Reakcia na: Papyr #63904:
Ja si idealnu nocnu dopravu predstavujem ako linky 11, 12, 14 v hodinovom intervale, na 12 by mohla v dubravke nadvazovat autobusova linka s garantovanym prestupom, ktora by spravila okruh lamac - devinska nova ves (pripadne aj Zahorska Bystrica, podla casu a zaujmu). Dalej trolejbusova 202 (mohla by zacinat napriklad z Hodzovho namestia), trolejbusova 212 predlzena az do Trnavky, tiez obe v hodinovom intervale. Tym sa podla mna vyriesila doprava v meste pre 90% ludi 3 elektrickami, 2 trolejbusmi a 1 autobusom, kedze vsetky linky pri hodinovom intervale vpohode stihaju spravit kolecko. Este ostava Petrzalka - tam sa nevyznam, tak nebudem vymyslat... Neobsluzene ostavaju casti ako Devin, Vajnory, Letisko, Slovnaft, Rusovce, Jarovce, Cunovo, Zahorska Bystrica, ci odlahle casti Podunajskych biskupic - tu nastava otazka, ci by sa linka s hodinovym intervalom uzivila, podla mna nie, a staci tam sucasne linky 5XX.
Ámos
No myslim si, že tych 18 liniek uplne stačí a nie je potrebne viac. A takisto by bolo potesujuce, keby bol pridany odchod po druhej v noci. Kazde pol hodinu v Bratislave nepotrebujeme. Nie pri cenach taxikov 11 korun za kilometer. Cesta z centra na koniec Petrzalky stoji 150 korun, cize ked idu styria...
Radsej ako v noci kazdu pol hodinu by som cez den posilnil linky co to potrebuju...