Otvaraj sampanske, je to taaaaaaaaaaaaaam ITALIA IN FINAL
Sorry za off-topic.
Uz sa neviem dockat zmeny na nocakoch, snad to vyjde, lebo uz dlhe roky mi chyba spoj okolo 2 v noci. 30min interval je utopia, ale 60, resp. 71 sa mi paci. ?
Podľa mňa by sa mal ten prestupmý uzol presunúť zo stanice na Hodžovo nám. a prípadne, ak by boli problémy s otáčaním vozov na Hodžku, zaviesť viac liniek typu 516.
Re #63918 Ámos: Mne sa zas už stalo, že cez celú jednotku, čo chodí na U6, lietali listy, z tých novín, či čo to býva v metre zadarmo.
Je tu DPB a teda aj všeci jeho zamestnanci pre cestujúcich, alebo cestujúci pre DPB? Treba dať najhustejší možný interval a keď to vyjazdia na všetkých linkách po 1 voze za 71 minút, tak nech je tak. Nároky na prestávky upravuje zákonník práce a ten je, aj bude vždy pri každom grafikone a každej linke 100%tne dodržaný. Ak nie, môžete to právne napadnúť.
Ak sa v ňom dnes spomína, že 4 hodiny môžete robiť bez prestávky, tak ver, že kvôli najlepšej efektivite práce, ak to budú vyžadovať okolnosti vám tie 4 hodiny bez prestávky napíšu. Potom musíš mať minimálne 30 min prestávku.(Neviem, ako si došiel na 40 min., lebo pri službe nad 9 hod treba 45 min.)
Ten striedač by bol asi aj s vozidlom, zatiaľ čo by si čerpal PP povedzme na Hl .Stanici v dĺžke +- 71 min. (1kolo) Na dnešných krátkych linkách napr. 503, či 518 by vyšla PP aj tak.
Re #63957 d3k0: ja som skôr za 23:45, 1:00, 2:15 a 3:30. Presne takto to aj bolo od 18. 4. 1994 do 1. 4. 1995, akurát že tieto centrálne rozjazdy boli z Nám. SNP a linky mali čísla 130 - 144?
Vôľa na presadenie tohto návrhu chýba skôr na strane DPB, magistrátu alebo oboch? Pýtam sa preto, či má v tomto smere zmysel bombardovať mailami rôzne oddelenia na magistráte...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2006