Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #66797:
Teda ona už cez Obchodnú chodí, ale treba brať do úvahy, že sú ešte stále výluky a je v tom bordel. Keď sa to ustáli a ľudia si nájdu vhodné trasy, tak sa to bude dať lepšie hodnotiť..
Reakcia na: KLF #66794:
Veľa ľudí ňou necestovalo, keď chodila obchádzkou cez Vazovovu. Treba počkať, ako bude vyťažená teraz, keď bude chodiť cez Obchodnú.. Podľa mňa o dosť viac..
Reakcia na: fobust #66787:
Prepac ale neplet hrusky s jablkami...to nemozes postavit tak, ze metro=120mld, elektricka=8mld...to je dobra blbost, totiz pri elektricke ratas iba so sumou petrzalskeho useku+prechod cez Dunaj a u metra uvadzas sumu celeho systemu oboch tras. A to sa neda zrovnat, to si uvedom. Druha vec je, ze taketo systemy sa nedaju zrovnat ani z prepravnych paramatrov...
Je to ako kolotoc. Tocis sa stale dokola na kratkej trase. Spravis vela kol za sluzbu, je to zatah na psychyku. A vela ludi s tym fakt necestuje.
Nič nepostihne MHD, a ak, tak to už bude neskoro.
Reakcia na: KLF #66784:
? ?

Re #66788 fobust: Zrušiť L87? Prečo? Čím by sa aspoň čiastočne nahradila?

Stále neprezradíš, čo strašné má postihnúť bratislavskú MHD, čo si sa na magistráte dozvedel, čo si tu nedávno spomínal?

Re #66762 KLF: Myslím, že L13 má zmysel aspoň v spojení HS s centrom mesta a možnosťou prestupu z / na L95 na Šafku.

12-ku by som do Karlovky neskracoval, lebo to by Dúbravka stratila obojsmerné spojenie so Šafárikovým námestím.

Ale myslím, že 4-ku by mali presmerovať cez Nám. SNP a Obchodnú, Radlinského a Vazovovu, aby s 1-kou nešla na Špitálskej a čiastočne Krížnou súbežne.
Reakcia na: AAA #66783:
napisem aj svoj nazor. denne som chodil 86 z prievozu do Petrzalky. cesta trvala z Markovej asi 36 minut. teraz ked je 68+66 s obchadzkou cez Trnavske myto to trva asi 42. ale ked vyjde prestup da sa to za rovnaky cas. co sa tyka ponukanej kapacity je to teraz ovela lepsie lebo sa pouzili klbaky tam kde ich bolo viacej treba. v ruzinove bola 86 prazdna nezriedka aj menej ako 10 ludi takze by som to uz naspat nedaval aj ked by mi to obcas pomohlo ?
Reakcia na: Mikko #66782:

Sitácia vyzerala skôr tak, že sa bude rušiť linka 87, ale hádam sa to podarí zachrániť.
Reakcia na: metrofil #66785:

Prečo offtopic? Však to súvsí s MHD. 🙂 Presnú sumu neviem, ale cca 120 mld Sk by stála celá stavba Petržalka - Ružinov (trasa 😎. Po Hlavnú stanicu to bude asi 60 mld Sk. Tá električka za 8 mld. Sk je oproti tomu zlomok a ani na ňu sa nevedia tie peniaze poriadne nájsť, takže akékoľvek metro v Bratislave je utópia. Navyše mám obavy, že sa aj s tých 8 mld. Sk začne ukrajovať a postavá sa to za 5 mld. Sk, čo bude už obyčajná povrchová tramvaj s úrovňovými križovaniami. ?
Reakcia na: metrofil #66785:
Vela synku, vela...
sorry za offtopic,ale chcel by som sa spytat na metro.Kolko by podla vas stal postavit usek petrzalka - ruzinov cely a kolko by stal úsek petržalka - hlavná stanica,s tým ze v petrzalke by sa to viedlo povrchovo a dalej tunelom pod dunaj do zastavok Pribinova,kamenné nám.,obchodná a hlavná st.? ❓
Reakcia na: Mikko #66782:
Dakujeme za pripomienku. Obnovime.
Reakcia na: KLF #66762:
Súhlasím s tebou. Veď priame spojenie so stanicou stratí dosť veľká časť KV. Čo sa týka 13 plný súhlas. To je taká linka preto, aby sa nepovedalo, že nie je spojenie CMO - Hlavná stanica. A toto rozhodnutie odporuje aj téze nie linky odvšadiaľ všade. Veď 1 a 4 budú mať až na 1 zastávku smer Vajonrská totožnú trasu.
Rev #66776: 82 by som dal radšej cez Košickú a Landererovu a zlepšil víkendový interval na 15 min..
Re #66782 Mikko: Oveľa lepšie je to teraz 68 + 66.
Prosim obnovte linku cislo 86..najlepsie autobus...a urcite potesite vsetkych Bratislavcanov..a zachovajte jej staru trasi Domkarska - Kupalisko Matadot..
Majitelia tam nechcú predať pozemky...
Dve otazky ohladne novej trasy 1:
1) bude chodit cez Obchodnu, alebo "juznou trasou"?
2) smerom na ZST Nove Mesto pojde cez Safarikovo Namestie, alebo Jesenskeho?
Diky moc 🙂

zmeny nadvazuju: 80+88, potom 84+99
80 - Matador - most SNP
88 - ASMN - Vazovova/Kollarovo nam.

99 - pridat Halova cez Dvory, Einsteinova, Kremnicka, Zaporozska na ZST atd.
84 - zrusit konecnu v Ovsisti a z EU ju supnut cez Bulikovu a Sustekovu naspat na Bosakovu, potom Mlynarovicova, Farskeho (v najazde na stary most), potom by mohla odbocit dolava pred Artmediou (ved cesta tam je uz hotova) dolava k Auparku, zastavit niekde pri Sade J.Krala, a potom vybehnut na most SNP na zastavke Aupark a dalej na Zochovu naspat by isla normalne Aupark - Muchovo nam./Vavilovova - Farskeho - Bosakova - EU...

a samozrejme po otvoreni mosta vratit naspat 68 okolo EU cez Bulikovu

mimochodom - navrhujem zrusit zastavku Mlynarovicova v smere do Ovsista, kde je aj tak plot detskeho ihriska - 99nu staci presunut k trhu a tym by sa zrusila aj zastavka pri Salezianoch a 84 staci predsa zastavka za krizovatkou - v oboch pripadoch je to blizsie - a hlavne bezpecnejsie - k zdravotnemu stredisku. Neraz tam vidiet, ako ludia zo zastavky prebiehaju cez cestu, aj ked o par sto metrov dalej je svetelna krizovatka...
Reakcia na: m@rtin #66770:
První zárodky integrace železnice do MHD spadají ještě do éry ČSD- od grafikonu 1990/91 totiž byly uznávané časové jízdenky ve vlacích ve vnitřním městě (na kolínské trati to tuším bylo po Kyje).
Spojení ze Smíchova na hlavní používám tak 2x do měsíce, bývalo to častěji- prostě vždy, když jedu z hl.n. vlakem kamkoliv jinam než do Plzně. A mačkat se nejdřív v jednom přetíženém metru, potom 5 minut putovat na Florenci podzemím a mačkat se v druhém přetíženém metru se mi skutečně nelíbí- račte odpustit!
Problém Stockholmu (a nejspíš i Curychu) je ten, že oni se tou "pražskou politikou" dostali v 80. letech kamsi k 15-20% podílu na přepravním trhu. Pak se ale vzpamatovali a po dvacetiletém obrovském úsilí (organizačně i finančně extrémně náročném) jsou někde u 40%, což bych považoval za úspěch- donutit lidi zvyklé na auto zpátky do MHD je dost velký problém!
Pokud by měl někdo zájem posoudit jak diskutujete o spojení na letiště jinde, zde je odkaz :http://www.k-report.net/discus/messages/48/106381.html?1152709750
Jen dodám, že nutit nebohé turisty jezdit polemi na vzálenou konečnou metra aby se potom skoro půl hodiny vezli tunelem v otřískaných soupravách 81-71 než se někam dostanou nepovažuju za "user-friendly". A za situace, kdy se nejvyšší místa našeho státu snaží dostat do Prahy co nejvíc turistů mi to přijde dokonce kontraproduktivní. Kromě toho ti lidé "modré ptáky" nevolili, na rozdíl od obyvatel Prahy-6, tak nevím, proč by měli nést následky toho kroku oni a ne vy.
A v tom Rusku byste se měl spíš poučit Vy- my totiž v naší stověžaté matičce neděláme nic jiného než oni, vždyť nás to tak sovětští soudruzi naučili, tak čemu se divit, že?
Reakcia na: SZKV #66772:
U Karosy alias Renaultu sa to da pochopit, nakolko Renault zrejme pocita viacmenej s klimatizaciou vo vozidlach a nie s filipinskymi otvorenymi busmi... 🙂
Reakcia na: si #66769:
Neřekl bych, že je to drahé- v Szegedu to tramvaje T6 mají a neřekl bych, že by je to finančně nějak extra zatížilo. U Tr25 bych vsadil na problém v Karose (Agory/Citelisy s velkými okny jsem nikdy nikde neviděl- ani na fotce), u Solarisů to nechápu, v Debrecenu totiž Trollino s velkými okny jezdí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.