Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #63998:
ja vobec nechcem klimu. dokonca som z nej chory. V amerike som ochorel z cestovania v klimatizovanych autach a autobusoch! Ale ked to nema klimu nech to ma velke okna a stresne okna - ikarus - novy ci stary - tam nemam najmensi problem s teplom, ked stoji, tak su otvorene dvere a ked sa pohne cez cely autobus fuka zo stresnych okien.
Reakcia na: LUK #63993:
Podla mňa takto. Mali by sa zviesť každý deň nejakou linkou ráno, naobed a večer a ktorá je málo vytažená ako už zrušená 42 tak by jej trasu zrušili alebo skrátili. Nafta stojí v dnešnej dobe peniaze. Napríklad 33 načo si robí takú obchádzku okolo Janotovej aj tak tam nastúpia maximálne jeden až traja ľudia. A to už nieje taký problém zájsť peši k zástavke. Ja ajtak chodím peši. Lebo v autobusoch sa nedá dýchať. Viem .že 33 stojí skoro pri BILLE ale nejako by sa to dalo urobiť! Už na mapke pracujem. ?
Reakcia na: LUK #63984:
Presne tak, takze neviem ako napr. pri 504 a navrhovanych 4 nocakoch, ked este pred nocakom robi 21, bude mat PP a BP a este rano sluzobak. Medzi spojmi 504 po novom vychadza BP nie vsak PP.
Reakcia na: Andy #63997:
V solarise som isiel raz, ale myslim ze nema stresne okna. Ikarusy 4xx sice tiez maju len vyklapacie okna (ale viac a vecsie), ale co najviac pomaha su stresne okna, ked sa vhodne otvoria, ze naberaju vzduch v smere jazdy, tak to je priam pozehnanie v teple a preplnenom autobuse. Tr25 som nesiel, ale predpokladam ze ani tam stresne okna nebudu. A myslim ze stresne okna su aj vazny konstrukcny problem, solaris ma na streche nadrze s plynom?
Reakcia na: AAA #63998:
V Budapešti nové busy klímu majú ako samozrejmosť a teraz nemyslím len klíme v kabíne vodiča ale v celom buse! ?
Reakcia na: eripmav #63996:
No práve som čítal asi pred 5 minutami článok, v ktorom sa píše, že aj v Prahe má 0 busov klimu pre cestujúcich.
Reakcia na: eripmav #63996:
Veru tak, a ešte doplním, že keby aspoň tie okná neboli vyklápacie ale odsúvacie, tiež by to trochu pomohlo...
Reakcia na: eripmav #63995:
neviem ale ci bol naozaj taky velky problem, a povedal by som ze ani financny problem to urcite nebol velky - keby u vyrobcu objednali Solarisy a Tr25 S INYMI OKNAMI. Vobec nie som z tych ludi, co si zivot bez klimatizacie nevedia predstavit, ale v Solarise som isiel raz za najvacsieho tepla a to tam bolo menej ludi ako miest na sedenie - a nedalo sa tam zit! ako to bude vyzerat ked tam bude plno - to si nechcem predstavit. Chapem ze DPB nema peniaze na klimu - OK, tak si mal objednat autobus s velkymi oknami, pochybujem ze by to bolo nejak enormne drahe alebo ze by to vyrobca nevedel (aj ked to mozne je, lebo okrem DPB neviem kto by setril par desiatok tisic z desat milionoveho autobusu, a tak je celkom mozne ze velke okna sa na Solarisy nevyrabaju... nuz potom sa treba zamysliet, kde je chyba...)
Reakcia na: LUK #63993:
Otazka neznie tak ze kde mal usetrit, ale ze ci je normalne kupovat Tr25 alebo Solarisy bez klimatizacie??? Ked DPB nema peniaze, mal kupit nejaky balkansky typ autobusu S VELKYMI OKNAMI. Tieto nove Solarisy a Tr25 maju mini okienka, a su jasne stavane na klimatizaciu, ktora tam ale nie je. Nemam nic proti, keby kupovali vozidla s velkymi oknami stavane na to, ze nemaju klimatizaciu - to je vpohode. Ale kupovat nove moderne vozidla, takmer bez okien, a nedat tam klimu... no a co tak kupit vozidlo bez sedadiel, alebo bez kolies ? to by tiez usetrili. Ked chcu setrit, nech to robia inteligentne, nech kupia balkanske vozidlo s velkymi oknami (len to asi nebude nizkopodlazne, na tom ale zahadne nesetrili... ? )
Reakcia na: S499.1023 #63990:
Prečo by ma nemal baviť život kvôli tomu, že sa nebude používať plošina? Len som vyjadril predpoveď, nepovedal som, že ma kvôli tomu nebaví život 😃
Reakcia na: luky133 #63986:
na čom ich mal podľa teba ušetriť?
Reakcia na: luky133 #63985:
ak neiveš rozonať rozdiel v kvalite medzi BUSE a RG, tak jedno z toho ešte v živote nevidel... ?
Reakcia na: luky133 #63987:
Invalid si nedáva sám dole ani manuálnu ani elektrickú plošinu. Pre cestujúcich nie je medzi manuálnou a elektrickou plošinou žiadny rozdiel. Rozdiel je len pre vodiča.
Reakcia na: Andy #63988:
Prosímťa, netrep. Ma prekvapuje pri tvojich názoroch, že ťa vôbec baví život.
Reakcia na: luky133 #63987:
Prosím ťa, koľko máš rokov? To si naozaj myslíš, že si na všetky tie úžasné objavy prišiel sám a v DPB o tom nevedia? A k tej klimatizácii - a odkiaľ by ako mal DPB dať korunky? Si myslíš, že má na korunky tlačiareň?
Reakcia na: luky133 #63987:
Prosím ťa, však tie plošiny sa v živote nebudú na ničom používať..
A ešte malý postreh. V novinách som čítal ,že 25Trky majú manuálnu plošinu!! Takže aké zlahčenie pre cestujúcich?? Ako si bude sám môcť vozičkár dať plošinu dole?? Takže zase bude odkázaný na pomoc druhých. Ale načo je potom pri stredných dverách to modré tlačítko?? Len na upozornenie ,že sa bude manuálne dávať plošina dole??
Tu je to tlačítko (pri stredných dverách): http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef4f121f2f0f7f634
A tak načo by ale bola manuálna plošina schovaná pod interiérom ( pri stredných dverách) http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef4f021f1f0f7f634 ?
Ak by DPB nešetril a dal by s tých nejakých ušetrených peňazí korunky tak by naše 25Trky mohli mať klimu aj pre cestujúcich. Tu je písané ,že je možné 25Trky doplniť o klímu aj pre cestujúcich. http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2064
Neviem si predstaviť zase cestu 25Trkami keď majú takéto malé okienka: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef5f021f2f0f7f634
Neviete prosím koľko stoja displeje BUSE a R&G Mielec.
R&G Mielec sú asi lacnejšie ,že? Lebo ak by boli R&G Mielec lacnejšie DPB by tak mohol ušetriť. A sú oboje tak rovnako kvalitné?
Reakcia na: NN #63983:
121/2004 Z.z. ZÁKON z 3. februára 2004 o pracovnom čase a dobe odpočinku v doprave

DRUHÁ HLAVA

PRACOVNÝ ČAS A DOBA ODPOČINKU ZAMESTNANCA V MESTSKEJ HROMADNEJ DOPRAVE A VODIČA AUTOBUSU V PRÍMESTSKEJ AUTOBUSOVEJ DOPRAVE

§ 17
Prestávka v práci

(1) Zamestnávateľ je povinný rozvrhnúť pracovný čas tak, aby vodič mal
a) po uplynutí štyroch hodín vedenia vozidla bezpečnostnú prestávku v trvaní najmenej 30 minút, ak nenasleduje nepretržitý denný odpočinok (§ 18) alebo nepretržitý odpočinok v týždni (§ 19),

b) prestávku na odpočinok a jedenie podľa § 15.

(2) Bezpečnostnú prestávku podľa odseku 1 písm. a) možno rozdeliť na niekoľko častí v trvaní najmenej 10 minút.

(3) Bezpečnostnú prestávku v čase podľa odseku 1 písm. a) a odseku 2 zamestnávateľ neposkytne vodičovi, ak mu v tomto čase poskytne prestávku na odpočinok a jedenie podľa § 15.
______

§ 15
Prestávka na odpočinok a jedenie

Vodič motorového vozidla musí mať okrem bezpečnostnej prestávky
a) najneskôr po šiestich hodinách trvania pracovnej zmeny prestávku na odpočinok a jedenie v trvaní najmenej 30 minút,

b) ak celková pracovná zmena trvá dlhšie než deväť hodín, prestávku na odpočinok a jedenie v trvaní najmenej 45 minút, pričom táto prestávka môže byť rozdelená na dve časti v trvaní najmenej 30 minút a 15 minút.

Any other question? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.