Hej, Ivachnová-Hybe, ja si tie názvy neviem kua zapamätať, tak to nazývam podľa toho, že to začína kúsok za RK a posledný exit je Východná. Ak je to už prebudované, tak je dobre. Ja som tam išiel naposledy v januári a ešte nebolo. Deväť krížov už je podľa noriem, po tej havárii autobusu to mali za mesiac spravené, keď to predtým 35 rokov nešlo, debili. Rýchlosť tam ale nechali obmedzenú, aby bolo kde merať.:). Ale čo je OMV-ka na nejakom 111. km smer Praha, tam je výjazd z parkoviska rovno do stúpacieho pruhu pre kamióny. Tomu chujovi, čo tam nedokázal dať ani stopku, by som veľmo rád do úsmevu skočil...
ano tam bol problem, bola aj znizena rychlost. ale o tomto case by uz mal byt aj exit vychodna aj exit dechtare prebudovany podla noriem a aj rychlost by uz mala byt na 130 kmh
takze hej, uz aj tam hore to je OK. ber to tak, ze podtatranska dialnica sa stavala pred 20-30timi rokmi...
si zober ako to vyzera na ceskej D1 .. tam je takych miesto docela dost .. 9 krizu je asi take naznamejsie ...
Tak obvykle končia pruhy v meste, kde sa jazdí 40-70, a nie rýchly pruh na diaľnici, kde sa jazdí 120-160 ? Tak dobre, ak by bol ďalších dajmetomu 500 metrov ten pruh ešte stále existujúci, ale zakázaný, tak ok. Ale nebolo by to plytvanie asfaltom?
A už Ťa aj nechávajú samostatne šoférovať:-P? Nebojíš sa, že sa zrazíš, keď náhle skončí jazdný pruh:-D? A prečo sa čuduješ, že si z Teba robím srandu, keď napíšeš blbosť, ako sám priznávaš?
Neboj, sa tie chvíle sú už dávno za mnou a ešte som nespôsobil žiadnu nehodu... Bože, pri tebe nemôže človek ani blbosť napísať, lebo sa stane obsahom ďalšieho dielu tvojej humoristickej show
Človeče, už keď začneš diskutovať o autách a automobilizme, tak neviem, či sa mám smiať alebo sa desiť chvíle, keď naozaj za ten volant sadneš. Čo si myslíš, že ten pruh:
1) Končí bez upozornenia a náhle?
2) Končí nejakým betónovým múrom?
Však normálne sa zbiehajú dva pruhy do jedného, sú tam predbežné šípky, jeden je priebežný, to je bežná každodenná situácia.
S499.1023: Aj tak mi na tom systéme nesedí jedno. To je bezpečné, keď sa rýchle auto zaradí do pruhu, ktorý je len dočasný? Však keď ten pruh končí, tak môže ľahko nabúrať... Pri tomto klasickom Slovenskom systéme ten kamión keď je v odstavnom pruhu, tak sa nemusí hneď zaradiť naspäť, keďže tam nemá žiadnu fyzickú zábranu, takže nemá dôvod spôsobovať nehodu, nie?
Nemôžem, pretože sa nezaraďujem ja, zaraďuje sa ten kamión medzi rýchlejšie idúce vozidlá. A ten sa s vedomím svojej veľkosti zaradí bez ohľadu na situáciu. Proste to ber ako exaktne aj empiricky dostatočne dokázané, že systém s pridávaním a uberaním rýchlejších pruhov je výrazne bezpečnejší.
"Zatiaľ čo keď idem v ľavom pruhu, ktorý bude končiť, môžem si v dostatočnom predstihu preveriť, aká je v strednom pruhu situácia a či mám pre plynulé zaradenie spomaliť, zrýchliť alebo udržiavať konštantnú rýchlosť."
Teraz nechápem, veď to isté môžeš spraviť aj keď ideš v pravom pruhu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023