Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes som siel po reko trati na Kapucinskej. Je sice dokoncena , ale okolie je este stavba, doraba sa co sa da, kdetu chyba dlazba pre osadzovanie niecoho ? Sem tam vidiet aj robotnika ako sa morduje s niecim ? Dokoca Tunel aj svieti, sice len sem tam ale svieti ☺ Trat na SNP samozrejme zaliata do asfaltu ? Obchodna bude vypadat celko dobre aj ked sa mi zda ze je nejaka cela kriva. P.S. Dole na SNP pri stanovisku Taxi chytaju policajti duse , je tam zakaz viazdu okrem Taxi a zasobovania. Prikazany smer jazdy je tam k Primacionalnemu palacu. Na Kamenne neodbocite ?
Reakcia na: aquila #63891:
Hej, Ivachnová-Hybe, ja si tie názvy neviem kua zapamätať, tak to nazývam podľa toho, že to začína kúsok za RK a posledný exit je Východná. Ak je to už prebudované, tak je dobre. Ja som tam išiel naposledy v januári a ešte nebolo. Deväť krížov už je podľa noriem, po tej havárii autobusu to mali za mesiac spravené, keď to predtým 35 rokov nešlo, debili. Rýchlosť tam ale nechali obmedzenú, aby bolo kde merať.:). Ale čo je OMV-ka na nejakom 111. km smer Praha, tam je výjazd z parkoviska rovno do stúpacieho pruhu pre kamióny. Tomu chujovi, čo tam nedokázal dať ani stopku, by som veľmo rád do úsmevu skočil...
Reakcia na: Andy #63890:
Prosím Ťa, požičaj si od otca to auto a choď sa pozrieť niekam do Rakúska.
Reakcia na: aquila #63891:
ivachnova kua .. vzdy tam zabudnem to n 🙂
Reakcia na: S499.1023 #63874:
myslel si asi usek ivachova - hybe 🙂

ano tam bol problem, bola aj znizena rychlost. ale o tomto case by uz mal byt aj exit vychodna aj exit dechtare prebudovany podla noriem a aj rychlost by uz mala byt na 130 kmh 🙂

takze hej, uz aj tam hore to je OK. ber to tak, ze podtatranska dialnica sa stavala pred 20-30timi rokmi...

si zober ako to vyzera na ceskej D1 .. tam je takych miesto docela dost .. 9 krizu je asi take naznamejsie ...
Reakcia na: S499.1023 #63889:
Tak obvykle končia pruhy v meste, kde sa jazdí 40-70, a nie rýchly pruh na diaľnici, kde sa jazdí 120-160 ? Tak dobre, ak by bol ďalších dajmetomu 500 metrov ten pruh ešte stále existujúci, ale zakázaný, tak ok. Ale nebolo by to plytvanie asfaltom? 😃
Reakcia na: Andy #63888:
A už Ťa aj nechávajú samostatne šoférovať:-P? Nebojíš sa, že sa zrazíš, keď náhle skončí jazdný pruh:-D? A prečo sa čuduješ, že si z Teba robím srandu, keď napíšeš blbosť, ako sám priznávaš?
Reakcia na: S499.1023 #63887:
Neboj, sa tie chvíle sú už dávno za mnou a ešte som nespôsobil žiadnu nehodu... 😃 Bože, pri tebe nemôže človek ani blbosť napísať, lebo sa stane obsahom ďalšieho dielu tvojej humoristickej show 🙂
Reakcia na: Andy #63883:
Človeče, už keď začneš diskutovať o autách a automobilizme, tak neviem, či sa mám smiať alebo sa desiť chvíle, keď naozaj za ten volant sadneš. Čo si myslíš, že ten pruh:
1) Končí bez upozornenia a náhle?
2) Končí nejakým betónovým múrom?
Však normálne sa zbiehajú dva pruhy do jedného, sú tam predbežné šípky, jeden je priebežný, to je bežná každodenná situácia.
Reakcia na: Peon #63885:
Trasy sú stanovené, a časový údaj je jeden - čas, ktorý je medzi odjazdom z konečnej a príjazdom do vozovne.
OTÁZKA: Sú vypracované nejaké chronometráže aj na výjazdy/dojazdy/prejazdy liniek bez cestujúcich a stanovené ich trasy?

Lebo ak sa nemýlim, 75-ka po tej dávnejšej nehode, keď "zintegrovala" s vlakom na Ivánskej ceste už tadiaľ nemôže jazdiť...

Ak poznáte, môžete sem uviesť nejaké príklady (napr. pre 83-ku z Vozovne Jurajov dvor Dúbravky a pod.)?
Reakcia na: S499.1023 #63880:
Mohlo by aj tak 70 ?.
S499.1023: Aj tak mi na tom systéme nesedí jedno. To je bezpečné, keď sa rýchle auto zaradí do pruhu, ktorý je len dočasný? Však keď ten pruh končí, tak môže ľahko nabúrať... Pri tomto klasickom Slovenskom systéme ten kamión keď je v odstavnom pruhu, tak sa nemusí hneď zaradiť naspäť, keďže tam nemá žiadnu fyzickú zábranu, takže nemá dôvod spôsobovať nehodu, nie?
S499 1023: Aha. Konečne rozumiem. ?
Reakcia na: dankosmile #63878:
A už taký rozpočet existuje???
Reakcia na: dankosmile #63878:
A čo sme my magistrát:-P? Ja dúfam, že príde tak 40 nových kĺbových SOR-ov.
Reakcia na: Emo #63877:
Sorry, ale prečo by sa mal kamión zaraďovať zľava doprava? Ten kamión pôjde vo svojom PRIEBEŽNOM pravom pruhu.
Aky je vas nazor na rozpocet pre MHD pre buduci rok? Budu nove Solarisy ??
Reakcia na: S499.1023 #63876:
Ale keby sa ten kamión zaraďoval zľava doprava, tak takisto sa zaraďuje medzi rýchlejšie idúce vozidlá a takisto môže zneužívať svoju veľkosť.
Reakcia na: Emo #63875:
Nemôžem, pretože sa nezaraďujem ja, zaraďuje sa ten kamión medzi rýchlejšie idúce vozidlá. A ten sa s vedomím svojej veľkosti zaradí bez ohľadu na situáciu. Proste to ber ako exaktne aj empiricky dostatočne dokázané, že systém s pridávaním a uberaním rýchlejších pruhov je výrazne bezpečnejší.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement