Nehnevaj sa na mňa, ale osočovanie, urážky a iné osobné invektívy v podstate "pre nič" nepochopím... Takisto, ako "druhá strana" nechce pochopiť, že sú tu aj laikovia, ktorí môžu mať neprofesionálne otázky.
0. Tento projekt však vnútromestskú dopravu ani riešiť nemá. Je to projekt ŽSR, nie mesta ani DPB.
1. žst. Rača obslúži veľkú časť Rače a k tomu aj Šajby (východné). Z DNV je výhodnejšie použiť vlak, aj napriek intervalu (ktorý je mimochodom slušný - idú odtiaľ osobné vlaky z Kútov, Garnsendorfu a Viedne). Vlak pritom dorazí na hl. st. za 13 až 15 minút. Vajnory komentovať nebudem...
2. To ako často budú jazdiť vlaky s určitosťou teraz nikto nepovie. A vlaky sú narozdiel od MHD rýchlejšie a najmä nepodliehajú dopravnej situácii (zápchy a podobne).
Plne súhlasím s Tebou v tom, že aj keď niekto napíše totálnu k...tinu, nie je to ešte dôvod na označovanie takýmito a podobnými pejoratívami. Aj na triviálnu otázku sa dá odpovedať slušne. Nikto učený z neba nespadol. Nie je hanba, ak niečo človek nevie a opýta sa.
Uz som to tu raz pisal, ale este raz to zopakujem, ten projekt sa robi v ramci KORIDORU BA-Pariz, to ze ludia by eventuelne mohli vuzit vlak na presun v ramci mesta je len doplnok,ono to vobec nema byt myslene vprvomrade pre MHD,chapes?toto nema byt NDS ale europsky zeleznicny KORIDOR!!!!!
Mesto zastávku na Einsteinovej chce, veď tam projektuje aj stanicu NDS, hoci zadok električky bude takmer trčať do predchádzajúcej stanice:-). Ale čosi som čítal o tom, že železniciam akosi došlo, že zastávka tam nemôže byť kvôli smerovým pomerom toho úžasného tunelu.
Ďakujem, že si vyjadril svoj súhlas so mnou. Daj si však pozor, aby aj z Teba nespravili *o*ota, idiota, tupca, tlka a neviem co este... Pretože na totmo fóre chce zrejme niekto "neprofesionálom" uberať právo na názor. Mňa to iba mrzí.
"- nepravda, železnica v Bratislave bude s týmto projektom veľmi vhodná na vnútromestskú dopravu."
Ani náhodou. Tento projekt zlepší dopravu do centra zo smerov Pezinok a Senec, na vnútromestskú dopravu však železnica vhodná nebude. Dôvody:
1. na okrajoch mesta je zlá dostupnosť staníc (Vajnory sú v úplnej riti, Rača obslúži pár rodinných domov - ostatní to majú pohodlnejšie a rýchlejšie električkou, DNV detto, Východ má jednak malú potenciálnu frekvenciu, jednak tadiaľ asi vlaky jazdiť naďalej nebudú) - a trate vedú tak, že stanice s atraktívnou polohou by sa dali vybudovať len ťažko,
2. preprava vlakom medzi stanicami v centre nie je atraktívna (vlaky budú jazdiť podstatne redšie, takže ak vlak ujde alebo mešká, vzniká veľká strata; ak ujde električka, príde o chvíľu ďalšia)
"navyse sa presunie zejme aj hlavna stanica na filialku."
Hééj? Ako sa tam tie výkony na tých 5 koľají, čo je v projekte, zmestia? Pozri #59381.
Tento projekt hlavnú stanicu iba odľahčí, určite ju však nenahradí.
Dobre,nabuduce sa pozrem hned ci si sa neoprail, ale prosim, snad ziadne nabuduce nebude a uz nikdy nebudes pisat take momotiny ? Inak Brno ma jedine ak tak 2x zbytocnejsie plany v zeleznici ako mu treba, bola na tom relacia na CT a vraj je to docela kontroverzny projekt ktory by vobec nemusel byt, presuvat stanicu o par sto metrov za 30 mld...a co sa tyka podzemky, k tej sa radsej nevyjadrujem ?
Suhlasím s tebou. Clovek by si mal najprv pozriet a prestudovat veci skor nez sem zacne pisat blbosti.
Dalej si myslim ze mame ohromne stastie ze sme boli VOBEC zaradeni do koridoru Pariz-Bratislava, povodne mal koncit vo Viedni. Na to nezabudat.
Dalej, je pravda ze MHD ako vnutromestkemu systemu to mozno moc nepomoze, ale urcite odbremeni Hlavnu stanicu a Raciansku radialu od Pezinka. ?
co takto kuknut o dva prispevky nizsie, kde som sa hned opravil ? som chcel napisat, ze brno je mensie mesto, ale planuje v zeleznicnej doprave 2x taky velky projekt ako nase hlavne mesto a aj rozumne navrhnutu "podzemku"...
Re #64701 flektor: a preco by mal ? za to ze si dovolil povedat pravdu o 90% vodicoch mhd ?
pravdu ma v tom, ze ak si chcu vodici MHD dokladat aky si genialni, uzasni a neviem aky super mega spica a potlapkavat sa po ramenach, tak nech sa to tu jasne napise, ze to je taky klub. ak to tu nie je napisane, su tu nazory ludi, ktori tych vodicov stretavaju on daily basis a pisu sem svoje poznatky ...
ano, 2515 je cislo autobusu v ktorom ten Jetstar bol namontovany. V tom prispevku od Amosa je vlastne napisane, naco to zariadenie je. Blizsie info o tom neviem, mozno iba to, ze uz to z toho busu bolo odmontovane.
Prosím Ta, čo znamena 2515- to je cislo busu? Zijem v Prahe a celkom ma zaujala vasa debata o Jetstary
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
marian555
Dalej si myslim ze mame ohromne stastie ze sme boli VOBEC zaradeni do koridoru Pariz-Bratislava, povodne mal koncit vo Viedni. Na to nezabudat.
Dalej, je pravda ze MHD ako vnutromestkemu systemu to mozno moc nepomoze, ale urcite odbremeni Hlavnu stanicu a Raciansku radialu od Pezinka. ?