No neviem, už si vypísal 8 liniek a z toho 2 idú na Zlaté piesky (neviem pre koho), 4 po Račianskej (asi tam bývaš) a len jedna (možno ešte aj L9 ale tá nie je dopísaná) do Ružinova. Pritom 8-9 liniek si viem predstaviť ako maximálny počet aj s prípadnou traťou do Petržalky.
Ale neviem, prečo tak katastrofálne spravili momentálne tú sieť električiek.Ále, radšej si odpoviem sám. Vedúci predstavitelia DPB necestuju MHD, je im to jedno, hlavne že berú velke prachy.
Takže možno je niečo prehnané. Nikdy som nehovoril, že napr. linkové vedenie v Petržalke je zlé. Len by to chcelo urobiť malé úpravy, napr. obnoviť L81 alebo 85.
A čo sa týka tej témy, o ktorej sa hovorilo pred cca 2 hodinami, tak si myslim, ze je jedno, ci cestujem v L65 alebo 156; 49 alebo 22v. Hlavné je to, že DPB vobec zariadil, ze ta linka chodi.
Aké chyby? Veď nie som riaditeľ DP, neviem koľko autobusov treba na ktorú linku... Ale keby ste ma dali namiesto Zachara alebo Koladu, tak by ste videli, čo znamená Dopravný podnik!!!
Nechápem zmysel toho, že si každý navrhne svoje linkové vedenie bez toho, aby videl predošlé návrhy, ktoré boli prediskutované a vyhol by sa kope úplne základných chýb...
Ja viem, možno ma zabijete, ale myslim, že po tych úvahách, ktoré tu boli a čo mi v mysli prebehlo, by linkové vedenie podla mňa mohlo byť takéto:
Električkové linky
LINKA Č. 1: Dúbravka – Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr.arm.genL.Svobudu, Šafárikovo nám. (späť cez Jesenského), Kamenné nám., Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť LINKA Č. 2: Hlavná stanica, Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky a späť
LINKA Č. 3: Rača - Komisárky, Račianska, Račianske mýto, Vazovova, Krížna, Trnavské mýto, Ružinovská, Ružinov - Astronomická a späť
LINKA Č. 4: Karlova Ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Krížna, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové mesto a späť
LINKA Č. 5: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Obchodná, Radlinského, Račianske mýto, ŽST Vinohrady, Račianska, Rača - Komisárky a späť
LINKA Č. 6: Hlavná stanica, Radlinského, Račianske mýto, Račianska, ŽST Vinohrady a späť LINKA Č. 7: Karlova Ves, Nábr. arm. gen. Svobodu, tunel, Kapucínska, Nám. SNP, Kamenné námestie, Špitálska, Americké nám., Račianske mýto, ŽST Vinohrady a späť * LINKA Č. 9: Dúbravka - Pri kríži, Saratovská, Karlova ves, Nábrežie arm. gen. Svobodu, >> Šafárikovo námestie,
A ešte k tomu označovaniu jednotlivých trakcií. Vedel by som si predstaviť rozdelenie jednotlivých radov podľa druhu dopravného prostriedku:
- koľajová doprava železničná
- koľajová doprava mestská
- cestná doprava (autobusy a trolejbusy)
Oblastné označovanie liniek nie je až taká zlá vec, ale aby bolo riadne fukčné bolo by treba:
1. Aby dopravu z jedného konca mesta na druhý zabezpečoval len nosný systém. (K tomu nám však ešte hodne tratí chýba)
2. Aby autobusy a trolejbusy by zabezpečovali len lokálnu dopravu k nosnému systému a dopravy do centra.
3. Aby bolo donekonečna prezentované cestujúcim, aby si ho zapamätali. Lebo ak sa nemýlim, tak od roku 2000 už na žiadnej schéme nebolo.
Teda ja osobne by som ho nezavádzal, ale keď už to tu raz máme, tak by to chcelo dotiahnuť dokonca, lebo zatiaľ to je len také polovičaté riešenie.
Jedna vec je vymysliet system a druha ho aj spravne implementovat BTW, linka 34 ide z Dubravky (3) do Stareho Mesta cez oblast 4. Treba iny priklad
ufo: Jo, 65 nezapada, i ked kym chodila na Technicku, tak zapadala. Problem vidim v tom, ze pre jednotlive oblasti je prilis malo cisiel (ved ani 65ke nie je mozne hodit cislo z 50-koveho radu, lebo ziadne nezvysilo). Suvisle cislovanie bolo fajn, ale neviem, ci je este niekedy mozne sa k nemu vratit...
tiez to "oblastne" cislovanie akosi od zaciatku nechapem... napriklad linka ide z dubravky do petrzalky (34) - tak ake ma mat cislo? akej oblasti? vacsina liniek ide odniekial niekam - a tak obsluhuju minimalne dve odblasti, len mensina lieniek je takych, ktore obsluhuju len jednu oblast lokalne, to bude zrejme aj preto, ze ucelom dopravy je previest ludi z jedneho miesta na druhe ? a tak cele oblastne oznacovanie liniek akosi nechapem...
Oblastne cislovanie v BA neexistuje uz teraz. Byvam v oblasti s cislom 6x, chodia ku mne busy 39,78,87, na druhej strane taka 65 sa do Ruzinova ani nepozrie. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec