Ak by DPB nešetril a dal by s tých nejakých ušetrených peňazí korunky tak by naše 25Trky mohli mať klimu aj pre cestujúcich. Tu je písané ,že je možné 25Trky doplniť o klímu aj pre cestujúcich. http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2064
Neviem si predstaviť zase cestu 25Trkami keď majú takéto malé okienka: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef5f021f2f0f7f634
Neviem si predstaviť zase cestu 25Trkami keď majú takéto malé okienka: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef5f021f2f0f7f634
Mike
Ak sa v ňom dnes spomína, že 4 hodiny môžete robiť bez prestávky, tak ver, že kvôli najlepšej efektivite práce, ak to budú vyžadovať okolnosti vám tie 4 hodiny bez prestávky napíšu. Potom musíš mať minimálne 30 min prestávku.(Neviem, ako si došiel na 40 min., lebo pri službe nad 9 hod treba 45 min.)
Ten striedač by bol asi aj s vozidlom, zatiaľ čo by si čerpal PP povedzme na Hl .Stanici v dĺžke +- 71 min. (1kolo) Na dnešných krátkych linkách napr. 503, či 518 by vyšla PP aj tak.
Re #63957 d3k0: ja som skôr za 23:45, 1:00, 2:15 a 3:30. Presne takto to aj bolo od 18. 4. 1994 do 1. 4. 1995, akurát že tieto centrálne rozjazdy boli z Nám. SNP a linky mali čísla 130 - 144?