Taky si myslím- spojení Nového Mesta a hl.st. je dost nedokonalé (jestli tedy neexistuje nějaká jiná kombinace než jet tram-6 , nově tram-1 do centra a pak přesednout na jinou tram na hl.st.) a vzhledem k tomu, že na tu stanici jezdí dost vlaků ze směru Nové Zámky/Trnava, bylo by dobré tu přestupní vazbu nějak ulehčit.
Aha, takže změna se týká jen linky 1? Pořád se mi to moc nezdá, protože celá oblast Karlovy Vsi a Dúbravky přišla o přímé spojení s hl.st. (vyjma úzké oblasti Dlhých Dielov, tam mají aspoň linku 32), ale čo sa dá robiť. Díky.
Veď po Obchodnej pôjde okrem 13 aj 5 a 9, tak aké priame spojenie Rače s Dúbravkou, či Ružinovom stratí?? Tá mapka je výluková. A na stanicu pôjdu linky 2, 3, 8 a 13
Jo jo, z plánku sítě, o němž ani nevím, zda je platný a definitivní a bez elementární znalosti místních poměrů soudit, toť schopnost přímo dromologická.
Zmysel pre iróniu ti evidentne nič nehovorí. DPB nohužiaľ nemá peniaze na vozenie vzduchu.
Tiež som linku 86 používal, ale súčasná kombinácia je úspornejšia a plne postačujúca.
Stojí to milión a ing. Konárik to odmieta dať. On radšej bude vyhadzovať peniaze na také dementné akcie, ako bol downgrade creťazovky v Karlovej Vsi alebo úplne zbytočné výmeny takmer nových, bezchybných podvesných armatúr za ťahové (napr. križovatka Záhradnícka x Svätoplukova).
Tá výhybka nie je pokazená, tá výhybka nemá elektrický prestavník, pretože ho rezort technickej infraštruktúry odmieta namontovať. Miesto toho montujú elektrické prestavníky v rámci šetrenia na výjazd z vozovne Jurajov Dvor, prípadne na Vazovovu ale na Krížnej môže vodiča kľudne prejsť auto.
Z racionálneho hľadiska sa, práve naopak, jednalo o mačkopsa. Takéto riešenie nikdy nie je optimálne. Cestovať z Dúbravky na hl. st. cez Šafko je, mierne povedané, úchylné. Pokiaľ chceme, aby nám ľudia z Dúbravky cestovali na hl. st. električkou, musíme ju viesť na Obchodnú cez tunel. V čase, keď bola d-1 trasovaná takto, bola využívaná cestujúcimi až na HLN podstatne častejšie. Ideálna by bola samozrejme existencia trate po Štefánikovej a ešte ideálnejšia po Pražskej...
Nápad na zachádzanie d-2 na žst. BA-NM nie je vôbec zvrhlý, ale práve naopak. Vyrieši dostupnosť stanice od ZP i od žst. BA-HLN, nezvýši potrebu vozidiel na d-2, predĺženie cestovnej doby žst. BA-HLN - ZP, poťažmo JD nie je relevantné, nakoľko tranzitná frekvencia v tejto relácii je minimálna.
Vec by však vyžadoval 3 ks elektrických prestavníkov (Zátišie od ZP, Zátišie od NM a konečná (tá by sa v najhoršom prípade zaobišla aj bez toho prestavníka, ale radšej by som tam videl oddelené nástupištia pre jednotlivé smery), čo by asi ing. Konárik nerozchodil ? .
Ta změna tramvajové dopravy je definitivní? Teď jsem si prohlédl ten nový plánek sítě a perfektní- skoro celé město ztratilo přímé spojení s hl.st., na Poštové jen ta jedna okružní linka po centru- fakt super! Proti třináctce bych nic neměl, ale celkově mi ty změny přijdou jednoznačně k horšímu! Hlavně z Rače, Dúbravky nebo Ružinova to teď bude spojení na hl.st. jedna báseň! A mezi Technickou Univerzitou a Vazovovou nic nejezdí proč? Nějaká výluka? Díky
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SZKV