Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Problém by v tomto smere nebol žiadny, keby mali bratislavské električky rozchod 1435 mm. To však nemajú...
Reakcia na: eripmav #64617:
"ved do toho tunela sa ani nebude dat dostat z ba letiska nejakym rozumnym sposobom!"
- zjavne si nevidel žiadne podklady k tomuto projektu.
Reakcia na: Sommelier #64640:
Tá štúdia, čo tu bola uiž niekoľkokrát zavesená (čo rátala ešte aj z traťou cez 5ržalku) rátala len s 2koľajným tunelom.

Re #64633 Sommelier: "všetci sa nabalia"
- tak tvoje úvahy o nabaľovaní, pred časom o pozemkoch pod pepkou idú niekedy dosť divným smerom...
Reakcia na: eripmav #64598:
koľko koľajových systémov ? Však dnes sa dá mnohé zlúčiť, zhybridniť,... Nerobím z toho vedu.
Môj názor je, že medzi T3 a lokomotívou niečo musí existovať. A ono existuje, len niektorí si myslia, že to bude aj bez toho. Nejak určite.
Reakcia na: Sommelier #64642:
Áno, rakušáci sa do toho pohrnú. To som si istý. Ich iniciatíva voči SLovensku je v tomto smere veľká. Prečo myslíš, že je teraz hodinový takt vlakov do Viedne cez Marcgegg a prečo chodí motorák do Ganserndorfu? Prečo predĺžili ICčko z Košíc až do Viedne? Myslíš, že to je všetko zásluha ZSSK??
Reakcia na: S@fino #64643:
a ako je dostupná ŽST Petržalka ? Guľôčkovým perom ? Tá stanica by sa mala napojiť mestskou dráhou a nie pokračovaním.
Nech tam premáva Wiesel, či čokoľvek iné... Lepší ako polhodinový interval neurobí.

Nespochybňujem prínos trate ! Spochybňujem efekt za peniaze do toho vložené.
Reakcia na: S@fino #64641:
jo.
Záleží z ktorej strany to vezmeš.
Ekológii by prospelo 17 miliard,
(ktoré by sa vynaložili na odstránenie skládok s chemickým odpadom, ktorých je (nielen) po Slovensku toľko, že v niektorých dedinách nenájdeš barák, v ktorom by niekto nemal rakovinu).
Reakcia na: Sommelier #64640:
Tak, že spojí Petržalku s Filiálkou. Ako inak? Okrem toho v projekte je aj vybudovanie nových zastávok (Petržalka-zastávka atď).
Reakcia na: S@fino #64618:
a ty si myslíš, že Rakušáci sa do toho pohrnú ? Však sa na nich pozri ! 16 rokov im trvá napojiť kúsok diaľnice ! Do Mikulova to isté ! Nechcú, nechcú ani nebudú chcieť.
Neviem čo viedlo tých mamelukov v predchádzajúcej vláde k takému rozhodnutiu o letisku, (vždy lepšie niekto, ako Tí zlodeji a neschopáci) ale bolo to to najhoršie riešenie aké mohli vybrať.
Letisko čaká boom, to určite, ale konkurenciu Schwechtu robiť nebude.
Neviem čo je na tom tak úžasné.
Napriek elektrifikácii a prepojeniu, najdrahší je tunel.
Reakcia na: Sommelier #64639:
Fajn, beriem Tvoj názor. Ale dovolím si nesúhlasiť. Ak by si chcel všetko dopraviť po ceste, ekológii by to veľmi "prospelo"... Momentálne sa železnica na Slovensku modernizuje na rýchlosť 160 km/h, čo je pozitívne. Takisto je to najbezpečnejší (a podľa mňa aj najpohodlnejší) druh dopravy.

Rovnako by som ja mohol napísať, že na čo je komu diaľnica... Je to zrejme vec názoru
Reakcia na: tomas1 #64637:
ako chceš využiť ten tunel na vnútromestskú dopravu ? Podzemné vyhybky a centrá ? Však tá trať by musela byť štvorkoľajná !
Reakcia na: S@fino #64635:
Ani náhodou...
Nechcem sa správať rozdvojene, ale skúsim byť stručný.

Osobné fakty: cestujem vlakmi, milujem vlaky, neznášam podzemky (akékoľvek)(ale to je moc osobné)

Ostatné fakty: Železnice v SR sú... (časom sa možno situácia zlepší)

A teraz: svojou neflexibilnosťou ? Načo komu je ? Keď temer všetko dopravíš po ceste ?

Vízia: s pohonnými hmotami to bude zlé (katastrofe sa nevyhneme, (optimisti hovoria o 90 % poklese populácie v priebehu niekoľkých rokov) možno to nie je jedno).

Pokiaľ sa bežné premávkové rýchlosti nebudú pohybovať nad 200 km/h (nemyslím len do Paríža a späť), železnice nebudú konkurencie schopné oproti ťažkej doprave.

Záver: dotujeme (a to mrte) niečo, čo veľmi predbieha dobu, je v podstate v úpadku a neprináša želané prínosy. Skrátka a dobre, železnice sú druhom strategickej dopravy. Je jedno na ktorom mieste na mape, ale v prípade odstránenia dotácií, by sa uživilo možno cargo (aj o tom by som pochyboval, či by našli peniaze na rozvoj).
Reakcia na: tomas1 #64637:
Úplne s Tebou súhlasím... ?
Reakcia na: eripmav #64598:
"a uzitok Bratislave bude minimalny"
- nepravda, železnica v Bratislave bude s týmto projektom veľmi vhodná na vnútromestskú dopravu.
________________________
...čo si tu niektorí ľudia dovolia napísať to je sila. Si myslí, že keď je vodič autobusu/električky tak má patent na rozum a registrovanú TM na všetky urážky. ? Prosím radšej ďalej nerozoberať...
Reakcia na: aquila #64619:
úplne geniálne. Takže mi chceš tvrdiť, že tunel nápad je starší ako Bratislava ? Kedy bol v ÚP ?
Vieš čo si myslím, že si niektorí pletú trať s traťou. Tunel nie je tunel a práve ty by si to mal vedieť.
Pretože, ak jedna pani povedala, je veľký rozdiel v tom, čo tam bude jazdiť. A počuli sme toho od Metra cez VAL, potom prišla električka, najnovšie TGV a do toho S-Bahn. Ale to sú úplne iné funkcie !
Reakcia na: Sommelier #64633:
Otázku "Komu je na čo železnica?" si myslel zo srandy, však?!
Reakcia na: Lukino #64631:
nekontroluje ani kontrolovať nebude. Si počul o štúdii pre túto trať ? Alebo, že by niekto vypľul prečo je to prioritné ? Nikto. Blábol.
Celé sa to deje z potreby určitých republík a kráľovstiev - predať technológie, naštartovť ekonomiku, niede utopiť nadbytočné prachy.
Je to centralistický nápad, ako budeme všetci spojení s TGV. Blázni.
Je predcasne polemizovat ci nepolemizovat kto co kedy komu ako.

0. - všetci sa nabalia

1. - všetci to škaredo zaplatíme
2. keď niekomu náhodou nejde o to, že to zaplatíme, tak naše deti sa chytia za hlavu, čo to naša éra dokázala postaviť.
3. komu je na čo železnica ? Čo by sa stalo, keby sa to prepojenie, ktoré de facto existuje nepostavilo ? Nič. Nikomu to nevadí ani nechýba. Sú to vyhodené peniaze. A úplne nesprávnym smerom.
Reakcia na: fobust #64610:
čo je na tuneli, ktorý prinesie oproti tej investícii kulové dobré ?
Reakcia na: eripmav #64622:
myslis, ze ak ide o financie z eu, tak nikto nekontroluje, ci je investicia vyhodna?
(ked chces priklad skutocne vyhodenych penazi, tak je to odskodne klientov nebankovych subjektov ? )

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.