbytocne kazde rano chodia do roboty sami v aute max. 5 km trasu tak su tu neni take problemi ake su dnes...Nepoviem ked je dakto z Čunova alebo Vajnor, ano tak to este pochopim, ze doi centra neni dobre spojenie, ale aby dakto chodil IAD v ramci sirsieho centra, ktore je husto pokryte sietou MHD tomu nerozumiem...

Re #67018 Peťo1: OK, zrychlena elektricka, nieco ako expres, ale ako by si to riesil?Ved expres by dobiehol neexpresne linky, jedine ze by boli 4-kolajne trate, na kazdy smer 2 kolajnice a jedna by bola pre expresne linky ?
Reakcia na: Peťo1 #67018:
Povedal by som ze trochu nerealne, lebo aj tak by za chvilu dobehla "normalnu" elektricku a musela by zastavovat na kazdej zastavke..
Reakcia na: intony.sk #67022:
to je velmi zly clanok...
Reakcia na: 81-71 #66974:
OK, tak sorry, ak som sa Ta dotkol. To s tou operou viem, že nie je až taká pravda. Súhlasím s tým, že k všetkým významným inštitúciam by mala ísť MHD. Nie som odborník na všetky veci ako mnohí odtiaľto, ale vyjadril som len svoj pohľad a názor na to. Ved sa nemusíš hneď rozčuľovať...
Reakcia na: 81-71 #67011:
jezkove oci jasne ze janikov dvor 🙂 neviem preco som napisal jurajov dvor ?
Reakcia na: galiyosha #67012:
ono vsetko so vsetkym suvisi. aj mesto keby chcelo ako ucastnik konania, tak si moze presadit svoje.

ale niekedy je to proste tak. vid usek mierova - senecka. vlada resp MDPaT ju rychlo rychlo schvalili podla stareho plus minus 30rocneho projektu, lebo by sa to nestihlo otvorit do volieb 2002, keby sa cakalo na EIA a rozhodnutia a pozemky na 3+3...

cize hold na slovensku je to tak 🙂
Reakcia na: Sommelier #66970:
Zrýchlenou električkou som mal na mysli niečo ako expresné autobusové spoje. Nestála by na všetkých zastávkach, resp. mala by zastávky na znamenie...
Reakcia na: d3k0 #66954:
Dakujem, mail som si prečítal. Teším sa...
Reakcia na: S499.1023 #67006:
Odkiaľ vieš, čo by sa pýtal? Hádam ho tak dobre poznáš?
Reakcia na: galiyosha #67014:
No, takto riesene veci sa mi sice nepacia, ale co,aspon mam radost z toho, co sa stalo, aby si trulkovia "kvaziekologovia" mozno niekedy raz uvedomili, ze to co je kvaziekologicke je vlastne antiekologicke a ze ich cinnost je kontraproduktivna. Oni mi presne sedia do definicie, radsej nesprav nic ako daco pokaslat...
Reakcia na: 81-71 #67013:
Je to síce nezmysel, ale je to skutočnosť. To OZ neprotestovalo konkrétne proti trolejbusom. Oni protestovali proti výstavbe diaľnice ako takej, požadovali zastrešenie diaľnice a vybudovanie biokoridoru. Nakoniec to však dopadlo tak, že nedosiahli zhola nič ani oni, ani mesto. Diaľnica sa vybudovala len v nevyhnutnom rozsahu a stojí tam bez toho, aby z nej malo mesto -- alebo aj daní občania -- akýkoľvek "profit"...

V Karlovke bol dôvod iný, ale fakticky sa obratisko nepostavilo tiež kvôli tomu, že MŽP na základe stažnosti občanov požadovalo vykonanie štúdie o vplyve na ŽP, čo by celú stavbu časovo posunulo až za horizont po komunálnych voľbách... ?
Reakcia na: galiyosha #67012:
Pockaj, to sa mi dako nezda, aby dake OZ protestovalo proti ekologickej doprave...to mi dako nesedi...nepoviem proti dakej vyskovej budove alebo danej dialnici,ale proti ekologickej doprave?Nezmysel, dovod bude asi dakde inde...
Reakcia na: aquila #67000:
Mesto robí veľa chýb, ale z toho, čo som počul, o výstavbu trolejbusovej trate v Mlynskej doline, ako aj prestavbu križovatky Patrónka, malo _eminentný_ záujem. Zhatili to vraj protesty OZ Za zdravú Patrónku, ktoré spôsobili, že nič okrem najnevyhnutnejších stavieb úseku Lamačská cesta - Staré Grunty sa nerealizovalo. Ostatne, pre podobne produktívne protesty iných občanov sa budú trolejbusy otáčať v Karlovke na naftu, že...
Reakcia na: S499.1023 #66994:


1.Chces povedat, ze je v silach bratislavskych elektriciek vyvinut take prepravne rychlosti ako metro?

2.Dakujem za cenu demagogie,cenim si to, ale co potom tebe dat za cenu?

3.U teba existuje iba elektricka, rychloelektricka, tazke metro a VAL? Je vela typov metra, a napriklad taky Turín...je to gumokolove?S tymi prepravnymi kapacitami, zalezi konkretne od situacie a od typu, širky vozov, poctu vagonov...
Neviem kto tu daco odtrhava o kontextu, ale preco pises zrovna v Prahe tuto relaciu?Preco tam zrovna spominas najhlbsiu stanicu v strednej Europe?A dobre vies aj ty, ze vzdy cez centrum prejde metro daleko rychlejsie ako elektricka, aj keby bola segregovana, proste nema tie parametre, teda aspon tie vozy, co sa v nasom regione nachadzaju. Isiel by si 80km/h po Obchodnej?Chodi na tych tvojich super segregovanych radialach popretinanych semaformy, prejazdmy a neviem este cim elektricka tak rychlo a bezproblemovo ako metro?Si len kukni, 52 minut...to je zufale v pripade L5, to by metro daleko rychlejsie preslo, ale to len na margo tvojich radial

Re #66998 aquila: no neviem, ci zrovna teraz nutne riesit podzemku v smere na Zlate Piesky...ale asi si mal na mysli Janíkov Dvor, ale to je sakra rozdiel chlapce...
Reakcia na: S499.1023 #67005:
Ja netvrdím, že to spojenie je úplne nepotrebné, len sa mi zdá lepšie to riešiť nejakou linkou z dúbravskej radiály.
dva postrehy suvisiace s trolejbusmi na DD:
1: vcera som mal moznost cestovat mlynskou dolinou a to aj inkriminovanym "nizkym" podjazdom; moj dojem z neho vsak je taky, ze podjazd pod zeleznicou na kramaroch ma nizsi prejazdny profil ako ten pod dialnicou v mlynskej doline (obdobne podjazdy popod zeleznicu pri cintorine ruzinov alebo na trnavskej)
2: v clanocku "Klady a zápory trate na Dlhé diely" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3780) mi formulacia "Zvýšená poruchovosť vozidiel v dôsledku neustálych štartov a využívania pomocného pohonu na dlhé jazdy s cestujúcimi." neznie prilis rozumne, skor by som to formuloval ako zvysenu pravdepodobnost poruchovosti...
Reakcia na: 5510 #67007:
S499.1023 ma pravdu, keby sa rekonstruoval Sanos tak by si sa pytal preco nie 9Tr
Reakcia na: S499.1023 #67006:
No jasne, nechame ho este par rokov hnit a potom ho hodime pod autogen ☠
Reakcia na: 5510 #67004:
Pretože:
1) Oprava Sanosu by bola podstatne drahšia a náročnejšia.
2) Keby sa opravoval Sanos, tak by si sa pýtal, prečo sa miesto neho neopravuje 9Tr.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.