Ja sa nehádam, že je tam chladnejšie, ja som len reagoval na tvoju vlastnú vetu: "(aj ked to mozne je, lebo okrem DPB neviem kto by setril par desiatok tisic z desat milionoveho autobusu, a tak je celkom mozne ze velke okna sa na Solarisy nevyrabaju... nuz potom sa treba zamysliet, kde je chyba...)"?
Aj ja som videl nastup vozickara do 88, plosina taktiez nevyuzita (asi pred tyzdnom). Naco potom je, ked vodici su neochotny pouzit ju?
Btw. nechceli davat Solarisy na 88? Vcera tam boli aj klby a na 87 jazdil Solaris.
Keď je reč o plošinách, dnes sa na linke 88 viezol vozíčkár a plošina využitá nebola.
Jedna novinka - Na linke 88 je na BUSE už napísané aj cez Petržalku, takže už nemusia nosiť tie plastové tabuľky.
A páči sa mi, že ako náhrady namiesto Solarisov sa vypravujú na 15-metrové linky kĺbáky a nie krátke vozy.
žiadam kohokoľvek, kto sa pozná s p.zlodejom Ing. Ladislavom Kubašom, (Kubáš) resp. od koho už stihol zobrať pôžičku alebo zálohu na pozemok, nech mi napíše na mail. Sorry za inzerciu ?
RG su znacne lacnejsie, stoja asi stvrtinu toho, co BUSE.
Manualna plosina je normalna vec. Ani Praha nema ANI JEDINU elektricku plosinu. Na celom Slovensku maju elektricku plosinu iba dva presovske vozy, inak v PO, KE, SN, MT, ZA, BB, BA a vsade, kde maju aspon jeden NP voz, maju rucne ovladanie plosin.
k tej chorobe s klimy: pracoval som vo firme ktora ich robila a cosik sa vyznam do toho, ale toto vedia asi vsetci. chory s klimy mozes byt akurat tak vtedy ak aj sofer dement a nastavy tam nizku teplotu. idealna teplota je asi o 3-5 stupnou nizsia ako vonkajsia. tiez velke problemi mozu nasat ak ti fuka priamo na daku cast tela. kamarat raz tak zostal blbo sediet a prechladol mu nerv na lici. potom mal dva tyzdne ochrnutu pravu cast tvare. doost dlho sa mu to liecilo... klima je velmy dobra vec ale treba s nou rozumne zaobchadzat
Bože, to mám ku každému príspevku písať číselne vyjadrený stupeň irónie a poučenie, že to, čo je obsahom príspevku, mi určite nezhoršuje kvalitu života?
Praha ma o 4 stupne nizsiu maximalnu teplotu v letnych mesiacoch ako Bratislava. Praha ma o 2 hodiny menej "sunny hours" ako Bratislava v letnych mesiacoch. Praha ma nizsiu intenzitu slnecneho ziarenia ako Bratislava. Vsetko preto, lebo Praha je znacne severnejsie nez Bratislava. Porovnavat Prahu a Bratislavu z hladiska klimatizacii je nemiestne, skorej ta Budapest je namieste. Informacie cerpane z www.weatheronline.co.uk
Moje trochu drastické riešenie. Z pozorovania som zistil ,že ludia ani moc do tej Billy nechodia keď je už aj na DD. A väčinou tam prestupujú na elinu. Takže 33 by mala trasu ako 32 akurát jej konečná by bola tam kde je nové otočisko duobusov. Niekde som počul takéto úvahy keď začnu jazdiť duobusy. Ale tkto to asi nebude. ? Ja by som to takto uvítal. A hneď peniažkov by bolo viac. Aj keď ročne do 20 000Sk Asi menej. Ale ak by sa takto urobilo viac linek s nevyužívaným obchádzkami bolo by to ročne aj 100 000Sk. Hore dole TamBus 3700 by mal náplň do klímy a mohol by ju používať. ?
A jeje, zasa je volakto premudrelý...si predstav ludí, co su na vozícku ako sa asi citia, ked v BA poriadne ani sami nemozu cestovat, vzi sa do ich koze, bud ti fakt nedochadza alebo si egoista bez empatie!
ja vobec nechcem klimu. dokonca som z nej chory. V amerike som ochorel z cestovania v klimatizovanych autach a autobusoch! Ale ked to nema klimu nech to ma velke okna a stresne okna - ikarus - novy ci stary - tam nemam najmensi problem s teplom, ked stoji, tak su otvorene dvere a ked sa pohne cez cely autobus fuka zo stresnych okien.
Podla mňa takto. Mali by sa zviesť každý deň nejakou linkou ráno, naobed a večer a ktorá je málo vytažená ako už zrušená 42 tak by jej trasu zrušili alebo skrátili. Nafta stojí v dnešnej dobe peniaze. Napríklad 33 načo si robí takú obchádzku okolo Janotovej aj tak tam nastúpia maximálne jeden až traja ľudia. A to už nieje taký problém zájsť peši k zástavke. Ja ajtak chodím peši. Lebo v autobusoch sa nedá dýchať. Viem .že 33 stojí skoro pri BILLE ale nejako by sa to dalo urobiť! Už na mapke pracujem. ?
Presne tak, takze neviem ako napr. pri 504 a navrhovanych 4 nocakoch, ked este pred nocakom robi 21, bude mat PP a BP a este rano sluzobak. Medzi spojmi 504 po novom vychadza BP nie vsak PP.
V solarise som isiel raz, ale myslim ze nema stresne okna. Ikarusy 4xx sice tiez maju len vyklapacie okna (ale viac a vecsie), ale co najviac pomaha su stresne okna, ked sa vhodne otvoria, ze naberaju vzduch v smere jazdy, tak to je priam pozehnanie v teple a preplnenom autobuse. Tr25 som nesiel, ale predpokladam ze ani tam stresne okna nebudu. A myslim ze stresne okna su aj vazny konstrukcny problem, solaris ma na streche nadrze s plynom?
V Budapešti nové busy klímu majú ako samozrejmosť a teraz nemyslím len klíme v kabíne vodiča ale v celom buse! ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA