koľko koľajových systémov ? Však dnes sa dá mnohé zlúčiť, zhybridniť,... Nerobím z toho vedu.
Môj názor je, že medzi T3 a lokomotívou niečo musí existovať. A ono existuje, len niektorí si myslia, že to bude aj bez toho. Nejak určite.
Áno, rakušáci sa do toho pohrnú. To som si istý. Ich iniciatíva voči SLovensku je v tomto smere veľká. Prečo myslíš, že je teraz hodinový takt vlakov do Viedne cez Marcgegg a prečo chodí motorák do Ganserndorfu? Prečo predĺžili ICčko z Košíc až do Viedne? Myslíš, že to je všetko zásluha ZSSK??
a ako je dostupná ŽST Petržalka ? Guľôčkovým perom ? Tá stanica by sa mala napojiť mestskou dráhou a nie pokračovaním.
Nech tam premáva Wiesel, či čokoľvek iné... Lepší ako polhodinový interval neurobí.
Nespochybňujem prínos trate ! Spochybňujem efekt za peniaze do toho vložené.
jo.
Záleží z ktorej strany to vezmeš.
Ekológii by prospelo 17 miliard,
(ktoré by sa vynaložili na odstránenie skládok s chemickým odpadom, ktorých je (nielen) po Slovensku toľko, že v niektorých dedinách nenájdeš barák, v ktorom by niekto nemal rakovinu).
a ty si myslíš, že Rakušáci sa do toho pohrnú ? Však sa na nich pozri ! 16 rokov im trvá napojiť kúsok diaľnice ! Do Mikulova to isté ! Nechcú, nechcú ani nebudú chcieť.
Neviem čo viedlo tých mamelukov v predchádzajúcej vláde k takému rozhodnutiu o letisku, (vždy lepšie niekto, ako Tí zlodeji a neschopáci) ale bolo to to najhoršie riešenie aké mohli vybrať.
Letisko čaká boom, to určite, ale konkurenciu Schwechtu robiť nebude.
Neviem čo je na tom tak úžasné.
Napriek elektrifikácii a prepojeniu, najdrahší je tunel.
Fajn, beriem Tvoj názor. Ale dovolím si nesúhlasiť. Ak by si chcel všetko dopraviť po ceste, ekológii by to veľmi "prospelo"... Momentálne sa železnica na Slovensku modernizuje na rýchlosť 160 km/h, čo je pozitívne. Takisto je to najbezpečnejší (a podľa mňa aj najpohodlnejší) druh dopravy.
Rovnako by som ja mohol napísať, že na čo je komu diaľnica... Je to zrejme vec názoru
Ani náhodou...
Nechcem sa správať rozdvojene, ale skúsim byť stručný.
Osobné fakty: cestujem vlakmi, milujem vlaky, neznášam podzemky (akékoľvek)(ale to je moc osobné)
Ostatné fakty: Železnice v SR sú... (časom sa možno situácia zlepší)
A teraz: svojou neflexibilnosťou ? Načo komu je ? Keď temer všetko dopravíš po ceste ?
Vízia: s pohonnými hmotami to bude zlé (katastrofe sa nevyhneme, (optimisti hovoria o 90 % poklese populácie v priebehu niekoľkých rokov) možno to nie je jedno).
Pokiaľ sa bežné premávkové rýchlosti nebudú pohybovať nad 200 km/h (nemyslím len do Paríža a späť), železnice nebudú konkurencie schopné oproti ťažkej doprave.
Záver: dotujeme (a to mrte) niečo, čo veľmi predbieha dobu, je v podstate v úpadku a neprináša želané prínosy. Skrátka a dobre, železnice sú druhom strategickej dopravy. Je jedno na ktorom mieste na mape, ale v prípade odstránenia dotácií, by sa uživilo možno cargo (aj o tom by som pochyboval, či by našli peniaze na rozvoj).
"a uzitok Bratislave bude minimalny"
- nepravda, železnica v Bratislave bude s týmto projektom veľmi vhodná na vnútromestskú dopravu.
________________________
...čo si tu niektorí ľudia dovolia napísať to je sila. Si myslí, že keď je vodič autobusu/električky tak má patent na rozum a registrovanú TM na všetky urážky. ? Prosím radšej ďalej nerozoberať...
úplne geniálne. Takže mi chceš tvrdiť, že tunel nápad je starší ako Bratislava ? Kedy bol v ÚP ?
Vieš čo si myslím, že si niektorí pletú trať s traťou. Tunel nie je tunel a práve ty by si to mal vedieť.
Pretože, ak jedna pani povedala, je veľký rozdiel v tom, čo tam bude jazdiť. A počuli sme toho od Metra cez VAL, potom prišla električka, najnovšie TGV a do toho S-Bahn. Ale to sú úplne iné funkcie !
nekontroluje ani kontrolovať nebude. Si počul o štúdii pre túto trať ? Alebo, že by niekto vypľul prečo je to prioritné ? Nikto. Blábol.
Celé sa to deje z potreby určitých republík a kráľovstiev - predať technológie, naštartovť ekonomiku, niede utopiť nadbytočné prachy.
Je to centralistický nápad, ako budeme všetci spojení s TGV. Blázni.
Je predcasne polemizovat ci nepolemizovat kto co kedy komu ako.
0. - všetci sa nabalia
1. - všetci to škaredo zaplatíme
2. keď niekomu náhodou nejde o to, že to zaplatíme, tak naše deti sa chytia za hlavu, čo to naša éra dokázala postaviť.
3. komu je na čo železnica ? Čo by sa stalo, keby sa to prepojenie, ktoré de facto existuje nepostavilo ? Nič. Nikomu to nevadí ani nechýba. Sú to vyhodené peniaze. A úplne nesprávnym smerom.
myslis, ze ak ide o financie z eu, tak nikto nekontroluje, ci je investicia vyhodna?
(ked chces priklad skutocne vyhodenych penazi, tak je to odskodne klientov nebankovych subjektov ? )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Nech tam premáva Wiesel, či čokoľvek iné... Lepší ako polhodinový interval neurobí.
Nespochybňujem prínos trate ! Spochybňujem efekt za peniaze do toho vložené.