Reakcia na: Sommelier #64678:
Ja mam len jednu otazku?Odkial sa kukas ked mas taketo pohlady?Este ta nikdy nenapadlo, ze ten projekt je financovany predovsetkym z penazi EU a ide o jednu sucast celoeuropskeho projektu hlavnych koridorov?Jasne, ze tie peniaze su z dani ludi-totiz ani EU do ktorej patrime, si tie peniaze netlaci, ale ked sme vstupili do EU,zaviazali sme k istym veciam a pokial sa rozhodlo o tom, ze tadialto pojde koridor,tak tadialto pojde a mimochodom, Slovensko s tym isto muselo suhlasit.Myslim,ze takyto projekt je pre Slovensko len a len prinosom a to ze z casti by mohol pomoct bratislavskej MHD je len pozitivum, ten projekt NIKDY nemal sluzit ako nahrada NDS v BA ani nic podobne !!! a vobec sa tu v zaklade veci nejedna o BA ako o cele SLOVENSKO!To, ze BA moze mat z toho profit je len dobra vec,tak neviem co vsetci blbnete co pisete daco proti!
tomas1
- Myslel som, že si tam písal o priepustnosti trate... Sorry, inak. Na Einsteinovej ( v budúcnosti prestup na električku) 4 zo ŽST Petržalka + 4 z ÚNS, teda 7,5 minúty. Len je škoda, že mesto nechce zastávku na Einsteinovej tak tá asi nebude hneď. Nakoniec možno mesto z toho vyrobí zbytočný projekt svojim postojom... ?
Kto Ti povedal, že BA je "v záverečnej časti" koridorov??
Nákladné vagóny putujú po Európe stále 10kmh, takže neviem či sa toho dialo až tak veľa doteraz.